ثبت نام صرافی کوینکس با گوشی coinex ویرگول

مزایایی مثل امکان استفاده بی دردسرتر و همچنین کاهش خطاها و خطرات ارز دیجیتال ناشی از بروز اشتباهات در حین معاملات را می‌ توان از مهم ترین مزایای پشتیبانی از زبان فارسی در این صرافی به حساب آورد. شما قادرید در اپلیکیشن و سایت این صرافی زبان را بر روی گزینه فارسی قرار دهید تا همه چیز برای شما به صورت کامل قابل درک و فهم باشد. امکان استفاده از بازار مارجین و فیوچرز در این صرافی برای کاربران نیز از دیگر نقاط قوت این صرافی است. دسترسی به کیف پول ایمن هم یکی دیگز از مزایای این صرافی به حساب می آید.

اپلیکیشن Google Authenticator را در موبایل خود باز کنید و روی گزینه + در پایین صفحه بزنید. آن را در کادر مشخص‌شده وارد کنید و سپس روی Next بزنید. آدرس ایمیل خود را در کادر مشخص‌شده وارد کنید و روی Send Code بزنید. کد تأیید را در کادر مشخص‌شده وارد کنید و سپس روی دکمه Confirm کلیک کنید تا ثبت نام شما کامل شود. ایمیلی که به هنگام ثبت‌نام وارد نموده‌اید را وارد کنید و سپس پسوورد را نیز وارد کنید. اگر با صرافی کوینکس آشنا نیستید، حتما مقاله صرافی کوینکس را مطالعه کنید.

روی نماد آدمک کلیک کنید تا صفحه جدیدی برای تان باز شود. کلیه حقوق این سایت نزد ایران ریچ محفوظ بوده و بازنشر محتوا با ذکر منبع بلامانع است. در صورت وقوع کلاهبرداری یا فریب، ایران‌ریچ این حق را دارد که از مراجع قضایی پیگیری کند یا با این نهادها همکاری داشته باشد. اطلاعات اصلی را (کشور، نام و نام خانوادگی) به درستی وارد کنید. هدف این است که به سرمایه گذاران خرد کمک کنیم تا بهترین نهاد مالی را برای خود پیدا کنند.

سوالات متداول درباره آموزش صرافی کوینکس

ثبت نام صرافی کوینکس با گوشی coinex ویرگول معاملات فیوچرز کوینکس تاریخ انقضا ندارند و تا هر زمانی که مایل باشید، این معاملات قابلیت اجرایی شدن دارند. تمام دارایی‌های کاربران، ۱۰۰ درصد در کوینکس محفوظ هستند. کوین‌های کاربران در هیچ جای دیگری استفاده نمی‌شود و برداشت‌های کابران کاملا به موقع پردازش می‌شوند. توجه داشته باشید که برای تائید، باید طی ۳۰ ثانیه اقدام کنید. در غیر اینصورت اگر کار را به موقع تائید نکنید، باید دوباره رمزتان را عوض کنید.

ثبت نام در کوینکس با گوشی در ۸ دقیقه (+عکس)

تیم باینری آپشن جاب در سال 88 به وجود آمد که شامل کارکشته ترین و همچنین موفق ترین تریدر های ایرانی بود ، لذا تصمیم به ایجاد سایتی کردیم تا دانش و مهارت های خود را به سایر افراد بصورت رایگان ارائه دهیم . اسم سایت دلیل بر این نمیشود که فقط در باینری فعالیت داریم بلکه بازار اصلی ما فارکس و ارز های دیجیتال میباشد . پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تحلیل های روزانه شوید چرا که دیدگاه شما را به کلی نسبت به تحلیل کردن بازار تغییر میدهد .

