استراتژی های پیوند و وبلاگ نویسی برای سال 2023 [Podcast]


در سال 2023 از لینک سازی و وبلاگ نویسی به نفع خود استفاده کنید

متخصصان سئو که به دنبال راه هایی برای به دست آوردن مزیت رقابتی در تکنیک های کسب لینک و وبلاگ نویسی خود هستند، می توانند دلگرم شوند – سال 2023 پیشرفت های هیجان انگیزی را به ارمغان می آورد که می خواهید به جعبه ابزار خود اضافه کنید.

آن اسمارتی در SEJ Show به من می‌پیوندد تا در مورد تکنیک‌های کسب لینک، محتوای پرمحتوا و قابل اعتماد و دیگر پیشرفت‌های استراتژی‌های سئو سنتی صحبت کند. در این قسمت روش هایی را برای افزایش دید و موفقیت در سئو کشف کنید.

لینک بیلدینگ تنها چیزی است که می تواند سوزن را حرکت دهد. شما می توانید بهینه سازی کنید و می توانید سایت خود را سریع کنید. شما می‌توانید محتوا بسازید و تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید، اما در پایان، چیزی که باعث می‌شود آن وب‌سایت رتبه‌بندی بسیار رقابتی کسب کند، هنوز پیوند است. –آن اسمارتی، 07:43

ما حتی پایگاه داده‌ای از وب‌سایت‌هایی داریم که لینک‌ها را می‌فروشند، و می‌توانیم هر شرکتی را که از آنجا پیوند می‌خرد، ردیابی کنیم. بنابراین می دانیم که اگر این سایت از اینجا خرید می کند، آن سایت معمولاً لینک می فروشد. بنابراین محله در اینجا چیز بزرگی است. –آن اسمارتی، 10:28

زیبایی مربیان این است که بهترین محله است. این افراد هرگز در وب سایت های خود لینک نمی فروشند زیرا مشغول چیز دیگری هستند و برای همه منابعی که در وب سایت خود قرار داده اند ارزش قائل هستند. بنابراین این محله ای است که هرگز اسپم نشده است.-آن اسمارتی، 21:20

[00:00] – درباره ان
[03:59] – آیا پروژه های جانبی تجربی مهم هستند؟
[07:15] – امروزه لینک دادن برای سئو چقدر مهم است؟
[11:56] – اهمیت کیفیت محتوا از نظر صفحه هدف لینک.
[14:53] – چه چیزی در لیست های خواندن گوگل، در بالا یا پایین، مهم تر است؟
[21:09] – اشکال دیگر ایجاد پیوند اخلاقی.
[26:42] – انواع محتوایی که اکنون لینک های بیشتری را جذب می کنند.
[30:23] – انواع ارتباط و ارتباط موثر.
[32:57] – اهمیت آمار اصلی

منابع ذکر شده:
https://www.seosmarty.com/

برخی از شرکت ها در حال تعطیل شدن هستند و همه جا فروشگاه ها و رستوران ها در حال تعطیل شدن هستند. این خیلی ناراحت کننده است. اما این فرصت از منظر کسب پیوند این است که کسی دامنه خود را از دست بدهد، که همیشه می‌توانید در آینده آن را انتخاب کنید و با آن کار خلاقانه‌ای انجام دهید، یا آن لیست‌ها اکنون به صفحاتی پیوند داده می‌شوند که 404 یا تغییر مسیر می‌دهند. بنابراین می‌توانید بیرون بروید و به ناشر کمک کنید تا همه چیز را به‌روزرسانی و تازه‌سازی کند. -لورن بیکر، 13:51

گوگل همیشه توسط روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان استفاده می شود. بنابراین اگر بتوانید یک مقاله عالی در مورد موضوعی بنویسید و آن را برای نیمی از جستارهای جستجوی با حجم بالا رتبه بندی کنید، آن لینک ها را مشاهده خواهید کرد زیرا مردم فقط با استفاده از گوگل با منبع شما مواجه می شوند. –آن اسمارتی، 23:02

من یک تئوری دارم مبنی بر اینکه گوگل هنگام ارزیابی لینک ها به کلیک ها نگاه می کند. بنابراین اگر پیوندها هرگز کلیک نمی شوند، آن پیوندها مفید نیستند. بنابراین معمولاً، من می‌خواهم با ارزش‌ترین لینک‌ها، لینک‌هایی باشند که ترافیک دریافت کنند. و هر چه در لیست بالاتر باشید، ترافیک بیشتری خواهید داشت. بنابراین همیشه، اگر شما بالاتر هستید، که بهتر است. -آن اسمارتی، 15:53

برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مشترک شوید: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal

با آن اسمارتی ارتباط برقرار کنید:

آن اسمارتی یک متفکر بازاریابی دیجیتال است. او نه تنها تجربه کاری گسترده ای به عنوان مدیر برنامه های وابسته و مشاور سئو دارد، بلکه مدیر انجمن در Ninjas بازاریابی اینترنتی نیز هست.

آن با مهارت‌های متنوع ایجاد لینک، تحقیق در مورد کلمات کلیدی و مدیریت رسانه‌های اجتماعی، راهنماهای رایگان متعددی را به همراه دوره‌های آموزشی برای کمک به همه، از افراد گرفته تا مشاغل، ایجاد کرده است. پس با تمام دانش HQ از یک کوکی فوق العاده هوشمند (y) برای موفقیت آماده شوید!

با آن در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/annsmarty/
او را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/seosmarty

با لورن بیکر، بنیانگذار مجله موتور جستجو ارتباط برقرار کنید:

او را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/lorenbaker
با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker





منبع

مطالب مرتبط