بهترین کتاب های کمک آموزشی پایه دهم بر اساس نظرسنجی به تفکیک درس چی بخونم | کتابکو

هدف کتاب های این انتشارات، آموزش کامل آن چیزهایی است که در کتاب های درسی به آن‌ها پرداخته شده. این کتاب ها سعی دارند تا ابهامات دانش‌آموزان را در زمان نبودِ معلم‌هایشان از بین ببرند. در ادامه به معرفی معروف‌ترین کتاب این انتشارات، یعنی گام به گام، برای پایه دهم رشته تجربی پرداخته شده است. کتاب های تست مبتکران، از جمله کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی هستند که طرف‌داران زیادی دارند.

ریاضی جامع خیلی سبز تجربی جلد 1 (سوال+درسنامه) کنکور 1402

پوشش دروس در پایه‌های مختلف و داشتن عناوین متفاوت کتاب ها با منظورهای مختلف به همراه کیفیت محتوای بسیار خوب، از علل شهرت و محبوبیت انتشارات خیلی فروشگاه آنلاین کتابکو سبز است. کتاب های آموزش کتاب درسی، یکی دیگر از کتاب های پرطرف‌دار در میان دانش‌آموزان است. این عنوان کتاب ها به کتبی گفته می‌شود که به دانش‌آموز کمک می‌کند تا زمانی که معلم در دسترس نیست، از پسِ ابهامات دروس بربیاید و مشکلات درسی خود را رفع کند. این نوع کتاب ها معمولاً با ادبیاتی روان، به بیان مطالب درسی پرداخته و سعی می‌کنند تا اشکالات دانش‌آموزان را رفع کنند. مطالعه این کتاب های آموزشی را می‌توان به‌عنوان یک تدریس مجدد در نظر گرفت. طبقه بندی سوالات در کتاب کمک درسی باید از سطح آسان به سخت باشد تا دانش آموز بتواند مرحله به مرحله با آن پیش برود .

  • پیشنهاد زودر به دانش آموزانی که قصد خرید کتاب کمک درسی برای بهبود سطح علمیشان دارند این است که قبل از خرید حتما هدفشان را معیین کنند تا در ادامه مسیر از خریدشان احساس رضایت داشته باشند.
  • به خاطر همینه که امتحانات رو به روایتی سخت میگیرن تا هرکسی که روش های مناسبی رو برای یادگیری انتخاب کرده بتونه نمره نهایی رو بگیره.
  • همچنین تعداد کتابهای چاپ شده هر ناشر در این صفحه به شما نشان داده شده که ملاک مناسبی برای انتخاب بهتر و مفیدتر شما در راستای تکمیل فرآیند انتخاب و تکمیل خرید شما خواهد بود.
  • کتاب شاه کلید کلاغ سپید، یکی دیگر از کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی است.
  • شما می توانید کلیه کتاب های کمک آموزشی خود را در مقاطع پیش دبستانی ، ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، کنکور با بیشترین تخفیف ممکن از سایت عشق کتاب خریداری نمایید.

مجموعه کتاب های نردبام خیلی سبز را می‌توان در گروه بهترین کتاب کمک درسی دهم تجربی دسته‌بندی کرد. این کتاب با سؤالات زیاد و سطحی بالاتر از سطح کتاب درسی، دانش‌آموزان را به چالش می‌کشاند. در این کتاب، در ابتدای هر بخش درس‌نامه‌ای مفید و جامع قرار دارد و در ادامه، سؤالات تشریحی و تست‌های تألیفی زیاد به همراه پاسخ‌نامه تشریحی ارائه شده است. مفتخریم که بانک کتاب پایتخت بزرگترین، معتبرترین و بروزترین سایت خرید کتاب کمک درسی و کتاب درسی در ایران، به برترین انتخاب شما دانش آموزان عزیز بدل گشته است. شما دانش آموزان، معلمان و کاربران گرامی در زمینه ی خرید کتاب کنکور، کتاب کمک درسی، دی وی دی آموزشی و لوازم التحریر به راحتی و با یک جستجوی ساده بهترین محصول را میتوانید انتخاب و از سایت پایتخت کتاب خریداری کنید. پس از ورود دانش آموزان به مقطع دهم، بسیاری از آنها متوجه بالاتر رفتن درجه‌ی سختی و پیچیدگی مطالب کتاب درسی می‌شوند.

لذا پایه دهم را که در گذشته از آن تحت عنوان “دوم دبیرستان” یاد می‌شد، می‌توان مهمترین سال تحصیلی دانش آموزان برشمرد. انتشارات مهر و ماه، کمتر از دو دهه است که شروع به فعالیت در حوزه انتشار کتاب های کمک درسی کرده است، اما در همین مدت توانسته توجه بسیاری از دانش‌آموزان را به خود جلب کند. در این کتاب ها درس‌نامه‌هایی کوتاه و کاربردی به همراه سؤالات تستی تألیفی و سال‌های اخیر به همراه پاسخ‌نامه کاملاً تشریحی ارائه شده است. در این کتاب، سؤالات پیچیده کنکور عیناً و یا شبیه‌سازی شده آورده شده است. کتاب های آی کیو برای سنجش و یادگیری پیشرفته دانش‌آموزان تدوین و تألیف شده‌اند.

آیا برای کنکور فقط کتاب درسی کافی است؟

بهترین کتاب های کمک آموزشی پایه دهم بر اساس نظرسنجی به تفکیک درس چی بخونم | کتابکو

مطالب مرتبط