کوینکس برای برداشت مبالغ، هیچ محدودیتی ندارد و شما می توانید حتی برای برداشت یک تتر که معادل یک دلار هست هم، اقدام حذف اکانت کوینکس کنید. دقت داشته باشید که فرقی ندارد که مبلغ برداشت شما چقدر است، چه یک تتر و چه هزار تتر، در هر صورت، کارمزد برداشتی که باید بپردازید، 0.85 تتر است و این مقدار، همیشه ثابت است. برای ایجاد یک پوستر (کد QR تعبیه شده) روی کلیک کنید و سپس از آن به عنوان ابزار پاداش ارجاع coinex استفاده کنید. بعد از اینکه پوستر را دانلود کردید، به تبلیغ خود در رسانه‌های اجتماعی هدایت می‌شوید.

دقت کنید که با این عمل تمام اطلاعات مربوط به حساب کاربری شما پاک شده و حتی صرافی به صورت خودکار تمام سفارش های شما را نیز در بازار می بندد. از این رو قبل از هر اقدامی نسبت به این موضوع مطمئن شوید. در زمان ورود به حساب کاربری در سایت یا اپلیکیشن می بایست این کد دو عاملی را از نرم افزار متصل به جیمیل خود در بخش مربوطه وارد کنید. این مهم نیز به نوعی باعث بالاتر رفتن امنیت حساب کاربری شما خواهد شد. برای ثبت نام در کوینکس روش های خیلی زیادی پیش روی شما قرار ندارد. در حال حاضر کاربران می‌توانند هم از طریق سایت رسمی کوینکس و هم از طریق اپلیکیشن رسمی این صرافی در اندروید و آیفون برای ثبت نام در این صرافی اقدام نمایند.

زمانی که می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید، رمزی ۶ عددی از طریق کوینکس به شماره همراه شما پیامک می شود. نکته قابل توجه آن است که بیشتر جفت های رمز ارزهای قابل معامله در کوینکس بر پایه ارزهای دیجیتال تتر، بیت کوین کش، اتریوم، بیت کوین و … است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی در مورد آموزش صرافی ارز دیجیتال کوینکس به شما بدهیم. احتمالا تا به حال درباره صرافی کوینکس چیزهایی به گوشتان خورده باشد و شاید هم در این صرافی حساب داشته باشید. ما اینجا هستیم تا همه چیز را درباره صرافی ارز دیجیتال کوینکس بیان کنیم. پس اگر علاقمند به این هستید تا اطلاعات بیشتری درباره صرافی ارز دیجیتال کوینکس کسب کنید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

آموزش ثبت نام و کار با صرافی کوکوین (Kucoin) + هدیه نقدی

ضمن اینکه این صرافی از چندین زبان مختلف دنیا مثل زبان های چینی، انگلیسی، روسی، کره ای و ژاپنی و اسپانیایی و فارسی و… پشتیبانی می کند. در ادامه به ویژگی های دیگر این صرافی می‌پردازیم تا شما عزیزان بتوانید با خیال راحت معاملات ارزهای دیجیتال خود را انجام دهید. روزبه‌روز به تعداد صرافی‌ها و بسترهای معاملاتی و خدماتی کریپتو اضافه می‌شود.

بعد از اینکه حسابتان شارژ شد می‌توانید با داشتن تتر USDT به قسمت بازارها «Markets» در صرافی کوینکس رفته و با تتر، رمزارزهای مورد نظر خود را معامله کنید. به عنوان مثال می‌توانید در ازای داشتن مقدار دلخواه تتر USDT ان را با بیت‌کوین BTC، اتریوم ETH، دوج‌کوین DOGE، شیبا SHIB و هر رمز ارز مورد دلخواه خود معامله کنید. توجه داشته باشید همانند دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال، برای فعالیت در صرافی کوینکس هم ابتدا لازم است حساب کاربری خود را شارژ کنید. ۲- توجه کنید با کلیک روی این بخش لازم است تا کد احراز هویت دو عاملی گوگل را از نرم افزار Google Authenticator برداشته و وارد کنید. نکته اینکه چنانچه تاکنون اقدام به فعالسازی این کد برای حساب کاربری خود نکرده‌اید نیازی به وارد کردن آن نخواهید داشت. ۱- به سایت رسمی کوینکس به آرس بروید و در این صفحه روی گزینه ورود به حساب کاربری یا «Sign in» در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

مطالب مرتبط