ترسناکترین اتاق فرار،بهترین اتاق فرار،ترس و هیجان،سرگرمی،تفریح،تئاتر،تئاتر تعاملی،اسکیپ روم ترسناک Archives-آل اسکیپ

لازم به ذکر است که علی‌رغم طراحی ساده این اتاق‌ها در اوایل با استقبال فراوانی روبه‌رو شد و بلیط‌ها به‌سرعت به فروش می‌رسید. سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

اگر برای تجربه ژانرهای وحشت، سیاسی و یا اکشن سر و دست می‌شکنید، باید بدانید که این اتاق فرار مختص شما طراحی شده است. ترکیب فضایی ترسناک و حل معماهای سخت، ژانری است اتاق فرار راز برایتان در نظر گرفته است. این یعنی که شما باید همزمان با دلهره‌ای زیاد، معماهای اتاق را حل کرده و به سرنوشتی که افراد اتاق به آن دچار شده‌اند پی ببرید. اگر به دزدی از یک بانک علاقه دارید و فیلم‌های دزدان مسلح بانک‌ها شما را به وجد می‌آورد، این اتاق فرار معمایی برای شماست.

  • شاید یکی از فانتزی های شما قرار گرفتن به جای آن قهرمان فیلم بوده و با خود گفته اید اگر من جایش بودم فلان کار را می کردم و یا آن معما را به این روش حل می کردم .
  • این اتاق فرار از نظر شرایط موجود در محیط بسیار وحشتناک بوده و المان های رعب آوری در آن استفاده شده است.
  • عمارت تسخیر شده یک اتاق فرار با ژانر ترسناک و معمایی است که از لحاظ کیفیت معما در سطح قابل قبولی قرار دارد و این اتاق فرار در کنار ایجاد حس هیجان و ترس پتانسیل به چالش کشیدن ذهن های فعال و معما طلب را نیز پویا باشد.
  • داستان بازی به قتل یک تاجر اصفهانی با نام داریوش راستگو مربوط است که تیم شما باید تمام تمرکز خود را به کار بگیرد تا در ۶۰ دقیقه بتوانید قاتل را پیدا کند.
ترسناکترین اتاق فرار،بهترین اتاق فرار،ترس و هیجان،سرگرمی،تفریح،تئاتر،تئاتر تعاملی،اسکیپ روم ترسناک Archives-آل اسکیپ

اتاق فرار یا اسکیپ روم برای اولین بار در سال 1394 در ایران اجرا و در حال حاضر در شهرهای مختلف کشورمان در دسترس هستند. یکی از موفق‌ترین و هیجان‌انگیزترین اتاق فرارها در تهران مجموعه وست روم است که در مجموع دارای دو سناریو قربانی 1 و سوئینی تاد است. دو سناریو اجراشده در وست روم هر دو در گروه اتاق فرارهای ترسناک قرار گرفته و لازم است افراد تیم در مدت زمان یک ساعت سرنخ‌ها را با حل‌کردن معماهای چالش‌برانگیز بیابند تا در نهایت از اتاق نجات پیدا کنند. وست روم در بلوار فردوس شرق واقع شده و دسترسی به آن آسان بوده و شرایط را برای گروه سنی جوان به منظور تجربه بازی‌های مهیج و ترسناک فراهم نموده است. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم، ساعت‌ها جستجو و تحقیق کنیم و در نهایت به لیست جذابی دست پیدا کنیم. در ادامه به معرفی بهترین اتاق فرارهای شرق تهران، معرفی بهترین اتاق فرارهای غرب تهران، شمال و جنوب تهران می‌پردازیم.

همه چیز راجع به اتاق فرار گرمابه

یادتان باشد که پیش از مراجعه به اتاق فرار، وقت مناسب را رزرو کنید. البته نقاط مشترکی هم بین این اتاق‌ها وجود دارد؛ مثلا همه موارد به سبک ایرانی طراحی شده و برای اولین بار در ایران ارائه شده است. محدودیت زمانی در این مجموعه مانند سایر اتاق فرارهای تهران ۶۰ دقیقه بوده و حداقل سن برای ورود به محیط بازی ۱۲ سال است.

