“این مسئله خواهد بود”


جان مولر و دنی سالیوان در گوگل بحث كردند كه چرا AI تولید محتوای ایجاد شده مسئله ساز است ، با استناد به دستورالعمل كیفیت تازه به روز شده و به اشتراک گذاشتن نمونه هایی از نحوه استفاده هوش مصنوعی به روشی مثبت كه ارزش افزوده ای دارد.

دنی سالیوان ، معروف به ارتباط Google Search ، در مورد این موضوع با جزئیات بیشتر صحبت کرد ، و نمونه ای از استفاده با کیفیت بالا از محتوای تولید شده AI را ارائه داد ، این است که به عنوان تضاد با آنچه استفاده خوبی از آن نیست ، ارائه شود.

دستورالعمل های کیفیت را به روز کنید

دستورالعمل های Rater با کیفیت (QRG) کتابی است که توسط Google ایجاد شده است تا راهنمایی به رأی دهندگان با کیفیت شخص ثالث را ارائه دهد که آزمایش تغییرات در نتایج جستجوی Google را ارزیابی می کنند. اخیراً به روز شده است و اکنون شامل راهنمایی در مورد محتوای تولید شده با هوش مصنوعی است که در بخشی در مورد محتوای ایجاد شده با کمی تلاش یا اصالت قرار می گیرد.

مولر در مورد سوء استفاده از محتوای مقیاس یافته در مورد محتوای تولید شده در مورد AI بحث کرد و خاطرنشان کرد که به رأی دهندگان با کیفیت آموزش داده می شود که این نوع محتوا را با کیفیت پایین ارزیابی کنند.

بخش جدید QRG به رأی دهندگان توصیه می کند:

“پایین ترین امتیاز در صورتی اعمال می شود که تمام یا تقریباً تمام MC در صفحه (از جمله متن ، تصاویر ، صوتی ، فیلم ها و غیره) کپی ، پاراگراف ، تعبیه شده ، خودکار یا AI تولید شده باشد ، یا از منابع دیگر با کمترین تلاش و بدون هیچ تلاشی ، و کمی ارزش افزوده ای برای بازدید کنندگان به عنوان صفحه دیگر استفاده کند.

مهم نیست که چگونه مقیاس بندی شده است: این مسئله خواهد بود

دنی سالیوان ، معروف به ارتباط Google Search Liaison ، بخشی از بحث را با گفتن اینكه به Google ، AI تولید شده با تاكتیك محتوای كوچك از گذشته فرقی نمی كند و آن را با تاكتیك های اسپم 2005 مقایسه می كند ، وقتی Google از تجزیه و تحلیل آماری و سایر روش ها برای گرفتن محتوای مقیاس استفاده می كرد. وی همچنین تأکید کرد که مهم نیست که چگونه محتوا مقیاس بندی شده است.

طبق یادداشت های من ، در اینجا یک پاراگراف از آنچه او گفت:

وی گفت: “موارد اصلی ، مقادیر زیادی از محتوای غیرقانونی و همچنین مهم نیست که چگونه آن ایجاد شده است.

از آنجا که مانند ، “شما در مورد هوش مصنوعی چه می خواهید انجام دهید؟ چگونه می خواهید با همه انفجار هوش مصنوعی مقابله کنید؟ هوش مصنوعی می تواند هزاران صفحه تولید کند؟

خوب 2005 فقط خوانده شد ، می خواهد برای شما توضیح دهد که چگونه انسان می تواند هزاران صفحه را در طول شب تولید کند که به نظر می رسد مانند انسان تولید می شوند زیرا آنها تولید نمی شوند و غیره و غیره ، و غیره و غیره.

اگر مدتهاست که در فضای سئو بوده اید ، به خوبی می فهمید که محتوای مقیاس یافته نوع جدیدی از چیز نیست. بنابراین ما واقعاً می خواستیم استرس داشته باشیم: ما واقعاً اهمیتی نمی دهیم که شما این محتوای مقیاس پذیر را انجام می دهید ، خواه هوش مصنوعی ، اتوماسیون یا انسان باشد. این مسئله خواهد بود.

بنابراین این مواردی است که اگر در مورد سیاست سوءاستفاده از محتوای مقیاس تعجب می کنید ، باید در نظر بگیرید و می خواهید از گرفتار شدن آن خودداری کنید. “

نحوه استفاده از AI به روشی که ارزش آن را اضافه کند

نکته مفید در مورد جلسه دنی این است که وی با استناد به نحوه ارائه خرده فروشان خلاصه ای از بررسی های واقعی کاربر که احساسات کلی کاربر را بدون نیاز به خواندن بررسی ها ارائه می دهد ، نمونه ای از هوش مصنوعی استفاده مثبت را ارائه داد. این نمونه ای از نحوه ارائه AI در حال ارائه ارزش افزوده بر خلاف کل محتوای اصلی است.

این از یادداشت های من در مورد آنچه او گفت:

وی گفت: “وقتی به آمازون می روم ، من به بررسی ها می روم و بررسی ها یک چیز کمی تولید شده در AI در بالا دارند که به من می گوید که کاربران به طور کلی چه فکر می کنند ، و من دوست دارم ، این واقعاً مفید است.

و چیزی که برای من واقعاً مفید است ، این است که هوش مصنوعی در مورد محتوای اصلی ، بررسی ها اعمال می شود تا خلاصه ای را به من بدهد. این ارزش افزوده برای من و ارزش منحصر به فرد برای من بود. من آن را دوست داشتم. “

تا زمانی که کیفیت بالایی داشته باشد …

دنی در ادامه بحث كرد كه چگونه آنها سعی كردند سیاست مفصلی راجع به محتوای تولید شده هوش مصنوعی ارائه دهند ، اما وی گفت كه توسط بعضی از بخش های جامعه سئو اشتباه گرفته شده است به این معنی كه محتوای تولید شده هوش مصنوعی خوب است تا زمانی كه محتوای آن با کیفیت تولید شود.

