استراتژی های جدید برای به دست آوردن دید محلی در جستجوی محلی


این پست توسط DAC حمایت مالی شد. نظرات بیان شده در این مقاله خود حامی است.

واقعیت جدید جستجو و کشف برند نیاز به یک استراتژی سازمانی به محلی دارد.

صفحات نتایج سنتی موتور جستجوی کلمات کلیدی محور (SERP) توسط تجربیات محور AI که پیش بینی ، خلاصه و حتی بر اساس نیاز کاربران عمل می کند ، مختل می شوند.

از آنجا که ابزارهای تولید کننده هوش مصنوعی مانند نمای کلی و سیستم عامل های AI Google در سفر جستجو برجسته تر می شوند ، وظیفه بازاریاب گسترش می یابد: دیگر فقط در مورد رتبه بندی خوب در گوگل نیست بلکه در هر کجا که تصمیمات شروع می شود قابل مشاهده است.

برای مشاغل چند مکان ، این هم یک چالش و هم یک فرصت را نشان می دهد. هوش مصنوعی در حال مسطح کردن زمین بازی رقابتی ، بازسازی آنچه در تصمیمات خرید و اتوماسیون تعاملات قبلاً تحت رهبری انسان است ، بازسازی می کند.

در اینجا چهار راه حل اصلی برای کمک به بازاریابان محلی در درک آنچه در حال تغییر است ، چه استراتژی هایی در حال حاضر مورد نیاز است و آینده چیست.

استراتژی 1. شما باید در تجربه جستجوی AI-First Google در Google حرکت کنید تا قابل مشاهده باشید

گنجاندن Google از نمای کلی AI ، نوع کاملاً جدیدی از SERP را معرفی کرده است.

این خلاصه های تولید شده AI اغلب در بالای صفحه قرار می گیرند و پیوندهای آبی سنتی را به سمت پایین سوق می دهند. بر خلاف طرح 10-آبی-لینک قدیمی ، نمای کلی AI پاسخ ها را در سراسر منابع سنتز می کند و با استناد به چند مورد اما به طور مؤثر نیاز به کلیک را از بین می برد.

چه چیزی را جستجو کنید ، در مورد آن بیاموزید و گنجانید

حالت AI Google ، که اکنون به عنوان یک آزمایشگاه آزمایشگاهی در دسترس است ، قصد کاربر را با دوختن اطلاعات برای پاسخ به سؤالات ظریف (به عنوان مثال ، “بهترین تایلندی مقرون به صرفه در نزدیکی من برای تاریخ”) در اولویت قرار می دهد.

برای نمایش داده های محلی ، این عوامل در:

چه چیزی دیگر کار نمی کند

داده های ساخت یافته یا سیگنال های بسته نقشه به تنهایی زمینه کافی را برای شناسایی در یک تجربه جستجوی مدرن برای اولین بار ارائه نمی دهند.

استراتژی 2. اتخاذ یک استراتژی سازمانی به محلی برای ضبط هر دو هدف اطلاعاتی و محلی

مطالعه DAC از بیش از 700 SERP واقعی در چهار عمودی اصلی (پوشاک ، خدمات خودرو ، خدمات مالی و بیمه و خدمات خانگی) واگرایی روشنی بین انواع نمایش داده شد که باعث بروز نمای کلی (AIOS) و مواردی که نقشه های سنتی را ایجاد می کند ، نشان داد.

تنها 1 ٪ از نمایش داده ها هر دو ویژگی را در SERP یکسان ایجاد می کند. هنگامی که هر دو ظاهر شدند ، AIO برای اولین بار آمد و بسته نقشه ها را زیر برابر فشار داد.

چه چیزی را جستجو کنید ، در مورد آن بیاموزید و گنجانید

AIOS بر نمایش داده های اطلاع رسانی حاکم است ، در حالی که بسته های نقشه ها حاکم بر معاملات یا محلی هستند:

  • نمایش داده شد با کلمات سؤال (“چگونه” ، “چرا” ، “چه”) 28 ٪ از زمان AIOS را برانگیخت ، اما نقشه ها
  • نمایش داده شد “نزدیک من” نقشه های نقشه ها 100 ٪ از زمان و هرگز باعث AIO شد.
  • اصطلاحات جمع شده (به عنوان مثال ، “کاپشن”) بیشتر از اصطلاحات مفرد یا خاص ، AIOS را تحریک می کردند.

