توصیه های گوگل در مورد استخدام یک سئو و پرچم های قرمز برای تماشای
جستجوی Google از پادکست ضبط شده در مورد زمانی که یک تجارت باید یک مشاور سئو را استخدام کند و معیارهای موفقیت باید به نظر برسد. آنها همچنین در مورد پرچم قرمز صحبت کردند تا هنگام بررسی بازاریاب جستجو ، مراقب آن باشند.
هنگامی که وقت گیر می شود ، یک سئو استخدام کنید
مارتین اسپلیت مکالمه را با پرسیدن در چه مقطعی باید یک سئو استخدام کند:
“… من می دانم که مردم در حال استخدام آژانس ها و کارشناسان سئو هستند. چه زمانی فکر می کنید یک متخصص یا یک آژانس باید وارد شود؟ بیت ها و قطعاتی که انجام آن آسان نیست در حالی که من کار خود را انجام می دهم که باید یک متخصص داشته باشم؟”
جان پاسخ داد كه هیچ كسی معیار یا خطی برای عبور از آن وجود ندارد كه در آن مرحله یك كسب و كار باید مشاور را استخدام كند. وی با این حال خاطرنشان كرد كه نکته خاصی وجود دارد كه انجام سئو وقت گیر است و یك شخص كسب و كار را از وظایفی كه مستقیماً با اداره كسب و كار خود مرتبط است ، دور می كند. این نکته ای است که استخدام یک مشاور سئو معنی دارد.
او گفت:
“بله ، من نمی دانم که آیا یک پاسخ یک اندازه وجود دارد-همه در آنجا وجود دارد زیرا کمی شبیه به سؤال است ، چه زمانی باید برای بازاریابی کمک کنم ، به خصوص برای یک تجارت کوچک.
شما خودتان همه کارها را انجام می دهید. در بعضی از مواقع ، شما مثل این هستید ، “اوه ، من واقعاً از حسابداری متنفرم. من قصد دارم یک حسابدار استخدام کنم. در آن مرحله که دوست دارید ، “خوب ، من از انجام همه این کارها قدردانی نمی کنم یا وقت آن را ندارم ، اما می دانم که باید انجام شود.” این احتمالاً نکته ای است که شما می گویید ، “خوب ، خوب ، من کسی را برای این کار استخدام می کنم.” “
سئو باید نتایج قابل اندازه گیری داشته باشد؟
عامل بعدی که آنها در مورد آنها بحث کردند ، اندازه گیری نتایج است. بیش از بیش از بیست و پنج سال کار در سئو ، یکی از راه هایی که SEO های با کیفیت پایین به طور مداوم نتایج خود را اندازه گیری می کنند ، تعداد پرس و جوهای سایت مشتری است. SEO با کیفیت پایین یک نگهدارنده ماهانه را شارژ می کند و گزارشی از کلیه نمایش داده شده هایی را که سایت در ماه های گذشته رتبه بندی کرده است ، از جمله پرس و جوهای مزخرفات زباله تهیه می کند.
استفاده از SEO های متریک متریک برای موفقیت در رتبه بندی موقعیت ها و ترافیک است. این معیارها کمی بهتر هستند و بیشتر SEO ها موافق هستند که آنها به عنوان معیارهای جامد معنا پیدا می کنند.
اما این معیارها موفقیت واقعی سئو را به خود جلب نمی کنند زیرا این موقعیت های رتبه بندی می تواند برای نمایش داده های جستجوی کم کیفیت باشد که منجر به نوع ترافیکی نمی شود که به منجر ، فروش ، درآمد وابسته یا کلیک های تبلیغاتی تبدیل می شود.
مسلماً ، مهمترین متریک هر مشاغل باید برای سنجش تأثیر آنچه برای سئو انجام شده است ، این است که درآمد بیشتری حاصل می شود. رتبه بندی کلمات کلیدی و ترافیک معیارهای مهمی برای اندازه گیری است ، اما مهمترین متریک در نهایت هدف تجاری است.
به نظر می رسد جان مولر گوگل موافق است ، زیرا او درآمد و نتیجه کسب و کار را به عنوان اقدامات کلیدی در مورد کار سئو ذکر می کند.
او توضیح داد:
“من فکر می کنم ، زیرا در SEO ، این امر به نوعی معقول است که می دانید ارزش مشخصی در کار در SEO برای وب سایت شما وجود دارد ، جایی که نتیجه کسب و کار از آن بیرون می آید که در واقع می توانید به طور اندازه گیری می توانید بگویید ،” وقتی من شروع به انجام کار SEO برای وب سایت خود کردم ، من خیلی بیشتر پول کسب کردم “یا این هدف این است که شما به آن اهمیت می دهید ، و” من خوشحالم که بخشی از آن را که در مورد Hiring Cheme To Seo انجام داده است سرمایه گذاری می کنم.
