تعلیق پروفایل تجارت Google افزایش می یابد ، اما تجدید نظر به تأخیر می افتد
تعلیق پروفایل تجاری Google (GBP) از ژانویه به طور پیوسته افزایش یافته است ، و با افزایش آنها ، زمان وضوح تجدید نظر به طور قابل توجهی افزایش یافته است – از حدود پنج روز به نزدیک به پنج هفته.
من به عنوان یک متخصص محصول پلاتین در انجمن های پشتیبانی پروفایل Google Business ، من به مشاغل کوچک کمک می کنم تا از پلتفرم GBP Google حرکت کنند.
برای بسیاری از این SMB ها ، Google یک راننده اصلی اصلی است و وقتی لیست آنها به دلیل تعلیق به جنوب می رود ، زندگی می تواند بسیار سخت شود.

آنچه ما می دانیم
ما در ماه فوریه متوجه شدیم که شکایات انجمن در مورد تعلیق از اوت گذشته به بالاترین سطح خود رسیده است.
کاربران به طور معمول از ابتدا پشتیبانی می کنند اما وقتی ناامید می شوند ، زیر مجموعه ای از آنها راه خود را به انجمن ها می یابند تا ببینند مراحل بعدی آنها چیست.
این تالارها یک عملکرد قناری را به صورت همزمان ارائه می دهند که به ناظران خارج از کشور امکان می دهد مشکلاتی را که در حال حاضر پروفایل های Google Business تجربه می کنند درک کنند.

هجوم هفتگی این پست ها کند نشده است. در واقع ، این شتاب است.
ارسال ها به روزهای دوشنبه یا سه شنبه ، هنگامی که صاحبان مشاغل برای مقابله با تعلیق و تجدید نظر خود به دفتر بازگشتند.
در نمودار زیر مشاهده می کنید که این امتیازات بالا و کل روزانه همچنان افزایش می یابد.

چرا این اتفاق می افتد
بسیاری دیگر ، که در حال مدیریت پروفایل های محلی هستند ، از تعلیق در حال افزایش است. دلیل دقیق این افزایش هنوز مشخص نیست.
طبق معمول ، گوگل علی رغم تقاضای بیش از حد در کانال های پشتیبانی و انجمن ، هیچ توضیحی ارائه نکرده است.
هنگامی که Google Algo را به روز می کند ، شاید برای افزایش اعتماد به لیست های آن ، تعلیق ها ایجاد شود – حتی وقتی کاربر حتی تغییرات جزئی در پروفایل ایجاد کند.
متأسفانه ، ما هنوز نمی دانیم کدام ویژگی ها Google را غیرقابل قبول می داند.
Google از حمایت خود از سطح تعلیق “معمولی” استفاده می کند. درخواست تجدیدنظر در این تعلیق توسط انسان انجام می شود و افزایش تعلیق می تواند باعث شود کارکنان بیشتر و بیشتر عقب نشینی کنند.
این تأخیرها به برخی از “سر و صدای” ای که در انجمن می بینیم کمک می کند. در این مرحله ، روند تجدید نظر به ترتیب 4 هفته یا بیشتر به جایی می رسد ، نه 5 روز پوند که توسط Google ذکر شده است.

حساب های فله و API نیز تأثیر گذاشت
حساب های فله و API GBP – جایی که یک حساب کاربری شرکت می تواند مکان های جدیدی را به صورت عمده اضافه کند ، با حداقل تأیید اضافی یا اطلاعات تغییر – نیز تحت تأثیر قرار گرفته است.
چندین مدیر حساب فله و API گزارش می دهند که لیست های انفرادی در حساب های فله و API اکنون حتی پس از ویرایش های جزئی ، نیاز به مجدداً مجوز دستی دارند و باعث ایجاد سردردهای عظیم برای تیم های بازاریابی شرکت ها می شوند که سعی در لیست مجدد در پوریا دارند.
در اواخر دیروز ، گوگل در بیانیه ای در انجمن ، مشکلات مجدد را تأیید کرد.
تحقیقات ما نشان می دهد که این مشکل خیلی زودتر از هفته گذشته آغاز شده است ، و ما متقاعد نشده ایم که هنوز مشکل حل شده است.

با این حال ، Yext گزارش های مداوم را در صفحه بروزرسانی سیستم خود گزارش می داد.

تغییراتی ایجاد نکنید
ما به شدت توصیه می کنیم در حال حاضر هیچ تغییری در لیست شما ایجاد نکنید.
به نظر می رسد Google هنوز در مورد هر آنچه باعث افزایش تعلیق و ظهور مجدد می شود ، برخوردی ندارد.
بدیهی است که در مورد برخورد با تعداد زیادی از تجدید نظر دسته ای ندارد. بنابراین ، اگر لیست شما به حالت تعلیق درآمده باشد ، در بازگرداندن تأخیرهای قابل توجهی را تجربه خواهید کرد.
ما توصیه می کنیم حداقل تا زمانی که گوگل مسائل را روشن کند یا مهمتر از همه ، تا زمانی که پشتیبانی از بازپرداخت درخواست های تجدید نظر کند ، مکث ایجاد هرگونه تغییر در لیست های فردی ، مدیریت شده و فله خود را انجام دهید.
منابع بیشتر:
تصویر برجسته: Voronaman/Shutterstock