در 25 سال تجربه سئو ، بگذارید به شما بگویم ، هر وقت یک سئو به شما می گوید که یک تاکتیک سئو خوب است “تا زمانی که کیفیت آن باشد”. بهانه “تا زمانی که کیفیت آن باشد” برای توجیه شیوه های SEO با کیفیت پایین مانند پیوندهای متقابل ، پیوندهای فهرست ، پیوندهای پرداخت شده و پست های مهمان استفاده شده است-اگر قبلاً شوخی سئو نیست.

دنی ادامه داد:

“و پس از آن تمایز مردم از کیفیت کیفیت همه به هم ریخته است. و آنها می گویند گوگل اهمیتی نمی دهد که آیا این AI است!” و این واقعاً همان چیزی نیست که ما گفتیم.

ما این را نگفتیم. “

خود را در مورد کیفیت محتوای مقیاس گمراه نکنید

دنی توصیه کرد که هرکسی که از محتوای تولید شده مصنوعی استفاده می کند باید در مورد دو چیز فکر کند تا به عنوان تست برای اینکه آیا این یک ایده خوب است استفاده کند:

  1. انگیزه برای محتوای تولید شده با جرم.
  2. نامشخص بودن محتوای مقیاس.

محتوای انگیزه در ترافیک

انگیزه نباید به این دلیل باشد که ترافیک بیشتری به همراه خواهد داشت. انگیزه باید به این دلیل باشد که یک ارزش افزوده برای بازدید کنندگان سایت وجود دارد.

اینگونه است که دنی سالیوان مطابق یادداشت های من آن را توضیح داد:

“هر روشی که شما متعهد به تولید محتوا هستید ، باید با دقت در مورد آن فکر کنید. انواع چیزهای برنامه نویسی وجود دارد ، شاید آنها مفید باشند. شاید آنها نباشند. اما شما باید در مورد آن فکر کنید.

و مواردی که به خصوص در مورد آنها فکر می کنید این است که اگر در درجه اول برای ترافیک جستجوی بازی هستید.

مانند ، اگر هدف اصلی محتوا این بود ، “من می خواهم آن ترافیک را بدست آورم” و نه ، “برخی از کاربر واقعاً انتظار آن را داشتند” اگر مستقیماً به وب سایت من آمده بودند. این یکی از موارد بسیاری است که می توانید برای تعیین آن استفاده کنید. “

اصالت محتوای مقیاس یافته

SEO هایی که محتوای تولید شده توسط AI خود را ستایش می کنند ، شور و شوق خود را از دست می دهند وقتی که محتوای مربوط به موضوعی است که در واقع در آن متخصص هستند و اعتراف می کنند که به اندازه آنها باهوش نیست … و آنچه در جریان است ، که اگر شما متخصص نباشید ، پس از آن تخصص دارید تا در مورد اعتبار AI تولید شود.

هوش مصنوعی آموزش دیده است تا احتمال ابتلا به کلمه بعدی را در یک سری از کلمات ، یک سطح از نامحدود بودن آنقدر افراطی که فقط یک کامپیوتر می تواند آن را انجام دهد ، از بین ببرد.

سالیوان بعدی نقدی از اصالت محتوای تولید شده AI را ارائه داد :.

“نکته دیگر این است که آیا این غیرقانونی است؟

اگر فقط از ابزاری استفاده می کنید که می گوید ، “100 صفحه را در 100 موضوع مختلف که من به دست آورده ام بنویسید زیرا من ابزاری را اجرا کردم که همه افراد را نیز از گوگل پرسید و من چیزی در مورد آن چیزها نمی دانم و آنها هیچ محتوای اصلی یا ارزش ندارند. من فقط فکر می کنم خوب است که این ترافیک را بدست آورم.

احتمالاً چیزی اصلی ندارید.

شما لزوماً چیزی را با ارزش واقعاً منحصر به فرد در آنجا ارائه نمی دهید.

بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی یا ابزارهای دیگر بسیار شبیه انسان هستند زیرا آنها چیزهای زیادی مانند این را خوانده اند. چیزهای عمومی بسیار خوبی را بنویسید که بسیار خوب می خوانند و اگر آنها با کیفیت هستند و به آنها پاسخ می دهند که من به دنبال آن هستم ، اما آنها لزوماً ارزش ارائه نمی دهند.

و گاهی اوقات ایده مردم از کیفیت متفاوت است ، اما این نکته مهم آن نیست که وقتی به سیاستی که ما از آنجا با آن داریم بپردازیم ، به ویژه به این دلیل که این روزها برخی از افراد به شما می گویند که این کیفیت است. “

غذای آماده:

  • Google “اهمیتی نمی دهد که شما چگونه این محتوای مقیاس پذیر را انجام می دهید ، خواه هوش مصنوعی ، اتوماسیون یا انسان باشد. این مسئله خواهد بود.”
  • QRG صریحاً شامل محتوای تولید شده توسط AI در معیارهای خود برای رتبه بندی “پایین ترین” با کیفیت است ، و این نشان می دهد که این چیزی است که Google به آن نگران است.
  • از شما بپرسید که آیا انگیزه استفاده از محتوای تولید شده AI در درجه اول برای هدایت ترافیک جستجو یا کمک به کاربران است
  • اصالت و ارزش افزوده ویژگی های مهم محتوا است که باید در نظر بگیرند



منبع

مطالب مرتبط