این یک راه است که من به آن نگاه می کنم ، جایی که اگر بتوانید اثرات کار سئو را به یک روش یا روش دیگر اندازه گیری کنید ، ساده تر می توان گفت ، “خوب ، من این کار را بسیار سرمایه گذاری خواهم کرد تا شخص دیگری این کار را برای من انجام دهد.”
در اندازه گیری اثرات سئو کمی مشکل وجود دارد. تأثیرات فروش یا منجر به سئو ارگانیک همیشه نمی تواند به طور مستقیم نسبت داده شود. افرادی که با تصمیمات محور داده وسواس دارند ، ناامید می شوند زیرا همیشه نمی توان مستقیماً یک سرب را از جستجوی ارگانیک نسبت داد. از یک چیز ، Google داده های ارجاع را از نتایج جستجو پنهان می کند. بر خلاف PPC ، جایی که می توانید یک سرب را از طریق تبلیغ کلیک کنید تا به فروش بپردازید ، نمی توانید این کار را با جستجوی ارگانیک انجام دهید.
بنابراین اگر از افزایش فروش یا منجر به عنوان یک متریک استفاده می کنید ، باید حداقل بتوانید جستجوی پرداخت شده قابل استفاده را از درآمد جدا کنید ، سپس بقیه را حدس بزنید. همه چیز نمی تواند محور داده باشد.
کسی را با تجربه استخدام کنید
نکته دیگر که مولر و اسپلیت توصیه کردند استخدام شخصی است که تجربه واقعی با سئو دارد. عوامل واجد شرایط زیادی وجود دارد که می توانند اضافه شوند ، از جمله تجربه کسب درآمد از وب سایت های خود ، توانایی تفسیر کد HTML (که برای شناسایی دلایل فنی برای رتبه بندی مشکلات مفید است) ، تأییدها و توصیفات. به نظر من یک پرچم قرمز در حال استخدام کسی از یک تماس سرد است.
جان مولر مشاهده کرد:
“شخص دیگری ، در حالت ایده آل ، کسی خواهد بود که تجربه بیشتری در انجام سئو دارد. زیرا ، به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، شما مانند 500 کلاه برای پوشیدن دارید ، و احتمالاً می توانید کمی در مورد هر یک از این موارد بفهمید ، اما درک همه جزئیات ، گاهی اوقات چالش برانگیز است.”
مارتین موافقت کرد:
“خوب. بنابراین هیچ پاسخی برای این همه وجود ندارد ، اما شما باید هر زمان که معقول باشد ، آن نقطه را برای خودتان پیدا کنید. خوب خوب. عادلانه.”
پرچم قرمز در مورد برخی از سئوها
تا این لحظه ، هر دو مولر و اسپلیت از هشدار در مورد پرچم های قرمز برای تماشای هنگام استخدام سئو خودداری کردند. در اینجا ، آنها به موضوع این موضوع که باید از آن جلوگیری شود ، توصیه می کنند که در مورد بازاریابان جستجو که نتایج را تضمین می کنند ، توصیه می کنند.
دلیل جلوگیری از این نوع بازاریابان جستجو این است که رتبه بندی جستجو به طیف گسترده ای از عواملی بستگی دارد که تحت کنترل سئو نیستند. بیشترین کاری که یک سئو می تواند انجام دهد ، تراز کردن یک سایت به بهترین روشها و ترویج سایت است. پس از آن ، عوامل خارجی مانند رقبا وجود دارد که نمی توانند تحت تأثیر قرار گیرند. از همه مهمتر ، Google یک سیستم جعبه سیاه است: شما می توانید ببینید که چه چیزی رخ می دهد ، می توانید مشاهده کنید که چه چیزی به وجود می آید (نتایج جستجو) ، اما آنچه در این بین اتفاق می افتد پنهان است. تمام عوامل رتبه بندی جستجو ، مانند سیگنال های خارجی اعتماد به نفس ، تأثیر نامشخص بر نتایج جستجو دارند.
این همان چیزی است که مولر گفت:
وی گفت: “یکی از مواردی که من از آن مراقبت می کنم این است که ، اگر یک سئو در مورد رتبه بندی یا ترافیک از جستجو وعده هایی بدهد ، این معمولاً یک پرچم قرمز است ، زیرا بسیاری از چیزهای اطراف سئو که نمی توانید قبل از زمان قول دهید. و اگر کسی بگوید ،” من یک متخصص هستم. من قول می دهم که شما برای این پنج کلمه رتبه اول را کسب خواهید کرد. ” آنها نمی توانند این کار را انجام دهند.
به جستجوی Google از پادکست ضبط در اینجا گوش دهید:
https://www.youtube.com/watch؟v=bkdymfypvl8
تصویر برجسته توسط Shutterstock/Peshkova