مجموعه دالون در دو سناریوی تله مرگ و تنگنا فعالیت می‌کند.در این بازی شما وارد یک اتاقی می‌شوید که پر از سرنخ‌ های مرتبط و گاهی نامرتبط و همچنین معماهایی که در بازی طراحی شده است. شما و دوستانتان در مدت زمان ۶۰ دقیقه باید از فکر خود استفاده کرده و با حل کردن پازل و معماهای داخل اتاق فرار راه خروج را ترسناکترین اسکیپ روم کرج پیدا کنید. شما در یک تراژدی ترسناک و معمایی از پیش برنامه‌ریزی شده قرار می‌گیرید و باید به همراه هم تیمی‌های خود، از مرحله‌ای به مرحله‌ی دیگر عبور کنید تا به هدف خود برسید.

اتاق فرار منفی چهار؛ مجموعه بینگو اسکیپ روم

شب سیزدهم، کابوس، کمپ آلفا، آرماگدون، احضار، طاعون، طهران 1346، شام آخر و سرقت اتاق فرارهای فعلی ما در تهران هستند. اتاق‌های فرار در ایران زیرنظر انجمن بازی‌های فکری فدراسیون ورزش‌های همگانی فعالیت می‌کنند و مجوز این فعالیت در قالب باشگاه بازیهای فکری و اتاق فرار توسط ادارات ورزش و جوانان استان‌ها برای متقاضیان صادر می‌شود. تفریح ها گروهی در کنار دوستان همسالان خود می توانید شیرین تجربه ها را رقم بزند. اما اگر به این تفریح ها گروهی چاشنی ترس و هیجان را نیز اضافه کنید می توانید به یک لذت تمام عیار دست پیدا کنید. در این صورت اتاق فرار یک تفریح گروهی مهیج و جذابی است که به آن نیاز دارید گه البته انواع آن با ژانر های مختلف از جمله اسکیپ روم ترسناک در غرب تهران وجود دارد. در اتاق فرار باید با وجود ترس و هیجان و تاریکی و افرادی که سعی می کنند در کار شما گره بیاندازند ، معماها ی اتاق را به خوبی حل کنید و بتوانید از آن موقعیت فرار کنید.

بهترین کافه های برزیل کجاست؟

یکی از بهترین ویژگی های این اتاق فرار غیر قابل پیش بینی بودن سناریوی آن می باشد. در واقع شما از قبل هیچ اطلاعی از شرایط بازی و سناریو و داستان های پیش رو نخواهید داشت و این می تواند به مهیج بودن بازی کمک بیشتری کند. اسکیپ روم یا اتاق فرار یکی از مهیج‌ترین بازی‌های گروهی است که می‌تواند شور و هیجان بازی‌های کامپیوتری را برایتان در دنیای واقعی شبیه‌سازی کند.

اتاق فرار تهران فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ شروع کرده و بعد از گذشت این مدت کم، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌اند. مهم ترین دلیلی که باعث میشود تا این اتاق فرار از نظر بازیکنان ترسناک باشد، پیاده سازی شرایط جنگ جهانی دوم در آن است. در این بازی شما از سربازان جنگ جهانی دوم هستید و با حل کردن معماهای مختلف به دنبال رهایی و آزادی هستید.

شما و گروه‌تان یک تیم کارآگاهی‌اید که قصد دارید دنیا را نجات دهید. دکتر برایانیک پادزهر این بیماری‌ها را می‌یابد و شما باید آن را پیدا می‌کند و قبل از کشته‌شدن، دنیا را نجات دهید. برای رزرو بلیط اتاق فرار قاتل سریالی اطلاعات زیر به شما کمک می‌کند. این الماس مربوط به یکی از ملکه‌های ایران باستان است و به‌دلیل رنگ یشمی، شی منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. این موزه سیستم امنیتی قوی دارد و شما باید با گذشتن از آن الماس را سرقت کنید و به یک کلکسیونر خارجی بفروشید.

در قتل مرموز شما باید نقش یک کارآگاه را بازی کنید و بتوانید مانند یک بازرس رفتار و تجسس کنید. برای رزرو بلیط و کسب اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه به اطلاعات زیر مراجعه کنید. حداقل از یک کپسول بیوورسال ( کپسول آتش‌نشانی) ۶ لیتری برای جلوگیری از آتش‌سوزی استفاده کنید. هر کپسول مناسب ۱۰۰ مترمربع است و برای مثال اگر فضای شما ۳۰۰ مترمربع است شما به ۳ کپسول نیاز دارید. همه فضاهای بازی باید مجهز به دوربین مداربسته به‌همراه حافظ جانبی برای ضبط تصاویر باشد. حتما باید از میکروفون در محیط بازی استفاده شده و امکان شنیدن صدای بازیکنان فراهم باشد.

مطالب مرتبط