بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 10 پیشنهاد عالی برای خرید آداک

هر چقدر تعداد هسته‌های پردازنده مرکزی بیشتر شود و فرکانس پردازشی افزایش پیدا کند CPU می‌تواند عملکرد بهتری از خود نشان بدهد و کارهای مختلف را با سرعت بیشتری پردازش کند. پس مهم است که لپ تاپی خرید کنید که با نیازهای شما و نوع استفاده شما بیشترین هم‌خوانی را داشته باشد. برای دیدن دیگر مدل های لپ تاپ ایسوز به صفحه برند لپ تاپ ایسوسمراجعه نمایید. لپ‌تاپ «اچ‌پی مدل EF2126WM-A» یکی از لپ‌تاپ‌های قدرتمند و زیبای اقتصادی بازار است که می‌توان در پردازش‌های نسبتاً سنگین نیز روی آن حساب کرد. این لپ تاپ از یک نمایشگر 15.6 اینچی با نرخ نوسازی 240 هرتز و رزولوشن 2K (2560 x 1440 پیکسل) بهره می‌برد. در نتیجه می‌توان گفت لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G15 GA503RS – AA برای بازی‌های شوتر اول شخص و بازی‌های eSports هم گزینه‌ای عالی است.

در فضای باز و زیر نور آفتاب به راحتی محتوای روی نمایشگر قابل مشاهده خواهد بود. پردازنده مرکزی Intel core i U و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX 230 که وظیفه پردازش اطلاعات گرافیکی را بر عهده دارد. اگر در حال برنامه‌ریزی برای خرید بهترین لپ تاپ مهندسی و گیمینگ تا ۲۲ میلیون تومان هستید، سری جدید IdeaPad Gaming 3 لنوو با پردازنده نسل یازدهمی، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این دستگاه از نظر فنی هیچ تفاوتی با مدلی که بالاتر معرفی کردیم، ندارد و فقط پردازنده آن ارتقا یافته است. مشخصات لپ تاپ برای کارهای گرافیکی اما کمی متفاوت‌تر بوده و همان‌طور که از نامش پیداست، نیاز به کارت گرافیک قدرتمندتری دارد. البته خود کارهای گرافیکی نیز بسیار متنوع هستند و کسانی که نیاز به پردازش‌های سنگین دارند باید سراغ لپ تاپ گرافیکی با حافظه بالا بروند.

بنابراین می‌توان گفت که لپ تاپ های مهندسی در اصل دسته بندی الترابوک ها و لپ تاپ هایی است که لپ تاپ خانگی یا گیمینگ محسوب نمی‌شوند. لیپک کاربردی ترین و باکیفیت ترین محصولات الکترونیکی را از برندهای معتبر با قیمت هایی استثنایی در وبسایت خود عرضه می کند. این فروشگاه اینترنتی خیال شما را بابت خرید تمامی محصولات نام آشنا و معروف بازار جهان راحت کرده است که خود این امر نشان دهنده اصالت و قابل اعتماد بودن این فروشگاه آنلاین می باشد.

همچنین از آنجایی که سرفیس پرو 8 یک تبلت به‌حساب می‌آید، شما یک دوربین در پنل پشتی هم خواهید داشت. این دوربین در کنار دوربین سلفی، کیفیت بالایی دارند و تصاویر با جزییات قابل توجهی ثبت می‌کنند. تمامی کاربران باید هنگام ثبت نام در سایت، از کلمات مناسب در نام کاربری خود استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، اشتراک آن كاربر حذف شده و دسترسی وی به سایت قطع خواهد شد. در زومیت شما قادر به تغییر تصویر پروفایل خود هستید، هر گونه تصاویر زننده، مستهجن، بی‌ربط و توهین آمیز حذف خواهد شد. شهر‌ سخت افزاربه عنوان بزرگترین وبسایت سخت افزار و فناور‌ی فارسی‌زبان در تلاش است تا پوشش کاملی از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای سخت افزار، موبایل و فنا‌وری را به کاربران خود ارائه دهد.

