به‌روزرسانی بررسی محصول Google در سپتامبر 2022 در حال انتشار است


گوگل تأیید کرد که به‌روزرسانی بررسی محصول در سپتامبر 2022، پنجمین از سری به‌روزرسانی‌هایی که بررسی‌های با کیفیت پایین را هدف قرار می‌دهد، اکنون در حال انتشار است.

انتشار این به‌روزرسانی از امروز، 20 سپتامبر آغاز می‌شود و عرضه آن یک هفته طول می‌کشد.

گوگل در حالی که به صفحه رسمی برای به روز رسانی رتبه بندی جستجو لینک داده است، این خبر را در توییتر اعلام کرد. گوگل پس از اتمام راه اندازی صفحه را به روز می کند.

این اطلاعیه دیرتر از حد انتظار منتشر می شود. در ماه آگوست، گوگل به ناشران درباره به‌روزرسانی بررسی محصول که اواخر ماه می‌رسد، توصیه کرد.

گوگل به‌روزرسانی محتوای مفید را در ماه آگوست راه‌اندازی کرد، بدون اینکه اشاره‌ای به به‌روزرسانی بررسی محصول داشته باشد. در حال حاضر، به روز رسانی در اینجا به عنوان وعده داده شده است.

از لحاظ تاریخی، تکمیل این به‌روزرسانی‌ها دو هفته طول می‌کشد. با این حال، گوگل می‌گوید که به‌روزرسانی بررسی محصول در سپتامبر 2022 «بیشتر انجام شده است».

برای آگاهی، به‌روزرسانی اصلی سپتامبر 2022 به طور کامل تکمیل نشده است، اما بیشتر انجام شده است. ما انتظار داریم که ظرف یک هفته به طور کامل کامل شود و پس از اتمام در صفحه به‌روزرسانی‌های ما به اشتراک گذاشته شود.»

از آنجایی که به‌روزرسانی بیشتر انجام می‌شود، ممکن است قبلاً تأثیر آن را روی صفحات بررسی محصول خود مشاهده کنید.

برای این منظور، گوگل اضافه می کند:

اگر تغییری می‌بینید و نمی‌دانید که آیا این تغییر مربوط به به‌روزرسانی اصلی است یا به‌روزرسانی بررسی‌های محصول:

  • اگر نظرات محصول را تولید می کنید، احتمالاً به آن مربوط است.
  • اگر نه، پس ممکن است مربوط به به روز رسانی اصلی باشد.

اگر نظرات محصول را در سایت خود منتشر نکنید، این به روز رسانی برای شما اعمال نمی شود. این یک به‌روزرسانی اصلی نیست که بر همه نتایج جستجو تأثیر بگذارد.

علاوه بر به‌روزرسانی اصلی هفته گذشته و به‌روزرسانی بررسی محصول این هفته، به‌روزرسانی محتوای مفید فوق‌الذکر نیز باید در نظر گرفته شود.

در اوایل این ماه، گوگل فاش کرد که سیگنال رتبه‌بندی معرفی‌شده با به‌روزرسانی محتوای مفید احتمالاً با انتشار سایر انواع به‌روزرسانی‌ها قوی‌تر می‌شود.

این بدان معناست که این تکرار از به‌روزرسانی بررسی محصول پتانسیل تأثیرگذاری بیشتری نسبت به نسخه‌های قبلی دارد.

همچنین ممکن است صفحات بررسی محصول که تحت تأثیر به‌روزرسانی‌های قبلی قرار نگرفته‌اند، تأثیرات این مورد را احساس کنند.

این نباید چیز بدی باشد. با هر به روز رسانی الگوریتم، فرصتی برای بهبود رتبه بندی وجود دارد.

Google هیچ راهنمایی جدیدی برای به‌روزرسانی بررسی محصول در سپتامبر 2022 ارائه نمی‌کند. در اینجا خلاصه ای از اطلاعات لازم در مورد این نوع به روز رسانی آمده است.

به روز رسانی بررسی محصول چیست؟

به‌روزرسانی الگوریتم بررسی محصول Google برای پاداش دادن به صفحات بررسی محصول با کیفیت بالا طراحی شده است که تحقیقات عمیق را به اشتراک می‌گذارند.

از سوی دیگر، صفحات بررسی محصول با کیفیت پایین، حاوی محتوای نازکی هستند که خلاصه ای از اطلاعاتی است که می توانید در وب سایت سازنده پیدا کنید.

Google می‌خواهد نظرات محصولات نوشته شده توسط افرادی را که شخصاً محصولی را که بررسی می‌کنند آزمایش و آزمایش کرده‌اند، ارائه کند.

می‌توانید با درج جزئیاتی مانند عکس‌ها و ویدیوها، مزایا و معایب، مقایسه با محصولات رقیب و سایر مشاهدات دست اول، این موضوع را برای Google و خوانندگان خود روشن کنید.

این به‌روزرسانی برای وب‌سایت‌هایی اعمال می‌شود که بررسی‌های طولانی محصول را منتشر می‌کنند، مانند مواردی که در وب‌سایت‌هایی مانند Wirecutter و Tom’s Guide دیده می‌شوند.

اگر محصولاتی را می فروشید که مشتریان می توانند در وب سایت شما بررسی کنند، این به روز رسانی هنوز برای شما اعمال نمی شود. نظرات مشتریان مانند مقالات بررسی محصول در نظر گرفته نمی شود.

برای راهنمایی بیشتر در مورد چگونگی ارزیابی تأثیر به‌روزرسانی بررسی محصول، این مقاله را که در زمان راه‌اندازی Google برای اولین بار منتشر شد، ببینید.


تصویر ویژه: 13_Phunkod/Shutterstock





منبع

مطالب مرتبط