بهترین کنفرانس های سئو برای سال 2023 (مجازی و حضوری)


به‌عنوان صنعتی در نوسان دائمی – به لطف تغییر الگوریتم‌ها، نیازهای کاربر و محتوای رقیب – بهینه‌سازی موتورهای جستجو زمینه‌ای است که از متخصصان می‌خواهد تا از آخرین روندها و بهترین شیوه‌ها به‌روز باشند.

در حالی که می‌توانید ساعت‌ها در اینترنت به جستجوی مقالات ارزشمند، بحث‌های انجمن و مواردی از این دست بپردازید، راه بهتری برای کسب دانش جدید و رشد همزمان شبکه‌تان وجود دارد: کنفرانس‌های SEO.

و یکی از بهترین مکان‌ها برای بهره‌مندی از مزایای این – نه به ذکر رشد شبکه شما – کنفرانس SEO است.

در آنجا حلقه‌ای از متخصصان صنعت را خواهید یافت که از آخرین اطلاعات در دنیای موتورهای جستجو، استراتژی‌های مشترک و ایده‌های جدیدی که می‌توانید در تلاش‌های خود برای صعود به رتبه‌های بالای جستجو پیاده‌سازی کنید، بینش دارند.

برای کمک به تصمیم گیری در مورد شرکت در کدام کنفرانس ها، ما لیستی از بهترین کنفرانس های SEO در سال 2023 را گردآوری کرده ایم.

چه یک جنگجوی جاده ای باشید که می خواهید در بسیاری از رویدادها شرکت کنید، یا یک درون گرا که می خواهید فقط به صورت دیجیتالی شرکت کنید، مطمئناً چندین کنفرانس متناسب با نیازهای شما وجود دارد.

بنابراین، بدون هیچ مقدمه ای، لیست ما از بهترین کنفرانس های سئو آنلاین و حضوری در سال جاری است.

رویدادهای سئو برای سال 2023

در اینجا برخی از کنفرانس ها و رویدادهای سئو که در سال جاری برگزار می شوند، آورده شده است. اکنون تقویم خود را علامت بزنید تا آنها را از دست ندهید.

کنفرانس خرده فروشی تجارت الکترونیک و همه کانال

تاریخ: 27 فوریه – 2 مارس 2023

قالب: حضوری و درخواستی

محل: پالم اسپرینگز، کالیفرنیا

سخنرانان: کریستی ریموند، تری رابرتز، و دیو اسپکتور و دیگران

هزینه: حضوری از 797 دلار شروع می شود. جریان – 597 دلار

در باره: با تمرکز بر تجارت دیجیتال، این رویداد یک استراحت چهار روزه است که برای کمک به تجارت الکترونیک و فروشگاه‌های چند کاناله طراحی شده است تا راه‌های جدیدی را برای به حداکثر رساندن سود از برخی از موفق‌ترین خرده‌فروش‌های آمریکا کشف کنند.

Searchlove 2023

تاریخ: سن دیگو، 13 تا 14 مارس؛ فیلادلفیا، TBD

قالب: به صورت حضوری

محل: سن دیگو، کالیفرنیا؛ فیلادلفیا، پی

سخنرانان: کری رز، رند فیشکین و ویل رینولدز و دیگران

هزینه: از 1299 دلار

در باره: Searchlove برخی از برجسته ترین متخصصان در بازاریابی دیجیتال را گرد هم می آورد. موضوعاتی از تجزیه و تحلیل گرفته تا بهینه سازی و محتوا تا تبلیغات پولی همه در این رویداد آموزشی و شبکه پوشش داده شده است.

دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی

تاریخ: 13 تا 15 مارس 2023

قالب: حضوری و درخواستی

محل: سن دیگو، کالیفرنیا

سخنرانان: مایکل استلزنر، جو پولیزی، ماری اسمیت و دیگران

هزینه: حضوری از 1397 دلار شروع می شود. جریان – 547 دلار

در باره: این کنفرانس با گردآوری برترین متخصصان بازاریابی رسانه های اجتماعی، مستقیماً بر SEO متمرکز نیست، اما جلساتی در مورد بازاریابی اجتماعی ارگانیک، بازاریابی محتوا و اجتماعی پولی برگزار می کند.

تلاش می‌کند بلافاصله ایده‌هایی را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار دهد که می‌توانند برای مشتریان یا کسب‌وکار خود اجرا کنند.