بازاریابان ، به ویژه آنهایی که مارک های چند مکان را مدیریت می کنند ، به یک استراتژی تقسیم شده نیاز دارند:

برای نمای کلی هوش مصنوعی

  • سرمایه گذاری کردن محتوای اطلاعاتی که به سؤالات متداول مشتری می پردازد.
  • اطمینان حاصل کنید که محتوا است ساختار یافته ، آموزشی و هماهنگ با اصول EEAT (تخصص ، تجربه ، اقتدار ، اعتماد به نفس).
  • از قالب بندی پرسش پرس و جو استفاده کنید برای افزایش شانس ورود به AIO.

برای دیدن بسته بندی نقشه ها

  • نمایه تجارت Google خود را بهینه کنید.
  • بررسی ها را تشویق کنید و پاسخ ها را مدیریت کنید.
  • صفحات فرود موضعی را با CTA های روشن و نشانه گذاری طرحواره ایجاد کنید.
  • برای ایجاد اعتماد از بک لینک ها و استنادهای محلی استفاده کنید.

استراتژی 3. در تجربیات جستجوی متناوب با یک ردپای محتوای توزیع شده ، دید کسب کنید

بسیاری از کاربران ، به ویژه نسل های جوان ، به طور فزاینده ای از موتورهای جستجوی سنتی در کل دور می شوند.

برند خود را به کانال های جدید تزریق کنید و برای کامل دید ویندوز و درها را باز کنید.

هوشیاری شاهد افزایش قابل توجهی در فرزندخواندگی بوده است که حدود 22 میلیون کاربر فعال ماهانه در سال 2025 ، آن را به عنوان یک بستر اصلی جستجوی جایگزین قرار می دهد.

سرگیجه می تواند کاربر و جستجوهای محلی را از طریق خزیدن در وب خود به زمین بزند ، اما همچنین قابلیت جستجوی محلی خاص را ارائه می دهد که توسط یک ادغام YELP غنی شده است ، و قابلیت رزرو رستوران که با OpenTable یکپارچه می شود-برجسته کردن اهمیت مشارکتهای داده های قوی در لیست کسب و کار برای هر جستجوی مبتنی بر AI که آرزو دارد سلطه گوگل را به چالش بکشد.

رنگ قرمز با توجه به اهمیت مصرف کنندگان بر اثبات اجتماعی ، به یک منبع قابل اعتماد برای توصیه ها تبدیل شده است. Reddit به وفاداری شدید در بین کاربران جوان تر دستور می دهد، با بیش از 70 ٪ از پایگاه کاربر خود Millennials یا Gen Z.

محتوای ماندگار آن با گذشت زمان ارزش را ارائه می دهد. 34 ٪ از پست های Reddit بیش از یک سال پس از ارسال ، همچنان مشاهده می شوند. در حالی که Reddit یک عملکرد جستجوی صریح محلی را ارائه نمی دهد ، کشف تجاری محلی مبتنی بر بحث است.

محتوای محلی را می توان در رابط از طریق جغرافیایی کاربر در اولویت قرار داد ، و صریحاً Subreddits محلی (به عنوان مثال R/Vancouver) می تواند به انجمن هایی برای ایجاد ارتباطات معتبر با مشتریان محلی تبدیل شود.

تیکتوک همچنین یک مدعی قوی است. یک مطالعه Adobe 2024 نشان داد که 64 ٪ ژنرال Z و 49 ٪ هزاره ها از Tiktok به عنوان موتور جستجو استفاده کرده اند. در حالی که Tiktok یک جستجوی مبتنی بر نقشه را ارائه نمی دهد ، فید “اطراف” آن از کشف محتوای ارسال شده توسط سازندگان محلی پشتیبانی می کند.

Tiktok در حال حاضر در حال آزمایش یک ویژگی آزمایشی است که هنگامی که یک مکان یا مشاغل محلی در محتوا برچسب گذاری شده است ، بررسی های ایجاد شده توسط کاربر را در بخش نظرات قرار می دهد.

در این روش ، Tiktok می تواند از طریق ترکیبی از ابرداده ، برچسب زدن به مکان و سیگنال های الگوریتمی از کشف برند محلی پشتیبانی کند. قابلیت های جستجوی پرداخت شده به سرعت در حال تحول Tiktok همچنین از ژئوتارجت به همان اندازه که به اندازه سطح کد پستی است ، پشتیبانی می کند.

