تزریق ژل لب مدل روسی تزریق پروتز لب روسی و قیمت قیمت تزریق ژل لب روسی دکتر گیتا مجیدزاده-مهسا امانی

شما می توانید در روش تزریق ژل لب روسی حجم دهی نیز انجام دهید اما تمرکز این روش بر روی لیفت و کشیدگی حاشیه های لب ها می باشد. پس از اتمام پروسه، پزشک لب های بیمار را تمیز می کند و کمی پماد ضد باکتری بر روی لب ها اعمال می کند. این زیبایی را می‌توانید در مدل‌های شناخته شده‌ی روسی مشاهده کنید. در این فرم، بیشتر حجم لب‌ها در نزدیکی مرکز لب تجمع یافته است و لب را به سمت بالا شکل می‌دهند.

  • اما امروزه از آنها چندان استفاده نمی شود زیرا نتایج متفاوت است و خطر عوارض جانبی بیشتر است.
  • اما در تزریق ژل به لب، هیالورونیک اسید ماده ای است که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و قطعا عوارض بسیار کمتری را به همراه دارد، به علاوه این که نتایج بسیار مطلوبی از حجم دهی و فرم دهی لب ها ایجاد خواهد شد و دیگر نیازی به جراحی برای استخراج چربی نخواهد بود.
  • این مدرک نه تنها در داخل کشور اعتبار بالایی دارد، بلکه قابل ارائه به موسسات زیبایی خارج از کشور بوده و از موسسه URS امارات نیز قابلیت استعلام دارد.
  • به علاوه، معمولا مقداری تورم نیز پس از تزریق وجود دارد که در روزهای اولیه به صورت واضح مشخص نیست که این تورم ناشی از تزریق و یا نتیجه ورود ژل و پرکننده به لب می باشد .
در این روش زیبایی، بافت لب و هم چنین کناره های لب حجم داده می شود و زیبایی لب و صورت بیشتر خواهد شد. امروزه اما فرم‌های جدیدی که در اثر تزریق ژل می‌توان ایجاد کرد، جذابیت متفاوتی برای بانوان خلق می‌کند. مدل‌هایی ‌نظیر تزریق ژل لب روسی علاوه بر برجسته نمودن لب‌ها، فرم لب‌ها را از حالت طبیعی تغییر می‌دهد.

فواید شرکت در کلاس های آموزش تزریق فیلر در کلینیک سارا

قیمت انواع ژل، بسته به برند آن متفاوت است و به صورت میانگین برای هر سی سی از ۳۴۰۰۰۰۰ تا ۵۵۰۰۰۰۰ هزار تومان می باشد. این روش ممکن است نسبت به روش‌های معمول دیگر، به زمان استراحت بعد از تزریق فیلر لب بیشتری نیاز داشته باشد، زیرا ورم جدی تری بعد از این عمل (و در بعضی موارد کبودی) ایجاد می‌شود. این ورم یا کبودی نباید موجب نگرانی فرد شود و معمولا بدون هیچ مشکلی از بین می‌رود. در ادامه به برخی از نکات مراقبتی پس از پروتز لب روسی اشاره می‌کنیم. علاوه بر برداشتن حجم‌دهنده قبلی بهتر است قبل از انجام کار در صورتی که بیماری زمینه‌ای خاصی دارید حتماً با پزشک خود در میان بگذارید. زیرا در مرحله اول سلامتی شما از هر چیزی مهم‌تر بوده و پس از آن باید به دنبال استفاده از روش‌های زیبایی ازجمله تزریق ژل لب باشید.

ابزارهای مورد نیاز اموزش تزریق ژل

هزینه تزریق ژل لب مدل روسی در کلینیک‌ها با توجه به کیفیت خدمات ارائه شده و همچنین اجرت پزشک طبق مهارت و تجربه کاری که دارد متفاوت خواهد بود. از طرف دیگر برند ژل استفاده شده و همچنین حجم ژل مورد نیاز تاثیر زیادی در قیمت نهایی کار دارند. داوطلبان این کار می‌توانند در مشاوره رایگان تزریق ژل لب روسی که در کلینیک تخصصی رز قبل تزریق ارائه می‌شود از قیمت دقیق کار مطلع شوند. کلینیک رز سعی دارد تا بهترین خدمات را با کیفیتی بالا و قیمتی معقول برای مراجعه‌کنندگان خود عرضه کند.

هزینه و شرایط پرداخت

تزریق ژل لب مدل روسی تزریق پروتز لب روسی و قیمت قیمت تزریق ژل لب روسی دکتر گیتا مجیدزاده-مهسا امانی

پس نباید انتظار داشته باشید که پس از این کار، درست مانند عروسک‌های کارتونی به نظر می‌رسید. ©2020 داده کاوان | تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تجهیزات پزشکی پوست و زیبایی و ابزار جراحی زیبایی رسایی مِد می باشد. همراه داشتن کیس آموزشی توسط شرکت کننده الزامی و ساعت حضور کیس جهت انجام کار عملی با هماهنگی و تایید کارشناسان آموزش انواع تزریق ژل لب کدامند؟ انجام خواهد گرفت.

اما توصیه ما این است که تا زمانی که حدود 25 تا 30 درصد حجم ژل قبلی روی لب ها باقی مانده است، برای انجام تزریق مجدد ژل لب اقدام کنید. عوامل تاثیر گذار روی طبیعی بودن نتایج شامل میزان ژل تزریق شده و جایگذاری ژل در زیر پوست است. لب‌ها باید پیش از تزریق از نظر شکل و تقارن بررسی شوند تا در زمان تزریق بتوانیم ژل‌ را در نواحی درستی جایگذاری کنیم.

مطالب مرتبط