نمایشگاه بازاریابی B2B 2023

تاریخ: 21 تا 22 مارس 2023

قالب: به صورت حضوری

محل: لس آنجلس، کالیفرنیا

سخنرانان: رولاند کلوتیر، دان بتسفورد، و نیل مهتا و دیگران

هزینه: رایگان

در باره: این کنفرانس سالانه با برگزاری کلاس‌های کارشناسی ارشد آموزشی برای متخصصان بازاریابی، مسیرهای مختلفی از جمله تبلیغات و تبلیغات، محتوا و تجربه، و تجارت و فروش را پوشش می‌دهد.

صدها تامین کننده و سخنران برای بحث در مورد وضعیت صنعت و اتفاقات اخیر حاضر خواهند بود.

فستیوال دوستان جستجو

تاریخ: 23 مارس 2023

قالب: به صورت حضوری

محل: امستردام. هلند

سخنرانان: بث کویگلی، تام پول، و جما فونتان و دیگران

هزینه: شروع از 538,45 یورو

در باره: امسال به 10 رسیدهفتم سالگرد دوستان جستجو – یکی از بزرگترین کنفرانس های جستجو در اروپا. این رویداد مشاوران، بازاریابان و صاحبان مشاغل را گرد هم می آورد تا بینش خود را در مورد SEO، PPC و بازاریابی دیجیتال به اشتراک بگذارند.

این رویداد سه روزه شامل جلساتی است که برای ارائه بینش عملی و آخرین اطلاعات کارشناسان صنعت به شرکت کنندگان طراحی شده است.

دنیای تبلیغات

تاریخ: 29-30 مارس 2023

قالب: برخط

محل: مجازی

سخنرانان: ست گودین، رند فیشکین و آنتونیس کوچیلاس و دیگران

هزینه: 196-999 دلار

در باره: این رویداد مجازی که خود را به عنوان “بزرگترین رویداد تبلیغات آنلاین جهان” معرفی می کند، دارای بیش از 12 آهنگ تبلیغات دیجیتال است. هر کدام سخنرانی‌ها، پانل‌ها و جلسات پرسش و پاسخ زنده دارند تا به شرکت‌کنندگان در کسب دانش ارزشمند کمک کنند.

Hero Conf Austin 2023

تاریخ: 13-14 آوریل 2023

قالب: به صورت حضوری

محل: آستین، تگزاس

سخنرانان: فردریک والیس، قاسم اسلم، و پورنا وریج و دیگران

هزینه: از 900 دلار

در باره: Hero Conf که توسط Brainlabs تولید شده است، دارای 44 جلسه با 44 کارشناس رسانه پولی است. 10هفتم رویداد سالانه ایالات متحده، کنفرانس امسال PPC را در کنار تحولات جدید در بازاریابی دیجیتال پوشش خواهد داد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند انتظار داشته باشند که محتوای مرتبط، کاربردی و اصلی به دست آورند تا به آنها کمک کند تا حساب‌ها را بهتر مدیریت کنند، در صنعت به‌روز بمانند و دانش خود را در مورد رسانه‌های پولی گسترش دهند.

سئو برایتون

تاریخ: 20-21 آوریل و 14-15 سپتامبر 2023

قالب: حضوری و آنلاین

محل: برایتون، انگلستان

سخنرانان: ابوعلی، آبیشک لاخرا، و آدریانا استاین و دیگران هستند

هزینه: حضوری از 205 پوند + مالیات بر ارزش افزوده شروع می شود. مجازی – رایگان

در باره: این کنفرانس دو بار در سال با حضور هزاران بازاریاب دیجیتال در سراسر جهان برگزار می شود. این شامل کارگاه های آموزشی، جلسات در مورد موضوعات خاص، رویدادهای شبکه های اجتماعی، و صحبت از کارشناسان است.

Confab

تاریخ: 30 آوریل – 3 مه 2023

قالب: به صورت حضوری

محل: مینیاپولیس، MN

بلندگوها: گاوین آستین، ربکا بگز، و ویدیکا بانسال و دیگران

هزینه: حضوری از 1795 دلار شروع می شود. فقط ضبط مجازی – 695 دلار

در باره: کنفرانس Confab یک رویداد سالانه است که همه چیز را از UX گرفته تا محتوا، دسترسی و ساختار را پوشش می دهد. این متخصصان صنعت و رهبران فکری را گرد هم می آورد تا به بازاریابان دیجیتال کمک کند تا مهارت های خود را ارتقا دهند.

ضبط های کنفرانس سال گذشته برای فروش در وب سایت Confab موجود است.