تفاوت های نسلی در رفتار جستجو واضح است. ژنرال Z اغلب به جای Google به Tiktok و Reddit برای الهام و کشف روی می آورد.

Millennials جستجوی سنتی ، AI-Asi و بصری را با هم مخلوط می کند ، در حالی که Gen X و Boomers هنوز به سمت Google تکیه می کنند ، اگرچه به طور فزاینده ای برای خلاصه های تولید شده AI باز هستند.

چه چیزی را جستجو کنید ، در مورد آن بیاموزید و گنجانید

برای رسیدن به این سیستم عامل ها و مخاطبان متنوع ، به محتوای متناسب نیاز دارد. دارایی های ویدیویی اول برای Tiktok ، Reels و YouTube به خوبی مصرف شده تا مصرف کوتاه و بصری اول.

در انجمن هایی مانند Reddit و Quora ، ایجاد اعتبار متنی از طریق پاسخ های معتبر و مکالمه مهم است.

Pinterest بر روی تصاویر و تخته های مودی رونق می گیرد ، در حالی که سؤالات متداول ، راهنما چگونه و محتوای ساختاری (با نشانه گذاری طرحواره) برای موتورهای هوش مصنوعی که پاداش اطلاعات واضح و ساختاری دارند بسیار مهم هستند.

در این چشم انداز در حال تحول ، بازاریابان باید یک ردپای محتوای توزیع شده بسازند تا از حضور در هر کجا که مردم در حال جستجو هستند ، اطمینان حاصل کنند و ابزارهای AI در کجا ممکن است آن را تهیه کنند.

از آنجا که سیستم عامل های هوش مصنوعی به طور فزاینده ای محتوای کانال های مختلف اجتماعی و جامعه را خلاصه می کنند ، مشارکت برند شما در این بحث ها نه تنها برای دید ، بلکه به طور دقیق ذکر می شود.

استراتژی 4. برای آینده جستجوی محلی عامل آماده شوید

ما در حال ورود به دوره عامل هستیم ، جایی که کاربران فقط جستجو نمی کنند ، آنها نمایندگی می کنند.

ویژگی تجربی “تماس با AI” Google به کاربران اجازه می دهد تا یک دستیار هوش مصنوعی از طرف خود با مشاغل محلی تماس بگیرد. این جستجو را از یک کار انسانی در زمان واقعی به یک فرآیند عامل غیر همزمان تبدیل می کند.

چه چیزی را جستجو کنید ، در مورد آن بیاموزید و گنجانید

تأثیرات کلیدی:

  • نزدیکی اهمیت کمتری دارد: اگر هوش مصنوعی 20 دقیقه با فاصله بهتر پیدا کند ، ممکن است مایل به سفر باشید
  • افزایش فشار قیمت: مقایسه قیمت شفاف و مذاکرات به رهبری AI می تواند یک مسابقه را به پایین آغاز کند
  • “VIBES” کمتر: تبریک گرم بر هوش مصنوعی تأثیر نمی گذارد. تغییر تصمیم گیری از عاطفی به معامله ای.
  • مارک های بزرگ اهرم را از دست می دهند: بدون تعصب انسانی برای آرم یا آشنایی ، مشاغل کوچک در صورت رعایت معیارهای تصمیم گیری می توانند با هم رقابت کنند

چالش های عملیاتی

  • حجم تماس ممکن است سنبله، اما افت ارزش تماس؛ کسب و کار شما می تواند در حالی که تنها چند فروش را برنده می شود ، 100 سؤال ناشی از AI دریافت کند.
  • تماس های بی پاسخ = فروش گمشدهبشر اگر یک تماس بدون پاسخ باشد ، مأمورین هوش مصنوعی به سرعت حرکت می کنند.
  • مسائل مقیاس پذیری: هوش مصنوعی می تواند در عرض چند ثانیه با 100 مشاغل تماس بگیرد. تلفن های تحت فشار انسان نمی توانند به طور مشابه مقیاس کنند.

