بینش از Shay Harel مدیر عامل Rank Ranger


چه چیزی کار در سئو را هیجان انگیز می کند؟

برای بسیاری، این در مورد بررسی فاکتورهای مهم رتبه بندی گوگل یا کشف رمز و راز الگوریتم های جستجو است.

برای برخی، ممکن است کمک به رشد و رونق کسب و کار در عصر دیجیتال باشد.

اما برای Shay Harel، مدیر عامل و بنیانگذار Rank Ranger، می‌تواند با تیم‌های با استعداد در فضایی دائماً در حال تکامل کار کند.

در ماه مه گذشته، Rank Ranger و Similarweb، یک شرکت پیشرو در زمینه هوش دیجیتال، نیروهای خود را با یکدیگر ترکیب کردند تا برای بازاریابان جستجو، قابلیت‌های SEO درجه یک سازمانی را برای بینش بهتر در مورد عملکرد کلمات کلیدی فراهم کنند.

هارل در یک پست وبلاگی که این خرید را اعلام کرد، گفت: “ما معتقدیم رویکرد ما برای رتبه بندی و نظارت بر جستجو، یک تناسب واقعاً مکمل با قابلیت های تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی Similarweb و بهترین داده های ترافیکی کلاس دارد.”

در این مصاحبه به سبک پرسش و پاسخ، او اطلاعات بیشتری در مورد همکاری Rank Ranger با Similarweb به اشتراک می‌گذارد، به علاوه افکار خود را در مورد همگام شدن با ویژگی‌های صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) و پرورش استعدادهای سئو.

شروعی جدید برای Rank Ranger

RankRanger اکنون بخشی از خانواده Similarweb است. چه چیزی شما را بیشتر در مورد این ادغام هیجان زده می کند؟

شای هارل: هم افزایی بین شرکت ها و افراد ما. داشتن فرصت کار با چنین تیم با استعدادی – که بینش های بازاریابی دیجیتال را فراتر از آنچه ما ارائه می دادیم کشف می کند – شگفت انگیز است.

با تلفیق بهترین داده های Similarweb در کلاس خود با پیشنهادات خودمان، جاده بی پایانی از نوآوری و راه حل های جدید را برای SEO و بازاریابان دیجیتال باز کرده ایم.

ماهیت پویا SEO

مورد علاقه شما در مورد کار در سئو چیست؟

SH: این یکی بسیار ساده است: این که هرگز خسته کننده نیست. در یک صنعت دائماً در حال تحول، همیشه چیز جدیدی برای یادگیری و تسلط وجود دارد. این یک فضای واقعا هیجان انگیز است.”

چگونه می‌بینید که برند و محصولات RankRanger برای همگام شدن با تغییرات صنعت و الگوریتم‌های جستجو در سه سال آینده تکامل می‌یابند؟

SH: هر هفته، گوگل صنعت را با به‌روزرسانی‌ها و تغییرات در ویژگی‌های SERP و نحوه ساختاربندی نتایج ارگانیک به چالش می‌کشد. این روزها پویاتر از همیشه است.

چند سال پیش، ما هدف خود را در نظر گرفتیم که Rank Ranger را به بهترین ابزار در کلاس خود تبدیل کنیم که این تغییرات را برای تنظیم و ادغام آن تغییرات در مجموعه گزارش‌های ما پیگیری می‌کند – و در راس آنها قرار می‌گیرد.

امروزه، ابزار منحصربه‌فرد ویژگی‌های SERP ما جامع‌ترین منبع برای خبرنگاران و بازاریابان است تا از تغییرات یا روندهایی که Google در پشت صحنه روی آن کار می‌کند مطلع شوند.

این یک دید واقعی به داده های ویژگی های SERP ارائه می دهد.

صحبت از تغییرات، ویژگی های کمتر استفاده شده SERP که فکر می کنید بازاریابان باید بهتر استفاده کنند کدامند؟

SH: من قویاً توصیه می‌کنم به فضای پرسش‌های متداول/چگونگی و اهداف فرعی کلمات کلیدی نگاه کنید، زیرا Google سطح تودرتویی از سؤالات و پاسخ‌های پیگیری موضوعی را معرفی می‌کند.

ردیابی این تغییرات بسیار مهم است، و چیزی که می‌بینیم این است که Google در حال آزمایش این ویژگی‌های جدید در تلفن همراه قبل از عرضه آن‌ها به جستجوی دسک‌تاپ است.

ویژگی Things to Know SERP نمونه کاملی از این تکامل است، از Featured Snippet تا پاسخ‌های فرعی تودرتو که می‌تواند صفحات (دامنه‌های) مختلفی را در آن نشان دهد.

اکنون، این اساساً نوعی از یک قطعه ویژه است که پاسخ‌ها را از چندین منبع مختلف جمع‌آوری می‌کند.

تغییراتی مانند این، فضای بسیار بیشتری را برای سئوکاران باز می‌کند، تا برای هدفی خاص‌تر بهینه‌سازی کنند و در فضای تازه ایجادشده‌ای که در آن سرمایه‌گذاری نکرده‌اند، پیشروی کنند.»

افکار در مورد رهبری

چگونه رهبران صنعت ما می توانند نامزدهای قوی برای رهبری سازمان در آینده ایجاد کنند؟

SH: “اول، تعیین اهداف چالش برانگیز اما قابل دستیابی مهم است. آنها باید نامزد را فراتر از منطقه راحتی خود برانند و آنها را تشویق کنند تا به پتانسیل کامل خود دست یابند.

و هنگامی که این اهداف به دست آمد، رهبری باید آن عملکرد را تشخیص دهد.

تحسین یک فرد موفق در داخل عالی است. انجام آن در شبکه های اجتماعی حتی بهتر است!

و من دوست دارم رهبران بیشتری را ببینم که برای انتقال تخصص خود راهنمایی و مربیگری انفرادی ارائه می دهند.

در نهایت، من می گویم رهبران باید به نامزدهای خود ایمان داشته باشند. فرهنگی ایجاد کنید که در آن آن‌ها بتوانند کاری را که برای آن استخدام کرده‌اید، انجام دهند، بدون اینکه در هر لحظه مورد توجه قرار گیرند.»

نکاتی در مورد یافتن و حفظ سئو برتر و استعدادهای مرتبط در یک فضای رقابتی دارید؟

SH: «مدیران و مدیران بازاریابی باید برنامه سئوی خود را به عنوان یک استراتژی میان مدت تا بلند مدت ببینند.

شروع تمرکز بر روی آن از امروز، منبع بزرگی از ترافیک برای برند شما خواهد بود. و آنها باید بدانند که مدیران سئو کل تیم را توانمند می کنند و بینش هایی را در مورد فرصت های مختلف برای ارتباط با مصرف کنندگان به روشی معتبر ارائه می دهند.

شرکت‌ها باید به دنبال ارائه تریبون‌های مناسب به مدیران سئو در تیم‌های خود باشند و در هر کجا که ممکن است، مدیران سئو را به موقعیت‌های رهبری ارتقا دهند – زیرا آنها می‌توانند تمام جنبه‌های بازاریابی شما را به هم متصل کنند و شرکت شما را به مشتریان نزدیک‌تر کنند.

به هر حال، کمپین های بازاریابی موفق، تولید محتوا را هدایت می کند و زمینه هایی را برای بهبود در طراحی و توسعه وب برجسته می کند.

همه اینها برای ارائه بهترین تجربه برای مشتریان. و مسلماً همه اینها از سئو نشات می‌گیرد.»

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: با حسن نیت از Shay Harel. اصلاح شده توسط نویسنده، آگوست 2022





منبع

مطالب مرتبط