با بهترین برندهای ویدئو وال در ایران آشنا شوید | asilight

استفاده از نمایشگرهای صنعتی بزرگ برای اطلاع‌رسانی و جلب مخاطب در اماکن عمومی و فضاهای بزرگ، از اهمیت خاصی برخوردار است. مراکز اداری، تفریحی و اقتصادی و بسیاری از مکان‌های شلوغ و پرتردد می‌تواند محیط مناسبی برای قرارگیری نمایشگرهای بزرگ باشند. شما با استفاده از نمایشگرهای بزرگ می‌توانید طیف وسیعی از اهداف و دستاوردهای خود را در مکان‌های مهم در ابعاد بزرگ به مخاطب نشان دهید.

اگر به دنبال بهترین ویدئو وال برای استفاده در یک رویداد جمعی یا اجاره کردن آن برای کاربردهای تبلیغاتی و برندسازی هستید، کافی است برای مشاوره و آشنایی با گزینه‌های موجود با نمارنتر تماس بگیرید. پیشرفت سریع تکنولوژی ابزارهای جدیدی برای برندسازی، نمایش تبلیغات و تعامل کسب‌وکارها با مخاطبان عرضه کرده است. همان طور که تلویزیون توانسته به تمام خانه‌ها راه پیدا کند، حالا انواع ویدئو وال در اندازه‌های بزرگ و متنوع با قابلیت پخش محتوای ویدئویی و چندرسانه‌ای در اختیار شرکت‌ها و موسسات قرار دارد. یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های ویدئو وال با تابلو روان در برد کنترل یا همان مادر برد آن‌هاست. مادر برد بکار رفته در ویدئو وال‌ها و تلویزیون‌های شهری از فناوری پیشرفته‌تری بهره برده‌اند و به همین دلیل کیفیت بالاتری دارند. بردهایی که در ساخت تلویزیون شهری بکار می‌رود معمولا توسط کمپانی‌های معروف دنیا با تکنولوژی روز تولید می‌شود.

ویدئو وال یا تلویزیون صنعتی

همچنین فعالیت در حوزه مشاوره، طراحی و تجهیز سالن های کنفرانس، اتاق های نظارت و مانیتورینگ، دیجیتال ساینج ، ویدیو وال و سیستم های نمایشی و آموزشی. به جهت کاربری خاص ویدئو وال ها که برای استفاده طولانی با حداکثر قابلیت اطمینان در نظر گرفته می شوند. طراحی آنها به گونه ای است که هیچ بخش مصرفی نداشته و در طول سالیان نیاز بهحداقل میزان تعمیر و نگهداری دارند.

موارد استفاده تبلیغاتی و اطلاع رسانی

برخی از کنترلرها قابلیت آنرا دارند که تنظیمات تصاویر را پیش از پخش به صورت آفلاین طراحی و ذخیره مجموعه ای اس آی لایت نمایند. این تجهیزات مانیتورهای دیواری بسیار بزرگی هستند که می توانند به صورت یکجا یا تفکیک شده تصاویر ارسالی از دوربین ها را نمایش دهند. ویدئو وال در واقع مجموعه ای متشکل از چندین مانیتور و پروژکتور در ابعاد متفاوت است که می تواند هم به صورت مجزا و هم به صورت یک واحد بزرگ عمل کند. به طور معمول اندازه تصویر در ویدئو وال ها در مقایسه با یک مانیتور معمولی بسیار بزرگتر بوده و در مقیاس پیکسلی نیز تعداد پیکسل های بیشتری را پوشش می دهد. این ساختار ها از کنار هم قرار گرفتن صفحات متعدد نمایشگر برای تشکیل یک تصویر بهره می برند.

  • چه انواعی دارد و چه عواملی بر کیفیت آنها تاثیر می‌گذارند؟ برای پاسخ این پرسش‌ها و آشنایی با برندها و کاربردهای ویدئو وال، ادامه این مطلب از نمارنتر را دنبال کنید.
  • نمایشگرهای تصویری می توانند با نارضایتی مشتری ناشی از زمان انتظار پیش بینی نشده مقابله کنند.
  • چندین مولفه دیگر برای نمایش آن تصاویر و جلب توجه در نمایش ، همکاری می کنند.
  • به خاطر ماهیت بزرگ بودن مقیاس تکنولوژی ویدیو وال، وضوح تصویر یک نگرانی عمده به حساب می­آید.
با بهترین برندهای ویدئو وال در ایران آشنا شوید | asilight برخی از این نرم افزارها علاوه بر امکانات گفته شده دارای قابلیتهای پیشرفتهتری برای کنترل بهتر نمایش در سیستم ویدیو وال نیز هستند. به دلیل اندازه و کیفیت، ویدئووال‌ها برای پیام‎‌های بازاریابی و برندسازی بسیار موثر هستند. توجه به این نکته مهم است که محتوای نمایش داده شده در رسیدن به هدف پیام رسانی برای ویدئووال مهم‌اند. این نرم افزار به کاربران این امکان را می‌دهد تا محتوا را تغییر دهند، چیدمان را عوض کرده و گزارش دهی داشته باشند.

مطالب مرتبط