بهترین اتاق فرار های تهران 20 اسکیپ روم تهران + آدرس کجارو-آل اسکیپ

بهترین اتاق فرار های تهران 20 اسکیپ روم تهران + آدرس کجارو-آل اسکیپ

میدونم در صفحه اتاق فرار تنهایی باید داستان یه بازی رو بنویسم؛ اما این متن در مورد یه بازی نیست! درخواست کمک از شما که میدونید «اتاق فرار» چیه و تجربشو دارید. یکی از بخش های مهم اطلاعات درباره اتاق فرار اینه که اگر فردی فوبیا داره، با خودتون هر اتاق فراری نبرید. چرا اینو میگیم؟ انصراف از بازی باعث میشه تفریح کل گروه خراب بشه و اگر شما از فوبیایی که اعضای گروه دارن باخبر نباشید قطعا از رزرو اتاق فرار خودتون پشیمون میشید. برخلاف تصور عموم، طرفداران اسکیپ روم قشر خاصی از جامعه نیستند. مخاطبان اصلی اسکیپ روم ها معمولا گروه‌های دوستانه و خانوادگی هستند؛ اما امروزه این بازی به مدارس و دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ‌راه یافته است.

پس سعی کنید تو انتخاب تیم خودتون دقت کنید و رفقای پایه خودتون رو بیارید و برای انتخاب بازی هم از دوستاتون بپرسید که چه ژانری رو دوست دارن تا تعداد شما برای بازی تکمیل باشه و به مشکل نخورید. الان دیگه وقتشه شما رو از این سردرگمی برای نحوه بازی و حل معمای اتاق فرار دربیاریم. اسکیپ روم یا اتاق فرار ممکنه ی سری معما داشته باشه که شما فکر کنید این حل شدنی نیست.

  • اتاق فرار تسخیر مخصوص آنهاییست که ترسی از روح و جن و پری و خلاصه دنیای از ما بهترون ندارند!
  • پس اجازه دهید هر کس کاری را که در آن توانایی دارد انجام می دهد.
  • البته اگر والدین در کنار آنها باشند، تا ۱۶ سال نیز می‌توانند در این بازی شرکت کنند.
  • حداقل ورودی اتاق فرار ۴ نفر می باشد در صورتی که تعداد شما کمتر از ۴ نفر باشد هزینه همان ۴ نفر از شما دریافت میگردد .

معمولا بازی به صورت گروه‌های چهار تا هشت نفره انجام می‌شود. البته شاید بتوانید همراه کسانی که تنها هستند، یک گروه تشکیل بدهید، اما بعید است و به شانس شما بستگی دارد. هدف اصلی اتاق فرار در حفظ پویایی ذهن ، رشد هوش فردی و اجتماعی و توان کار گروهی شما و هم گروهی هایتان بوده و همچنین موجب می گردد اعضای شما در خانواده ، شرکت ، مدرسه و یا هر اجتماع دیگر با یکدیگر تفریحی سالم و سازنده را تجربه داشته باشند. پس به هیچ عنوان برای حل مسئله در اتاق از ضربه و فشار استفاده نکنید. اتاق فرار فعالیت یک بازی ماجراجویی فیزیکی است که در آن بازیکنان با استفاده از سرنخ‏ها، نکات و استراتژی‏ها برای حل مسائل و دستیابی به اهداف خود، یک سری از پازل‏ها و معماها را حل می‏کنند.

اتاق‌های فرار در ایران زیرنظر انجمن بازی‌های فکری فدراسیون ورزش‌های همگانی فعالیت می‌کنند و مجوز این فعالیت در قالب باشگاه بازیهای فکری و اتاق فرار توسط ادارات ورزش و جوانان استان‌ها برای متقاضیان صادر می‌شود. اتاق فرار کابوس از جمله بهترین انواع اتاق فرار در ایران است. سبک اصلی این اتاق فرار، همان طور که انتظار دارید، ترسناک و سسورئال است. این یعنی باید خودتان را برای مواجه با انواع اتفاقات فانتزی و ترسناک آماده کنید.