ارزنده ترین لپ تاپ دانشجویی در بازه قیمتی 14 تا 17 میلیون تومان

این دستگاه همچنین به 512 گیگابایت هارد حالت جامد مجهز شده تا مشکلی از بابت ذخیره و پردازش اطلاعات وجود نداشته باشد. شرکت تایوانی یکی از جدیدترین لپ تاپ‌ ایسوس خود را بانام TUF Dash F15 FX516PM روانه بازار کرده که یک لپ تاپ گیمینگ است. از خصوصیات این محصول می‌توان به پردازنده و کارت گرافیک قدرتمندی اشاره کرد که به گیمر اجازه می‌دهد تا به‌صورت حرفه‌ای و بسیار سریع از بازی لذت ببرد.

برند ایسوس در ایران تعداد بسیاری لپ تاپ دارد و لپ تاپ های ایسوس از سهم بسیار خوبی در بازار برخوردارند. سری لپ تاپ های Zenbook و Vivobook ایسوس از بهترین لپ تاپ های مهندسی حال حاضر در دنیا هستند. اگر قصد خرید لپ تاپ ایسوس را دارید و می‌خواهید که لپ تاپ شما از کلاس لپ تاپ های مهندسی باشد ادامه توضیحات را بخوانید. این مدل از بهترین لپ تاپ ایسوس یکی از لپ تاپ‌های مقرون‌به‌صرفه است. این دستگاه با صفحه نمایش 1080 پیکسلی، نمایش تصاویر فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بلکه رخ چشم نوازی هم دارد و می‌توانید در حالت‌های مختلف از جمله تبلت و چادری هم از آن استفاده بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 کنید. با بررسی نمایشگر اولد این لپ تاپ همراه با رزولوشن ۳۴۵۶ در ۲۱۶۰ پیکسل متوجه می‌شویم که با شگفتی بالایی در قابلیت‌های آن روبرو هستیم. شکی نیست که حین کار روزانه با این لپ تاپ فوق‌العاده، بیشترین لذت را از صفحه نمایش لمسی آن خواهید داشت.

خرید بهترین لپ تاپ های مناسب مهندسی

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 10 پیشنهاد عالی برای خرید آداک حافظه رم DDR5 سرعت بسیار بالایی داشته و پهنای باند ۴۸۰۰ مگاهرتز را در اختیار شما می‌گذارد. تاثیر این نوع حافظه رم به خوبی در اجرای بازی‌ها یا در بهترین لپ تاپ رندرینگ دیده می‌شود. در میان مدل‌های مختلف لپ تاپ ایسوس سری TUF و ROG وجود دارد؛ اگر از میان لپ تاپ‌های ROG خانواده زفیروس را انتخاب کنید یک بدنه فلزی و فوق العاده جذاب در اختیار شما قرار می‌گیرد. در آن سوی میدان لپ تاپ‌های لنوو لجیون به جان سخت بودن معروف شده‌اند و در نهایت مدل‌های جذابی از ایسر و HP دیده می‌شود. در لیست بالا شما دسته بندی لپ تاپ های مهندسی را مشاهده نمودید، اما بهترین لپ تاپ های مهندسی کدامند؟ از نظر ما بسته به نیاز عمومی افراد سری های VivoBook و ZenBook ایسوس الترابوک ها و لپ تاپ های مهندسی بسیار خوبی هستند.

  • به علاوه، بدنه بسیار باکیفیت و البته سبک لپ تاپ اچ پی نیز آن را به بهترین لپ تاپ تا ١٨ میلیون تیر ۱۴۰۱ نیز تبدیل می‌کند.
  • حافظه داخلی این لپ تاپ نیز 1 ترابایتی می باشد که سبب می شود به راحتی بتوانید اطلاعات حجیم خود را ذخیره کنید.
  • بازار پی‌سی گیمینگ فقط به پی‌سی‌های رومیزی محدود نمی‌شود و چند سالی است که لپ تاپ های گیمینگ هم با استقبالِ روز افزونِ گروهی از کاربران مواجه است.
  • این دستگاه با وزنی معادل ۱٫۸۵ کیلوگرم و بدنه‌ای پلاستیکی از دو درگاه USB 3.0 و یک درگاه USB 2.0، یک HDMI و یک جک هدفون استفاده می‌کند.
  • از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توانیم به ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD هم اشاره کنیم که سرعت خوبی برای این لپ‌تاپ فراهم کرده است.

مطالب مرتبط