MnSearch Summit

تاریخ: 15-16 ژوئن 2023

قالب: به صورت حضوری

محل: سنت پل، MN

سخنرانان: TBD

هزینه: 264-697 دلار

در باره: MnSearch Summit دو روز یادگیری و ایجاد شبکه با رهبران فکری صنعت بازاریابی دیجیتال است. این شامل کارگاه‌ها، جلسات و رویدادهایی است که بر SEO، PPC، رسانه‌های اجتماعی و تجزیه و تحلیل و سایر موضوعات متمرکز شده‌اند.

اجلاس رشد بازاریابی 2023

تاریخ: 22 ژوئن 2023

قالب: به صورت حضوری

محل: فرانکفورت آم ماین، آلمان

سخنرانان: ماریان استجرنوال، کالین مک فارلند، استیو ون بلگهم

هزینه: از 599 یورو

در باره: این رویداد یک روزه با گردآوری بازاریابان در حال رشد و متخصصان دیجیتال در سرتاسر جهان، سخنرانان در سطح جهانی را به اشتراک می گذارد که تخصص خود را در مورد راه حل های بازاریابی انعطاف پذیر و مبتنی بر داده به اشتراک می گذارند.

MozCon 2023

تاریخ: 7-8 اوت 2023

قالب: پخش حضوری یا زنده

محل: سیاتل، WA

سخنرانان: آماندا جردن، اندی جارویس، و بری ای اندرسون، در میان دیگران

هزینه: بلیط حضوری از 699 دلار شروع می شود. پخش زنده فقط با 199 دلار

در باره: کنفرانس سالانه دیجیتال مارکتینگ که توسط Moz میزبانی می شود، در این کنفرانس جلسات شبکه و متخصصین از رهبران صنعت سئو و همچنین متخصصان جستجوی موبایل، بهینه سازی تبدیل و بازاریابی جستجو برگزار می شود.

ورودی 2023

تاریخ: 5 تا 8 سپتامبر 2023

قالب: حضوری یا آنلاین

محل: بوستون، MA

سخنرانان: TBD

هزینه: حضوری از 899 دلار

در باره: این رویداد سالانه توسط HubSpot پشتیبانی می‌شود و رهبران فکری جهانی را برای یک کنفرانس ترکیبی گرد هم می‌آورد که در مورد بازاریابی، فروش و عملیات موفقیت مشتری بحث می‌کند.

این طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد، از جمله یک جلسه SEO به میزبانی دیل برتراند و استراتژی هایی برای کشف بینش های مبتنی بر داده.

دنیای بازاریابی محتوا

تاریخ: 26-29 سپتامبر 2023

قالب: حضوری یا آنلاین

محل: ایالت واشنگتن

سخنرانان: لنوکس پاول، کلی جانسون، و آن هندلی و دیگران

هزینه: حضوری از 1099 دلار شروع می شود. کارت دیجیتال از 799 دلار

در باره: در طی چهار روز، شرکت‌کنندگان استراتژی‌هایی را برای ایجاد تیم‌ها، سیستم‌ها و فرآیندهای سئو برنده یاد خواهند گرفت. با بیش از 100 جلسه، کارگاه و انجمن صنعتی، می توانید موضوعات و جلسات مرتبط با خود را انتخاب کنید.

هزاران بازاریاب و نمایندگان بسیاری از برندهای جهانی در این مراسم حضور خواهند داشت.

eTail – تجارت الکترونیک و کنفرانس خرده‌فروشی Omnichannel – کانادا

تاریخ: 27-28 سپتامبر 2023

قالب: به صورت حضوری

محل: تورنتو، ON

سخنرانان: TBD

هزینه: TBD

در باره: یک استراحت دو روزه که برای کمک به خرده فروشان آنلاین طراحی شده است تا سود را به حداکثر برسانند، شامل گفتگوهایی توسط برخی از ذهن های پیشرو در تجارت الکترونیک کانادایی است که استراتژی های عملی را ارائه می دهند و به سؤالات پاسخ می دهند.

ADworld Experience

تاریخ: 5-6 اکتبر 2023

قالب: حضوری و آنلاین

محل: بولونیا، ایتالیا

سخنرانان: TBD

هزینه: شروع از 169 یورو

در باره: گرد هم آوردن کارشناسان PPC از سراسر جهان برای بزرگترین رویداد تبلیغات پولی و بهینه سازی نرخ تبدیل در اروپا – و بزرگترین کنفرانس واقعی مبتنی بر PPC در جهان.

وضعیت جستجو 2022

تاریخ: 23 تا 24 اکتبر 2023

قالب: حضوری و آنلاین

محل: ریچاردسون، تگزاس

سخنرانان: TBD

هزینه: حضوری – 397 دلار؛ آنلاین – 147 دلار

در باره: State of Search سخنرانان برتر حوزه دیجیتال مارکتینگ را گرد هم می آورد تا موضوعات مختلفی را پوشش دهد، از بهینه سازی موتورهای جستجو گرفته تا فناوری های نوظهور، تولید سرنخ و تبلیغات نمایشی.