تنظیمات طولانی مدت

  • داده های قیمت گذاری ساختاری باید عمومی و قابل خواندن باشد.
  • مذاکره عامل به عامل برای تأیید موجودی و برنامه ریزی قرار ملاقات های موجودی ، به زیرساخت های جدید نیاز دارد.
  • جستجوی محلی ناهمزمان می شود: نمایندگان ممکن است درخواست ها را در نیمه شب آغاز کنند و معاملات را در ساعات کاری انجام دهند و هیچ انسانی درگیر آن نباشد.

در حال تحول در جستجوی محلی ، پایه های ماندگار

در نحوه کشف کاربران مارک ها و تصمیم گیری ، تغییر لرزه ای رخ داده است.

مشاغل ، به ویژه شرکت های چند مکان ، باید با یک مدل ترکیبی جدید که در آن دید توسط عمق اطلاعاتی و دقت محلی دیکته می شود ، سازگار شوند.

چه چیزی در حال تغییر است:

  • AI تغییر شکل SERP ها: نمای کلی AI Google و حالت AI در اولویت قرار دادن پاسخ های سنتز شده و تطبیق قصد بر روی پیوندهای قابل کلیک ، کاهش دید لینک ارگانیک.
  • انواع پرس و جو مسیرهای دید تقسیم شده: نمایش داده های اطلاعاتی اکنون به احتمال زیاد باعث ایجاد اجمالی هوش مصنوعی می شود ، در حالی که نمایش داده های معامله ای/محلی هنوز هم از بسته های نقشه ها حمایت می کنند. به ندرت هر دو با هم ظاهر می شوند.
  • پلتفرم های جدید کشف کشف: Reddit ، Tiktok ، Perplexity و Pinterest دیگر منابع حاشیه ای نیستند – آنها اکنون ابزارهای اصلی کشف برای نسل های جوان هستند.
  • جستجوی عامل ظهور می کند: کاربران به طور فزاینده ای نماینده وظایف به هوش مصنوعی (به عنوان مثال ، “تماس با AI”) ، تغییر شکل مجدد از تعامل انسان به معاملات ناهمزمان ، ربات به ربات.
  • فشار عملیاتی افزایش می یابد: مشاغل باید در تعامل های محور AI ، افزایش رقابت قیمت و کاهش تأثیر آشنایی برند یا نشانه های عاطفی ، آماده شوند.

چه چیزی همان باقی مانده است:

  • ارتباط و اعتماد هنوز حاکم است: اصول رتبه بندی EEAT Google برای دید هوش مصنوعی بسیار مهم است.
  • بهینه سازی محلی هنوز حیاتی است: برای هدف معامله/محلی ، بسته نقشه ها غالب است. لیست های دقیق تجارت ، بررسی ها و محتوای محلی ساختاری همچنان بر کشف قابلیت کشف است.
  • محتوا مهم است: محتوای اطلاعاتی ، ساختاری و متناسب با سکو ، سنگ بنای هر استراتژی دیدنی موفق است ، فقط اکنون باید در چندین کانال و قالب ها زندگی کند.
  • اعتبار برند استنادها را هدایت می کند: سیستم های هوش مصنوعی به منابع قابل اعتماد متکی هستند ، بنابراین “پاسخ” در AIOS یا گیج کننده بستگی به این دارد که به عنوان یک صدای معتبر و قابل مشاهده در سراسر وب ارجاع شود.

برای شکوفایی در این منظره دگرگون شده ، بازاریابان باید در ایجاد یک ردپای محتوای توزیع شده ، بهینه سازی قصد محور و آمادگی فنی برای هیئت هوش مصنوعی، در حالی که هنوز به اصول اعتماد ، ارتباط و اقتدار محلی متکی است.

در DAC ، ما به مارک ها کمک می کنیم تا در این پیچیدگی با استراتژی هایی که تعادل برقرار می کنند رشد کنند عمق اطلاع رسانی ، دقت محلی و سازگاری آماده آیندهبشر تحلیل اخیر ما از 700+ SERP در چهار صنایع اصلی نشان می دهد که چگونه بررسی های اجمالی و نقشه های AI ، بینش را تقسیم می کنند و مارک های چند مکان برای گرفتن هر دو باید چه کاری انجام دهند.

اگر آماده هستید تا اختلال در جستجوی امروز را به رشد فردا تبدیل کنید ، بینش کامل را در تصویر سفید جدید ما بدست آورید.


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: تصویر توسط DAC. با اجازه استفاده می شود



منبع

مطالب مرتبط