فراموش نکنید اگر قصد دارید به زودی به هر یک از این مقصدها سفر کنید، از این اتاق‌های فرار هم دیدن کنید و تجربه‌تان را کامل کنید. اگه شما و دوستانتان از اینکه دست و پاهایتان بسته شود، هیچ ترسی ندارید، پیشنهاد ما به شما اتاق فرار کلبه وحشت است. فقط یک ساعت فرصت دارید که از دست کسانی که دست و پای شما را بسته‌اند فرار کنید. معمولا برای حل کردن معمای اتاق فرار حدود سی دقیقه تا یک ساعت زمان خواهید داشت. بسیاری تصور می‌کنند که این زمان بسیار زیادی برای یک بازی است.

شما در این بازی به‌عنوان تیم سارق حرفه‌ای وار بانک می‌شوید و باید موجودی پنهان بانک را پیدا کنید و آن را سرقت کنید. اتاق فرار صوتی نوار ممنوعه یک اتاق فرار مجازی و رایگان است. بهتر است از هدفون استفاده و در مکانی خلوت به پادکست گوش کنید تا تمرکز بیشتری داشته باشید، برای دیگران مزاحمت ایجاد نکنید و از داستان لذت ببرید.

بهترین اتاق فرار

اگر از فیلم دیدن و زندگی در دنیای افسانه‌ای قصه‌ها خسته شدید و به دنبال یک هیجان جدید هستید، اتاق فرار می‌تونه یک انتخاب عالی براتون باشد. یک روز در هفته رو انتخاب کنید و رزرو اتاق فرار با تخفیف رو انجام بدید. بعد از اون وارد یک بازی واقعی خواهید شد که از تمام فیلم‌های ترسناک یا ماجراجویی که تا به حال تماشا کردید جذاب‌تره. تنها شاهد این ماجرا هم به طرز مشکوکی گم شده و هیچ کسی از این فرد خبر نداره. تنها کسی که می‌تونه پرده از راز این سرقت برداره شما هستید.

هزینه اتاق فرار

شما چه به دنبال یک خرید آنلاین یا خرید از مغازه‌های نزدیک محل سکونت خود باشید و چه به دنبال یک تجربه خاص، چشیدن یک طعم متفاوت یا یادگیری چیزاهای جدید باشید، با تخفیفان یک خرید هوشمندانه و با قیمت مناسب را تجربه خواهید کرد. امروز تخفیفان در نقطه‌ای قرار گرفته که می‌تواند روی تفریح و خرید شما تاثیر گذار باشد. با تخفیفان حتی می‌توانید خرید از میوه فروشی‌ها و داروخانه‌های سطح شهر را هم به خریدی هوشمندانه تبدیل کنید! تخفیفان پلفترمی گسترده در ارائه انواع پیشنهادها است که خدمات خود را در چندین شهر بزرگ ایران ارائه می‌دهد.

بازی فرار از تنگنا و اتاق فرار تله مرگ با ژانر ترسناک و بازی ذهن تاریک با ژانر دلهره‌آور، همه دارای سختی اتاق فرار ماماچه متوسط هستند. برای تجربه تله مرگ بهتر است در ابتدا بازی فرار از تنگنا را بازی کرده باشید. پازل پارتی یکی از محصولات جدید مجموعه‌ اسکیپ روم دات‌آی‌آر است.

اتاق فرار یک بازی مبتنی بر ماجراجویی در زندگی واقعی است که در آن گروهی از بازیکنان، یک ماجرای طراحی شده توسط صاحبان اتاق فرار را دنبال می کنند. اتاق فرار یک مخمصه و بازی ماجراجویی فیزیکی است که در آن بازیکنان با استفاده از سرنخ‌ها، نکات و استراتژی‌ها برای حل مسائل و دستیابی به اهداف خود، یک سری از پازل‌ها و معماها را حل می‌کنند. بازیکنان در محدودیت زمانی مشخص برای یافتن پاسخ معماها و سرنخ‌هایی که داخل اتاق پنهان شده‌اند، با هم تلاش می‌کنند. اتاق‌های فرار از بازی‌های ویدئویی «فرار از اتاق» الهام گرفته شده‌است.

اتاق فرارهای بندر انزلی

مطالب مرتبط