اگر افزودن روزانه محتوا باعث افزایش رتبه شود، گوگل پاسخ می دهد


گوگل یک پاتوق ساعات اداری SEO را انجام داد که در آن شخصی پرسید که آیا افزودن محتوا به طور منظم برای رتبه بندی مفید است یا خیر.

این یک سوال خوب است زیرا معمولاً درک می شود که انتشار محتوا به طور منظم ایده خوبی است زیرا باعث می شود خوانندگان بیشتر به سراغشان بیایند.

انتشار روزانه خوب برای رتبه بندی؟

این سوالی است که پرسیده شد:

“آیا پست کردن یک محتوا در روز باعث افزایش رتبه می شود؟”

مشخص نیست چه کسی در گوگل به این سوال پاسخ داده است.

این پاسخی است که از گوگل داده شده است:

«نه.

ارسال روزانه یا در هر فرکانس خاصی برای آن موضوع به رتبه بهتر در نتایج جستجوی گوگل کمک نمی کند.

با این حال، هرچه صفحات بیشتری در فهرست گوگل داشته باشید، ممکن است محتوای شما بیشتر در نتایج جستجو نمایش داده شود.

وارد فهرست گوگل شوید

در چند سال گذشته اشاره شده است که گوگل همه محتوا را نمی‌خزد.

و اگر محتوا خزیده نشود، ایندکس نمی شود، که برای رتبه بندی مهم است.

بخشی از دلیل اینکه گوگل ممکن است آن محتوا را نخزد، کیفیت کلی یک وب سایت است.

جان مولر از گوگل گفت:

«دلیل بزرگ دیگر که چرا ما زیاد از وب‌سایت‌ها نمی‌خزیم، این است که در مورد کیفیت کلی قانع نشده‌ایم.

بنابراین این چیزی است که به خصوص در مورد سایت های جدیدتر، من می بینم که ما گاهی اوقات با آن مشکل داریم.

و همچنین گاهی اوقات می بینم که مردم می گویند خوب، از نظر فنی امکان ایجاد یک وب سایت با یک میلیون صفحه وجود دارد، زیرا ما یک پایگاه داده داریم و آن را فقط آنلاین قرار می دهیم.

و فقط با انجام این کار، اساساً از یک روز به روز دیگر ما تعداد زیادی از این صفحات را پیدا خواهیم کرد، اما مانند آن خواهیم بود، ما هنوز در مورد کیفیت این صفحات مطمئن نیستیم.

و ما در مورد خزیدن و نمایه سازی آنها کمی محتاط تر خواهیم بود تا زمانی که مطمئن شویم که کیفیت واقعاً خوب است.”

گوگل جذابیت را تشویق می کند

کارمندان Google توصیه نمی‌کنند که ناشران بر تولید محتوای «عالی‌کننده» تمرکز کنند.

اما همچنان یک توصیه مفید (اگر مبهم) است.

هیبت چیست؟

یکی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز این است که خوانندگان چقدر مشتاقانه با محتوا درگیر می‌شوند.

و چیزی که باعث می‌شود آن‌ها این کار را انجام دهند فراتر از عالی بودن است، بلکه بیشتر شبیه این است که با درک آن چیزی که واقعاً می‌خواهند در کنار خواننده باشند.

از نظر افزایش خوانندگان یک سایت، مطمئناً افزودن محتوا در مورد موضوعاتی که برای خوانندگان مهم است مفید است.

من متوجه شده‌ام که خوانندگان می‌توانند زمانی که به شدت درگیر موضوعی هستند، در کشف محتوای جدید وسواس پیدا کنند.

برای سایت‌هایی که منتشر می‌کنم، خوانندگان مشتاقی در خاورمیانه و آسیا داشته‌ام که در مورد محتوای من برای من می‌نویسند و حتی عکس‌هایی از موفقیت‌هایشان به اشتراک می‌گذارند.

به نظر من، محتوا می تواند مانند خوردن ذرت بوداده باشد، زمانی که خواننده تعامل قوی با موضوع داشته باشد – آنها نمی توانند از خواندن آن دست بردارند و برای مطالب بیشتر برمی گردند.

دلیلی وجود دارد که مطالب زیادی درباره رسانه جنگ ستارگان و فیلم های مارول نوشته شده است.

افرادی که با یک موضوع درگیر هستند، وقتی مقاله ای در مورد آن موضوع را در نتایج جستجو، Google News یا Google Discover می بینند، تمایل دارند روی آن کلیک کنند.

پس از شروع نوشتن برای ژورنال موتورهای جستجو، به درک عمیق تری از اهمیت شناسایی انواع محتوا برای خوانندگان دست یافتم (همانطور که تعداد خوانندگانی که با مقالات درگیر شده اند و آنها را توصیه می کنند مشخص می شود).

بنابراین همیشه در مورد انتشار مداوم محتوا نیست، بلکه طبق تجربه من بیشتر در مورد شناسایی آنچه برای خوانندگان مهم است.

این به این معنی است که هر چند وقت یک بار از آن خارج شوید تا ببینید آیا خوانندگان به موضوعات جدید با آزمایش برخی موضوعات جدید علاقه مند هستند یا خیر.

گاهی اوقات خوانندگان با موضوعات جدید درگیر نمی شوند.

اما هر چند وقت یکبار یک موضوع جدید تبدیل به یک موضوع می شود و آن موقع است که شما آن موضوع را به لیست انواع مقالات خود اضافه می کنید.

گزارشی که نیویورک تایمز در سال 2021 منتشر کرد، اشاره کرد که بیش از 5 میلیون اشتراک برای محصول خبری آنها است، اما جالب است که بیش از 1.6 میلیون خواننده برای محتوای دیجیتال غیر خبری مانند آشپزی و بازی در نیویورک تایمز مشترک هستند.

این مشاهداتی است که در مقاله نیویورک تایمز در سال 2021 در مورد درآمد آنها ذکر شد:

پیشنهاد دیجیتالی اولیه تایمز، محصول خبری آن، 1.7 میلیون مشترک به دست آورد که 48 درصد نسبت به سال 2019 افزایش داشته است.

تایمز گفت که بیش از پنج میلیون اشتراک Times فقط برای محصول خبری است. سایر پیشنهادات دیجیتال، مانند برنامه‌های آشپزی و بازی، بیش از 600000 اشتراک در سال 2020 به دست آوردند که افزایش 66 درصدی را نشان می‌دهد و در مجموع به 1.6 میلیون اشتراک می‌رسد.

چه کسی می دانست که تعداد قابل توجهی از خوانندگان نیویورک تایمز بیش از محتوای اصلی اخبار با محتوای دستور غذا درگیر هستند؟

رتبه بندی در گوگل یا فقط ایجاد خوانندگان چیزی بیش از نوشتن محتوای بهینه شده با کلمات کلیدی است.

شناسایی موضوعاتی که برای خوانندگان مهم است بسیار مهم است.


نقل قول

به پاتوق کوتاه وب مستر در دقیقه 6:47 گوش دهید

ساعت اداری سئوی انگلیسی گوگل از سپتامبر 2022

تصویر برجسته توسط شاتر استوک/خسرو





منبع

مطالب مرتبط