بینش در مورد سئو برای نمای کلی AI


دنی سالیوان ، رابط جستجوی گوگل ، بینش های مشترک درباره نمای کلی هوش مصنوعی را توضیح داد ، توضیح داد که چگونه خلاصه های پیش بینی کننده ، پیوندهای زمینی و تکنیک هواداران پرس و جو با هم کار می کنند تا نتایج جستجوی AI ایجاد شده را شکل دهند.

بهینه سازی برای AIO

دنی سالیوان بینش هایی را در مورد نحوه تولید اجمالی هوش مصنوعی به اشتراک گذاشت و به توضیح اینکه چرا Google ممکن است به وب سایت هایی پیوند یابد که با نتایج جستجوی معمولی مطابقت ندارند ، کمک کند. در حالی که پیوندها می توانند متفاوت باشند ، وی تأکید کرد که اصول بهینه سازی جستجو بدون تغییر باقی می ماند.

این همان چیزی است که دنی سالیوان بر اساس یادداشت های من گفت:

“چیزهای اساسی اساسی تغییر نکرده است. اگر کارهایی را انجام می دهید که شما را در جستجو موفق می کند ، این نوع کارها باید به برخی از مواردی که در نوع خلاصه ای از خلاصه های هوش مصنوعی می بینید ، منتقل شوند.”

گوگل توضیح می دهد که چرا نتایج AIO متفاوت است

یکی از اصلی ترین راه حل های این بخش از ارائه دنی ، توضیح وی در مورد اینکه چرا نتایج جستجوی Google AIO متفاوت است ، بود. این واضح ترین توضیح در مورد اینکه چرا نتایج جستجوی AIO متفاوت است ، هر سئو و ناشر باید این موضوع را بدانند.

او برای درک بهتر نتایج جستجوی AIO ، دو مفهوم را برای آشنایی با خود معرفی کرد.

  1. خلاصه های پیش بینی کننده
  2. پیوندهای زمینی

خلاصه های پیش بینی کننده

دنی رمز و راز پشت نتایج جستجوی AIO را حل کرد که نشان می دهد محتوا و پیوندهایی که با نتایج جستجوی ارگانیک متفاوت است ، و این باعث می شود درک نحوه بهینه سازی آن نوع از نتایج جستجوی هوش مصنوعی دشوار شود.

وی اظهار داشت که دلیل آن نوع AIO چیزی است که به نام خلاصه های پیش بینی کننده است. خلاصه های پیش بینی کننده پاسخ به یک پرس و جو جستجو را نشان می دهد ، اما همچنین سعی می کنید تغییرات مرتبط با آنچه کاربر نیز می خواهد ببیند پیش بینی کنید. این به نظر می رسد بسیار شبیه ثبت اختراع Google در مورد افزایش اطلاعات است. افزایش اطلاعات در مورد پیش بینی سؤال بعدی است که یک جستجوگر ممکن است پس از خواندن پاسخ به سؤال فعلی خود بپرسد. افزایش اطلاعات ثبت اختراع است که کاملاً به متن جستجوی هوش مصنوعی و دستیاران هوش مصنوعی است.

این همان چیزی است که او گفت ، طبق یادداشت های من:

“یک چیز من فکر می کنم که مردم گاهی اوقات واقعاً گیج کننده می دانند این است که آنها یک پرس و جو انجام می دهند و به خصوص خواهید دید … این 10 نتیجه برتر است ، اما من آنها را در AIO نمی بینم ، چه خبر است؟

و مثل این است ، بله ، پرس و جو موجود در جعبه جستجو همان پرس و جو است ، اما مدلی که در آنجا می رود تا سعی کند بفهمد چه چیزی را نشان می دهد نوعی نمای کلی است ، و فراتر از 10 نتیجه برتر است. این درک نتایج زیادی است و درک بسیاری از تغییرات را که ممکن است به دست بیاورید ، درک می کند و به طوری که باز می گردد و سعی می کند خلاصه پیش بینی کننده آن را از آنچه در این پرس و جو مرتبط است ارائه دهد. “

پیوندهای زمینی

سالیوان همچنین فاش کرد که “پیوندهای زمینی” دلیل دیگری است که نتایج جستجوی AIO با نتایج منظم جستجوی ارگانیک متفاوت است. نتیجه جستجوی AIO خلاصه ای از موضوعی است که حقایق مربوط به زیرنویس های متعدد را شامل می شود. هدف از پایه گذاری ، لنگر انداختن کل خلاصه برای اطلاعات قابل اثبات از اکوسیستم وب است.

