با سلیقه اش آشنا می شود

رنگ های روشن و به خصوص سفید و کرم و طوسی از پر کاربردترین رنگ ها در این سبک است.به جای لوستر از هالوژن های ساده و چراغ های تزئینی استفاده می شود. ترکیب رنگ آبی کلاسیک با سفید یه دلیل احساس تمیزی که ایجاد میکند برای فضاهایی مانند حمام و سرویس بهداشتی بسیار مناسب است. یکی از وسایل بسیار زیبایی که می تواند فضای خانهی شما را جذاب تر کند، شیشه کلوش است. طراحی داخلی مغازه را به عنوان یکی از بهترین طراحی ها می توان نام برد. به منظور طراحی دکوراسیون داخلی به سبک ایرانی باید به تمامی المان ها توجه نمود و به بهرین شکل ممکن رنگ های سنتی را به کار برد. رنگ آبی در بیشتر فضاها مانند رنگ های خنثی عمل می کند و می توانید با تمامی رنگ های زنده مانند نارنجی، قرمز و با حتی رنگ های خنثی دیگر آن را ست کنید. اگر شما هم جزو طرفداران پر و پا قرص رنگ آبی هستید می توانید در دکوراسیون داخلی خانه تان سایه های مختلف رنگ آبی را با هم ست کنید.

این سبک تا حد زیادی به دکوراسیون مدرن شباهت دارد با این تفاوت که بوفه ها و کمد های ساده و پارچه های تک رنگ و بدون نقش و تابلوهای ساده تا حدی آن را از چیدمان مدرن مجزا می کند. هرچند در حال حاضر گرایش اکثریت مردم به سمت معماری و دکوراسیون مدرنیته است ولی این سبک از معماری نیز طرفداران کمی ندارد؛ دکوراسیون سنتی ایرانی و خاور میانه ای همیشه القا کننده اصالت و حس سنت گرایانه است حتی در بعضی از رستوران ها هم شاهد این چیدمان هستیم. هالی سارن یک شرکت طراحی داخلی می باشد که در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت دارد که فعالیت مستقل خود را بیش از یک دهه است که آغاز نموده است. گروه مهندسی هالی سارن با مجربترین گروه عملیاتی در زمینه ی طراحی.دکوراسیون.معماری۰ تا ۱۰۰ کا را به عهده میگیرند.تا با جلب نظر شما مشتریان عزیز به اعتماد و صداقت طرفین برسانیم. با گروه طراحی هالی سارن به ایده و دکور دلخواه و بی نظیر خود دست یابید. میزان امنیت، صمیمیت، شور و هیجان و آرامش موجود در یک فضا را می توان با راهکارهای مناسب تشدید یا تضعیف کرد. از دیگر اصول طراحی و دکوراسیون داخلی اداری می توان به رنگ آمیزی فضای اداری و دفتر کار اشاره کرد.

دیزاین خانه مدرن چگونه است؟ هالی یک مجموعه بزرگ از خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی است. مجموعه ما بر خورداری از کارخانه و نیرو های کار مجرب این امکان را به شما میدهد که محصولات خریداری شده را با قیمت مناسب و کیفیت بالا برخوردار گردید. در حقیقت شما قادر هستید با کمترین هزینه، گیاهان و گلدانهای زیبایی در اندازههای مختلف خریداری کرده و با قرار دادن آنها در قسمتهای مورد نظر، شادابی و زیبایی خاصی را به محیط بدهید. در آنها حتماً بخشهای کریستالی به چشم میخورد. در این مقاله تلاش کردیم درباره انواع سبک معماری داخلی در طراحی دکوراسیون منزل صحبت کرده و مهمترین آنها را بیان سایت شرکت های طراحی داخلی ساختمان کنیم. شرکت معماری و اجرایی هالی سارن با یک دهه سابقه در زمینه معماری توانسته است پروژه های زیادی را سرتاسر کشور طراحی و اجرا نماید. لیلا عراقیان همچنین از اعضای مؤسس شرکت سازههای پارچهای دیبا و یکی از بهترین آرشیتکت های تهران است.

