بهترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی معرفی منابع برتر تست دهم تجربی مدابوک | ketabko

بخش‌های این کتاب ها شامل درس‌نامه‌های دقیق و مختصر، مثال‌ها و تمرینات زیاد و نمونه سؤالات امتحانی به‌صورت طبقه‌بندی‌شده به همراه پاسخ‌نامه تشریحی است. این کتاب سنجش مناسبی از اطلاعات دانش‌آموز به عمل‌آورده که باعث بالابردن اعتمادبه‌نفس وی نیز می‌شود. مجموعه کتاب های سیر تا پیاز گاج یکی دیگر از کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی هستند که طرف‌داران زیادی دارند. این کتاب از سیر تا پیاز دروس را به دانش‌آموز آموخته و یک خودآموز تمام‌عیار است.

این کتاب در وهله اول به دلیل داشتن درسنامه ای کامل مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفته است. درکنار این ویژگی، داشتن پرسش های چهار گزینه ای و تستی نیز باعث بهتر شدن این کتاب شده است. سفارش آنلاین محصولات فرهنگی گزینه بهتری نسبت به خرید حضوری محسوب می‌شود. کاهش هزینه‌های رفت و آمد و صرفه جویی در زمان، عواملی هستند که افراد را به خرید اینترنتی کتاب مجاب می‌کنند. شما می‌توانید علاوه بر سفارش کتاب درسی، برای تهیه بهترین منابع کمک‌درسی دهم تجربی، انسانی و ریاضی نیز از سایت مارکا اقدام کنید. با اضافه کردن محصول به سبد خرید، تنها کافی است منتظر باشید تا کتاب موردنیاز خود را درب منزل تحویل بگیرید.

کتاب دست دوم درسی آزمایشگاه علوم تجربی 1 دهم رشته ریاضی و تجربی

این کتاب ها شامل جلد اول، آموزش کامل مطالب درسی، با نکات کنکوری و جواب تمارین و مباحث مختلف کتاب درسی، جلد دوم، تست‌های تألیفی و کنکوری طبقه‌بندی‌شده و جلد سوم، کتاب کمک درسی دهم سؤالات امتحانی، می‌شوند. مجموعه کتاب های سیر تا پیاز مناسب دانش‌آموزانی است که نمی‌خواهند حتی یک سؤال را نیز در امتحانات مختلف از دست بدهند. یکی از مزیت هایی که این کتاب آموزشی داره اینکه پاسخ های تشریحی سوالات هم ارائه داده و همین باعث میشه تا شما بتونین یادگیری خودتون رو ارزیابی کنین.

  • این کتاب ها، درس‌نامه‌هایی کامل به همراه نکات تستی و مهم برای پاسخ‌گویی به سؤالات کنکور و آزمون‌های آمادگی آن دارد.
  • آخرین کتاب این لیست درس ریاضی است که شامل دو کتاب از انتشارات خیلی سبز و گاج می شود.
  • این نوع کتاب ها، دانش‌آموزان را به تمرین و تکرار بیشتر مطالب درسی وامی‌دارند.
  • اما انتخاب بهترین کتاب کمک آموزشی کاملا بستگی به شرایط و سطح علمی و توانایی دانش آموزان دارد.
  • یار همیشگی دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی از جمله پایه دهم مجموعه کتاب‌های گام به گام است.

این انتشارات یکی از پرتجربه‌ترین و پرآوازه‌ترین انتشارات است که دانش‌آموزان را در حین تحصیل همراهی می‌کند. کتاب های تست مبتکران را می‌توان در گروه بهترین کتاب کمک درسی دهم تجربی قرار داد که در ادامه به معرفی مختصر آن می‌پردازیم. همچنین این کتاب شامل تست‌های تألیفی و کنکورهای سال‌های گذشته به‌صورت طبقه‌بندی شده و پاسخ‌نامه کامل و تشریحی است. روش‌های منحصربه‌فردی که در درس‌نامه و پاسخ‌نامه این سری کتاب ها آمده، آن‌ها را از سایر کتاب های تست متمایز کرده و کتاب های تست مهر و ماه را در گروه بهترین کتاب کمک درسی دهم تجربی قرار می‌دهد. کتاب های تست مهر و ماه، یکی دیگر از کتاب های کمک درسی دهم تجربی است که دانش‌آموزان را برای مواجهه با کنکور و آزمون‌های آمادگی آن آماده می‌کند.

کمک درسی دهم ریاضی

دو کتابی که در ادامه به آن ها پرداخته ایم از بهترین کتاب های درس زبان برای مقطع تحصیلی دهم تجربی هستند. همچنین مناسب رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی می باشد. درسنامه این کتاب بسیار کامل و مطالب مختلف کتاب درسی در آن ذکر شده است. این انتشارات پیش از نشر کتاب ها از مشاوران و دبیران مشورت گرفته، سعی کرده تا نقاط ضعف خود را رفع و تقویت کند و همواره در حال به‌روزرسانی و ویرایش کتاب هایش است. در ادامه به بررسی دو کتاب پرطرف‌دار تست و سه بعدی نشر الگو پرداخته شده است. در بخش تمرین هم، تست‌های متناسب با موضوع و طبقه‌بندی‌شده ارائه شده است.

بهترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی معرفی منابع برتر تست دهم تجربی مدابوک | ketabko

مطالب مرتبط