در زمینه AIO ، زمینه سازی فرایند تأیید صحت واقعی خلاصه های هوش مصنوعی است تا یک جستجوگر بتواند برای خواندن درباره هر زیرنویس مورد بحث در خلاصه پاسخ ارائه شده توسط AIO کلیک کند. این دومین دلیل است که پیوندها در AIO انواع مختلفی را نشان می دهند که معمولاً در نتایج جستجوی ارگانیک مشاهده نمی شود.

یکی از راه های دیدن این امر این است که پیوندها متنی تر از ده پیوند آبی معمولی نتایج جستجوی ارگانیک هستند. این پیوندهای متنی همچنین به عنوان کلیک های واجد شرایط یا پیوندهای واجد شرایط ، پیوندهایی که بیش از حد خاص هستند و به طور کلی نسبت به نتایج جستجوی ارگانیک مرتبط هستند ، گفته می شود.

به نظر می رسد دنی می گوید پیوندهای زمینی از جستجوهایی ایجاد می شوند که مربوط به پرس و جو جستجوی اولیه است ، اما یکسان نیستند. مانند ، اگر می خواهید توضیح دهید که چگونه یک اتومبیل معمولی کار می کند ، به اطلاعات مربوط به پیشرانه که از موتور احتراق گاز ، انتقال ، محورها و غیره تشکیل شده است ، نیاز دارید. پاسخ دادن به یک سؤال پیچیده ، نیاز به پایه گذاری از طیف گسترده ای از منابع اطلاعاتی دارد.

طبق یادداشت های من ، اینگونه است که دنی سالیوان توضیح داد:

“و سپس از این گذشته ، پس از آن در تلاش است تا پیوندهای زمینی را وارد کند. و آن پیوندهای زمینی ، زیرا این نوع از یک مجموعه گسترده تر است که فقط مطابقت نخواهد داشت. نمایش داده ها متفاوت خواهد بود و مجموعه کلی متفاوت خواهد بود.

به همین دلیل این یک فرصت عالی برای تنوع و هر آنچه که ما می گوییم این است که ما می گوییم ، اما به همین دلیل می توانید چیزهای مختلفی را مشاهده کنید که در آنجا نشان می دهند. “

رتبه های خود را به هم نزنید

سالیوان در مورد تلاش برای رتبه بندی هم برای ارگانیک و هم برای بخش های مختلف خلاصه های AIO هشدار داد و گفت که به احتمال زیاد “همه چیز را خراب می کند” زیرا “واقعاً اینگونه کار نمی کند.”

تکنیک هواداری پرس و جو

دنی سالیوان همچنین به موضوع AI Mode اشاره کرد و گفت که در حال حاضر واقعاً چیزی نیست که بتوانید آن را بهینه کنید زیرا هنوز در Google Labs است و اگر از Google Labs خارج شود ، تغییر می کند و متفاوت خواهد بود.

اما او گفت که حالت AI از چیزی به نام تکنیک فن پرس و جو استفاده می کند.

او گفت:

“… یکی از مواردی که آنها در مورد آن صحبت می کنند این است که” ما از یک تکنیک پیشرفته پرس و جو استفاده می کنیم با چندین نمایش داده شده مرتبط در آن … “و اساساً همان چیزی است که من قبلاً گفتم.

شما یک پرس و جو صادر کردید. شما سعی می کنید تغییرات و موارد مرتبط را درک کنید. که به هر حال با نحوه جستجو در حال حاضر حتی وقتی که عناصر هوش مصنوعی را به آن ندارید ، تفاوت چندانی ندارد. از آنجا که وقتی شما یک پرس و جو صادر می کنید ، اکنون سعی می کنیم مترادف را درک کنیم ، سعی می کنیم معنای کل پرس و جو را درک کنیم. اگر این یک جمله باشد ، ما سعی می کنیم آن را به انواع مختلفی مطابقت دهیم … زیرا گاهی اوقات فقط نتایج بهتری برای شما به ارمغان می آورد. “

غذای آماده:

Google Search Liaison ، با نام مستعار دنی سالیوان ، استفاده از اصول اصلی سئو را تشویق کرد و گفت که آنها هنوز هم برای رتبه بندی مرتبط هستند. دنی توضیح داد که چرا پیوندها در نمای کلی AI گاهی اوقات می تواند با نتایج جستجوی ارگانیک تفاوت چشمگیری داشته باشد ، و سه مفهوم را معرفی می کند که به درک بهتر نتایج جستجوی AIO کمک می کند.

سه مفهوم مربوط به نتایج جستجوی AIO برای درک:

  1. خلاصه های پیش بینی کننده
  2. پیوندهای زمینی
  3. تکنیک هواداری پرس و جو



منبع

مطالب مرتبط