طراحان داخلی برای ایجاد این حس ثبات و نظم، خطوط افقی را برجسته تر می کنند تا فضای اتاق را وسیع تر و بزرگتر نشان دهند و چشم بیننده را به سمت دیگر قسمت های اتاق جلب کنند. تمامی این قوانین به این دلیل است که افراد با خیال آسوده بتوانند در آن محل یا کار و یا زندگی کنند و علاوه بر ایمنی بودن باید زیبایی خاصی را نیز داشته باشد. این ترکیب رنگی در دکوراسیون داخلی برای هر مکانی مناسب است. تنها نکته مهم در این ترکیب رنگی این است که در استفاده از رنگ فیروزه ای و بنفش نباید زیاده روی کنید. رنگ و نورپردازی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در طراحی دکوراسیون اداری هستند. در دکوراسیون داخلی رستوران ایرانی معمولاً از طرحهای مینیمالیست قفسهها، گیاهان تزئینی، تابلوهای هنری، نورپردازی خاص و صندلیهای منحصربهفرد استفاده میشود. فضای خانه های مدرن به ساده ترین شکل ممکن طراحی می شود به این صورت که اشکال ساده تر استفاده می شود.

و از اینکه ما را برای دکوراسیون داخلی خود گزینش کردهاید سپاس گزاریم. مدرن یکی از سبک های دکوراسیون داخلی محسوب می شود که در قرن 20 رواج پیدا کرده است. یکی از بهترین گزینه ها استفاده از سبک مدرن در خانه و آپارتمان با فضای کوچک می باشد که با استفاده از این سبک می توان فضای خانه را بزرگتر جلوه داد. همچنین از فلزات براق استیل ضد زنگ استفاده می کنند. مبلمان چرمی، لوازم چوبی و استیل و آویزهای روشنایی ساده فلزی، دیوارهای آجری یا سنگی و المان ها و اتصالات بدون پوشش از ویژگی های شاخص این دکوراسیون است. لازمه یک طراحی اصولی، ارائه سبک و نوع طراحی در قالب پرسپکتیوهای داخلی از طریق نرم افزارهای مربوطه است. رنگ آبی معمولا در بین سبک های مختلف دکوراسیون از جذابین بالایی برخودار است. پوشش سقف ازجنس گچ با گچبری های مجلل و پوشش کف از جنس چوب در این نوع دکوراسیون رایج است. علاقه به بازی با رنگ ها، پارچه ها، مبلمان و … فرانسه نماد کشوری لوکس و منحصر به فرد است، معماری فرانسوی از جمله سبک های پر زرق و برق با تزئینات و گچبری های مجلل و پارچه های با طرح و جنس اعلا است.

طی این مدت، او چندین پروژه از جمله سفارت و اقامتگاه سفیر هلند، وابسته تجاری سفارت اتریش و دفتر نمایندگی شل را طراحی و اجرا کرده است. در این اتاق خواب کوچک، به دلیل نحوه قرارگیری بازشوها (مانند درب و پنجره) و همچنین فلسفه طراحی یک فضای خلوت و مدرن متمایل به مینیمال به علاوه عدم نیاز صاحب خانه، امکان طراحی و دیزاین چنین فضایی نبوده است. برای داشتن یک منزل زیبا نیاز به دکوراسیون داخلی خانه دارید. اگر مروری به رفت و آمدهای خود در خانه بیندازیم مشاهده می کنیم که بیشترین وقت خود را در آشپزخانه می گذرانیم به خصوص اگر خانم خانه باشید. پس از نصب تاسيسات و برش كليه بازشوها شامل درها و پنجره ها، بتن پاشي سطوح داخل و خارج انجام (البته ساندويچ پانلهائي كه با دو ورقه گالوانيزه ساده و يا رنگي پوشش داده شده باشند ديگر هيچ نيازي به انجام نماي خارجي و داخلي ندارند و خود استحكام و زيبايي لازم را دارند) و در نهايت عمليات تكميلي روي سطوح انجام مي شود. تزئینات به حداقل رسیده و بیشتر سطوح چوبی یا فلزی هستند. در این سبک از رنگ گرم برای ایجاد فضای دنج و آرام استفاده می شود در این سبک دیوارها با کاغذ دیواری کلاسیک پوشانده می شوند و از چوب بیشتر استفاده می شود.