DMO Advanced 2023

تاریخ: 24 تا 26 اکتبر 2023

قالب: به صورت حضوری

محل: دره ناپا، کالیفرنیا

سخنرانان: لیلی ری، پاتریک استوکس، و آتیبا د سوزا و دیگران

هزینه: 1599.00 دلار

در باره: سازمان بازاریابان دیجیتال دوباره میزبان رویداد بازاریابی دیجیتال پیشرفته خود خواهد بود و جلسات تعاملی و آموزشی را با فرصت‌های شبکه‌سازی ترکیب می‌کند.

جلسات متعددی به طور خاص برای سئو طراحی شده است، از جمله اطلاعاتی در مورد بدهی فنی، بومی سازی و بین المللی سازی.

بر اساس تقاضا و در حال انجام

تاریخ خاصی برای فرار ندارید؟ نگران نباشید.

Adobe جلسات کامل Summit خود را به صورت آنلاین به صورت رایگان ارائه می دهد، در حالی که DigiMarCon مجموعه ای از رویدادها را در طول سال ارائه می دهد، کنفرانس های مجازی و حضوری در مکان های مختلف جهانی.

Adobe Summit

تاریخ: بر اساس تقاضا

قالب: برخط

محل: مجازی

سخنرانان: آنیل چاکراوارتی، دینا بحری، و سباستین دیگی و دیگران

هزینه: رایگان

در باره: با میزبانی Adobe، هر جلسه از اجلاس 2022 Adobe Summit اکنون به صورت آنلاین و رایگان در دسترس است.

تقریباً 30 دقیقه طول می کشد، هر جلسه یک موضوع مرتبط با بازاریابی دیجیتال، از جمله تجزیه و تحلیل سفر مشتری، شخصی سازی محتوا، و روندهای بازاریابی برای سال 2022 را پوشش می دهد.

DigiMarCon

تاریخ: در سراسر سال 2023 ادامه دارد

قالب: حضوری و آنلاین

محل: مکان های مختلف جهانی

هزینه: حضوری از 597 دلار شروع می شود. مجازی از 295 دلار

در باره: کنفرانس‌های دیجیتال مارکتینگ مجموعه‌ای از رویدادهای جهانی است که رهبران فکری از صنعت بازاریابی دیجیتال، رسانه و تبلیغات را گرد هم می‌آورد.

این کنفرانس ها بر استراتژی های نوظهور، آخرین فناوری، بهترین شیوه های اخیر، شبکه سازی و همکاری تمرکز دارند.

طرفداران عالی سئو هرگز از یادگیری دست نمی کشند

برای یک متخصص سئو، تجربه مهم است – اما نه به اندازه به روز ماندن.

در حالی که می‌توانید با مطالعه نشریات تخصصی (مثلاً مانند این مقاله) به آنچه در دنیای موتورهای جستجو، تبلیغات پولی و بازاریابی دیجیتال می‌گذرد، توجه داشته باشید، ملاقات با افرادی که همان کار را انجام می‌دهند نیز عالی است. .

این به شما این فرصت را می دهد که نه تنها با آنها تعامل کنید، بلکه سوالاتی بپرسید و روابطی را ایجاد کنید که می تواند در نهایت پاداش های زیادی را به همراه داشته باشد. و کنفرانس های سئو مکانی عالی برای انجام این کار هستند.

بنابراین، چه می‌خواهید اصول اولیه را یاد بگیرید، آخرین تکنیک‌ها را شناسایی کنید یا صرفاً یک سفر با سکه‌های شرکت داشته باشید، رویدادهای فوق مکانی عالی برای شروع هستند.

کنفرانس SEO خود را درج کنید

اگر میزبان یک رویداد سئوی آینده هستید و می‌خواهید آن را در فهرست قرار دهید، لطفاً اطلاعات زیر را به ویرایشگر ما ایمیل کنید:

  • نام کنفرانس
  • URL.
  • تاریخ.
  • چه رویداد شما مجازی باشد و چه حضوری.
  • مکان (در صورت وجود).
  • سخنرانان قابل توجه
  • دو تا سه جمله توصیف کننده کنفرانس (نمونه های محتوای بالا را ببینید).
  • هزینه ثبت نام

تصویر ویژه: تصویر ترکیبی ایجاد شده توسط Paulo Bobita/Search Engine Journal. منبع تصویر از Jacob Lund/Shutterstock





منبع

مطالب مرتبط