اسناد جدید Google Trends SEO


Google Search Central مستندات جدیدی را در Google Trends منتشر کرد و نحوه استفاده از آن را برای بازاریابی جستجو توضیح داد. این راهنما به‌عنوان مقدمه‌ای آسان برای تازه‌واردان و به‌روزرسانی مفید برای بازاریابان و ناشران با تجربه جستجو است.

راهنمای جدید دارای شش بخش است:

  1. درباره Google Trends
  2. آموزش نظارت بر روندها
  3. چگونه با این ابزار تحقیق کلمات کلیدی انجام دهیم
  4. چگونه محتوا را با داده های Trends اولویت بندی کنیم
  5. نحوه استفاده از Google Trends برای تحقیقات رقبا
  6. چگونه از Google Trends برای تجزیه و تحلیل آگاهی و احساسات برند استفاده کنیم

در بخش نظارت بر روندها، دو نوع روند رو به رشد وجود دارد، روندهای عمومی و خاص، که می تواند برای توسعه محتوا برای انتشار در یک سایت مفید باشد.

با استفاده از ابزار کاوش، می‌توانید کادر جستجو را خالی بگذارید و روندهای رو به رشد فعلی در سراسر جهان را مشاهده کنید یا از یک منوی کشویی برای تمرکز بر روندهای یک کشور خاص استفاده کنید. کاربران می توانند روندهای رو به رشد را بر اساس دوره های زمانی، دسته بندی ها و نوع جستجو فیلتر کنند. نتایج روند افزایشی را بر اساس موضوع و بر اساس کلمات کلیدی نشان می دهد.

برای جستجوی گرایش های خاص، کاربران فقط باید پرس و جوهای خاص را وارد کرده و سپس آنها را بر اساس کشور، زمان، دسته ها و نوع جستجو فیلتر کنند.

بخشی به نام «تقویم محتوا» نحوه استفاده از Google Trends را برای درک اینکه کدام موضوعات محتوا در اولویت قرار دارند، توضیح می‌دهد.

گوگل توضیح می دهد:

Google Trends می تواند نه تنها برای دریافت ایده در مورد آنچه باید بنویسید، بلکه برای اولویت بندی زمان انتشار آن مفید باشد. برای کمک به شما در اولویت بندی بهتر روی موضوعاتی که باید روی آنها تمرکز کنید، سعی کنید روندهای فصلی را در داده ها پیدا کنید. با این اطلاعات، می‌توانید از قبل برنامه‌ریزی کنید تا کمی قبل از جستجوی افراد، محتوای باکیفیت در سایت خود در دسترس داشته باشید تا وقتی این کار را انجام دادند، محتوای شما برای آنها آماده شود.»

اسناد جدید Google Trends را بخوانید:

با Google Trends شروع کنید

تصویر برجسته توسط Shutterstock/Luis Molinero



منبع

مطالب مرتبط