تاریخچه این سبک به اوایل قرن بیستم باز می گردد؛ سادگی و دوری از تجملات زیاد بارزترین ویژگی دکوراسیون مدرن است، سادگی به این مفهوم است که بیشتر از خطوط صاف و اشکال چهارگوش در چیدمان فضا استفاده می شود و لوازم غیر ضروری مانند مجسمه ها و گلدان ها به حداقل رسیده است. یکی دیگر از ویژگی های مهم طراحی داخلی مدرن استفاده از اشکال ساده و هندسی مثل مستطیل و مربع می باشدو اگر بخواهید از منحنی های نرم و خطوط صاف استفاده کنید. یک موضوع مهم اینکه بسیاری از شرکت ها در ارائه طرح اولیه بسیار مبهم عمل می کنند که هرگز نباید به آنها اطمینان کنید. مبلمان کلاسیک بسیار ساده بوده و هیچ منحنی یا خمیدگی در آنها دیده نمی شود. در این سبک یعنی دکوراسیون داخلی مدرن زیبایی بدون هیچ گونه پیچیدگی نمایش داده می شود. الگوهای گچبری بهتر از هر الگویی می توانند عظمت لابی را به نمایش بگذارند . اولی و مهمترین نکته همین هست که الزاما تمامی واحدهای اداری که در ساختمان قرار دارند، یک ترازو نمیباشند لذا شما باید برای هر کدام از آن ها متناسب مهم ترازو فضا فعالیت نمایید.

این سبک الهام گرفته از سبک های دوره انقلاب صنعتی اروپا و خانه های شهری قرن های 17 و 18 میلادی است. استخدام طراح داخلی در ایران به چند صورت امکانپذیر است ؟ در سال ۱۳۶۸ همزمان با تأکید دولت ایران بر تولید خودروهایی که کاربری همگانی داشته باشند، ایران خودرو سالنی را برای تولید اتوبوس در نظر گرفت که این سالن در دو شیفت، سالانه ۶۰۰۰ دستگاه اتوبوس میساخت. می توانید پنجره ها را بدون پرده باشند یا اینکه نورگیر سقفی داشته باشید و خانه خود را با نور طبیعی منطبق کنید. 3- اگر گچ بری ندارد، از گچ بری و یا یک رز سقفی استفاده کنید. از رنگ های خنثی در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید.

وی بنیانگذار طراحی ساختمان مدرن است. طراحی داخلی مدرن چگونه است؟ بهترین وسایلی که میتوانید ازآن ها برای روی شومینه استفاده کنید قاب عکس ها هستند، این نظر کارشناسان دکوراسیون داخلی است و باعث میشود منزل مدرن و منحصر به فردی داشته باشید. بی شک این سبک در حال حاضر پرطرفدارترین سبک دکوراسیون در بین مردم است و تقریبا در همه فضاها با کاربری های مختلف اثری از این سبک معماری را می بینیم. رنگ غالب این سبک، رنگ های گرم و سفید عاجی و طلایی است، کاغذ دیواری بخش جدا نشدنی این سبک از معماری است، عناصری مانند مجسمه های چینی یا شیشه ای، گلدان یا شمعدان های کریستالی هم کاربرد دارند. استفاده از رنگ مناسب در سبک دکوراسیون مدرن و کلاسیک، مثل شکلاتی تیره، آبی خاکستری، سیاه، سفید و … در چیدمان کلاسیک، اتاق های پذیرایی با مجسمه های سنگی یا گچی، تابلوهای فرش و آلات موسیقی، آینه و کنسول و لوسترها و آباژورهای برنزی با نقش و نگار مزین می شوند. فرش و گلیم دستباف ایرانی، رومیزی های از جنس ترمه، پشتی ها و صنایع دستی در این نوع چیدمان جایگاه ویژه ای دارد، گلدان های سفالی و یا مینیاتوری، پارتیشن های چوبی و پنجره های شیشه ای در رنگ های مختلف که به آن پنجره ارسی می گویند و ظروف مسی وفیروزه ای از عناصر این سبک است.

یکی از مهم ترین مسائلی که در حوزهی دکوراسیون باید به آن توجه کنید، این است که دقت و صرف زمان برای این موضوع، می تواند بر عملکرد شما در حین اجرای دکوراسیون تاثیر داشته باشد. تقارن و پایداری یکی از اصول اساسی معماری کلاسیک است؛ هر نقش و نگاری در سقف یا دیوارها باید متقارن باشد. در بحث روانشناسی معماری داخلی تاثیر بسزایی در ایجاد احساس امنیت و شور و هیجان و آرامش در محیطی که مخاطب در آن حضور دارد داراست به طوریکه می توان با یک سری راهکار این عوامل را در مخاطب کم و زیاد کرد.باید این موضوع را در نظر گرفت که انسانها با علایق و روحیات متفاوت نیازمند محیط زندگی خاصی متقارن با خصوصیات اخلاقیشان هستند که این هماهنگ سازی از وظایف یک طراح داخلی است. اتاق شما دقیقا مثل یک قایق است. برای اینکه بتوانید اتاق خواب به سبک دکوراسیون داخلی مدرن تهیه کنید بهتر است که از یک تخت کوتاه استفاده کنید و کنار آن دو پاتختی قرار بدهید. اینکه یک طراح داخلی با چه پیمانکارهایی پروژه را پیش ببرد و ارتباطات گستردهای داشته باشد در تعرفه های طراحی داخلی اثر مستقیم دارد مثلا یک گروه یک گچبر حرفهای ممکن است با افراد خیلی تازهکار همکاری نداشته باشند یا اصلا فرد تازهکار بتواند با اصول مذاکرهای که بلد است چیرهدستترین نقاش را برای ساختمان شما وارد پروژه کند.

یکی از مسائلی که مدام مد لحاظ طراحان داخلی بوده هست ساخت یکپارچگی در میان اجزا و مبلمان اداری بوده است. در ابتدا پروفیل در و پنجره فقط به رنگ سفید در بازار عرضه میشدند اما با گسترش استفاده از در و پنجره upvc امروز پروفیل در و پنجره در رنگها و طرحهای مختلف قابل ساخت و سفارش هستند. دکوراسیون و طراحی معماری بازسازی سازه به همراه تاییدیه نظام مهندسی و شهرداری و دکوراسیون طراحی نما کابینت های مدرن و مینیمال، سبک روز، کلاسیک با اجرای دکور و بازسازی طراحی مدنظر ساخت ویلا محوطهسازی و طراحی داخلی ساختمان به ایده خود ازدکوراسیون موردنظر خود برسید. دکوراسیون منزل ، بازسازی منزل ، تزئینات داخل ساختمان و کارهای مربوط به آن، چیزیست که شما به خاطر آن وارد این مطلب شدهاید. این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که فرش هایی با رنگ تیره می توانند دکوراسیونی تاریک و دلگیر را ایجاد کنند اما انتخاب رنگ های روشن در بزرگتر نشان دادن فضا بی تاثیر نیست. سقف بلند با گچبری های سنگین که اغلب با نقش گل و بوته تزئین شده باشد، اتاق های بزرگ با دیوارهای رنگ روشن و مات، درهای مرتفع و عریض، کفپوش های یک دست و رنگ روشن از مصالح براق مثل گرانیت و یا سنگ های صیقلی رنگ روشن که تا حد ممکن فضا را بزرگ و دل باز نشان دهد، مبلمان چوبی با دسته های کنده کاری شده و روکش های طلایی یا نقره ای و گاها زرکوب شده، همگی ویژگی های سبک لاکچری فرانسه را یادآوری می کند.

آبی روشن به دلیل شباهت زیادی که با آبی دریا دارد می توانید با رنگ بژ روشن ست کنید.( دقیقا مانند آبی دریا که با شن های روشن ست می شود و یک ترکیب رنگی آرام بخش ایجاد می کند ) این ترکیب رنگی برای اتاق خواب بسیار مناسب است. بهتر است این رنگ را با رنگ آبی آسمانی یا همان آبی روشن ست کنید. فضای ضرب داخلی و فضای هیلبرت فضای هیلبرت، یک فضای ضرب داخلی است. آشپزخانه های اپن و جزیره، نشیمن های با فضای باز و خلوت، لوسترهای ساده و نور مخفی زیر سقف و آباژورهای ساده برای اولین بار در دکوراسیون مدرن پدیدار شدند. همچنین آباژورهای بر روی آن قرار دهید. برای این که بتوانید اتاق را تزئین کنید می توانید روی دیوار یک تابلو نقاشی قرار دهید یا این که مجسمه قرار بدهید و یا تعداد کمی گلدان بگذارید. مانند این اتاق نشیمن که برای دیوار از رنگ آبی آسمانی و برای درب ورودی و کوسن ها از رنگ مرجانی استفاده شده است. دیوار ها میتوانند گوشه و کنار را لوکس، مدرن یا این که کلاسیک نشان بدهند.

مطالب مرتبط