جواب بازی آمیرزا مرحله ۴۰۰ تا ۴۹۹ آمیرزا-فاوینو

بازی آمیرزا یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های کلمات و دانستنی ها است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. در این نوشته از سایت بازیزا جواب کامل مراحل بازی آمیرزا با لینک دانلود را در اختیار شما همراهان گرامی قرار می دهیم، پس با ما همراه باشید. برای راحتی کار و آسونتر شدن دسترسی شما به جواب بازی آمیرزا مرحله ۱۰۱ – ۲۰۰ هر ۵۰مرحله رو از هم جدا کردیم. پس امروز درمستر گیمرز، مرجع بازی ها همراه ما باشین تا جواب بازی آمیرزا مرحله ۱۰۱ – ۲۰۰ رو در اختیارتون بذاریم. در ادامه پست جواب بازی آمیرزا و درخواست مکرر شما دوستای عزیز برای جواب بازی آمیرزا مرحله ۱۰۱ – ۲۰۰ تصمیم گرفتیم این پست رو با شما به اشتراک بذاریم.

برای دانلود آخرین آپدیت بازی آمیرزا اینجا کلیک کنید.

متشکریم که همراه ما درمطلب جواب بازی آمیرزا ۲بودید، خوشحال میشیم نظرخودتون رو راجع به اینمطلبدر پایین همین پست برامون ارسال کنید. چالش ذهنی که بازی آمیرزا ایجاد می‌کند واقعا عالی و جذاب است و هر مرحله که از بازی می‌گذرد این چالش بیشتر و بیشتر می‌شود. بازی از مراحل ساده و از حدس زدن کلمات آسان شروع شده و هر مرحله که می‌گذرد تعداد حروف و خود کلمات بیشتر می‌شود تا چالش برانگیزتر شود.

جواب بازی آمیرزا مرحله ۴۰۰ تا ۴۹۹ آمیرزا-فاوینو در هر مرحله تعدادی حرف در یک سینی پایین صفحه چیده شده و در بالای صفحه خانه هایی برای کلماتی که باید پیدا شوند وجود دارد. اجرای سریع، زیاد بودن مراحل، نداشتن امتیاز منفی، گرافیک زیبا و انیمیشن های جذاب از نقاط قوت این بازی سرگرم کننده است و شما را ساعت ها مشغول خواهد کرد. مطمئنا شما نیز تا به حال چند بازی بر پایه کلمات را روی تلفن همراه خود داشته اید. این سبک از بازی های فکری اگرچه عناوین خوب زیادی را به خود دیده است، اما تنها برخی از این عناوین از ایده ای جدید و جذاب بهره مند هستند … به گزارش شریان نیوز ،سرگرم شدن یکی از مهم ترین دغدغه های ما در اواقات فراغتمان می باشد و همیشه بازی های مختلف یکی از اولین پیشنهادها در این زمان می باشند.

ویژگی های بازی Amirza :

این بازی بیش از 1000 مرحله متفاوت همراه با دهها شخصیت بامزه ایرانی ، انیمیشن های جذاب ، موسیقی اصیل سنتی ، گرافیک تماشایی ، محیط های خاطره انگیز و بومی ، شما را صدها ساعت سرگرم خواهد کرد. در این بازی شما باید از بین حروفی که در روی صفحه نمایش داده می شود کلمات را پیدا کنید .در بازی آمیرزا از شخصیت های جذاب و زیبایی ایرانی استفاده شده است ،تا محیطی سرگرم کننده و بدون خستگی برای علاقمندان فراهم کرده باشد . بلاگ تفریحی فاوینو محلی برای پیدا کردن جواب بازی های موبایلی، دستور پخت آشپزی، کد آهنگ پیشواز ایرانسل، آوای انتظار همراه اول، نکات حوزه سلامت و ترفندهای جالب مورد استفاده در زندگی روزانه شما در کنار بسیاری دیگر از عکس، متن و مناسبتی است. سایت بوفچه و فاوینو بهترین گزینه برای استفاده ازراهنمایی پاسخ بازی آمیرزاخواهند بود. گیم های زیادی توسط بازی سازان موفق ایرانی طراحی و تولید شده اند که هر کدام از آن ها با استفاده از هوش و خلاقیت های سازندگان خود به بهترین نتیجه ها دست پیدا کرده اند.

فاوینو با ابتکاری نو توسط دو دوست قدیمی وارد عرصه ارائه خدمات مدنظر کاربران ایرانی شده و همواره از نظرات شما عزیزان در جهت بهبود سطح کیفی اطلاعات بهره خواهیم برد. سردبیری این بلاگ ایرانی با مهندس مصطفی ادهم نژاد بوده و مهندس حسین احمدپور نیز بخش سئو فاوینو را بر عهده دارد. همچنین سایت بوفچه برادر کوچک فاوینو بوده و منتظر حضور گرم شما در آن بلاگ نیز هستیم.

جواب بازی آمیرزا همه مراحل به صورت کامل نسخه ۲.۴ برای شما بازی دوستان و همراهان عزیز در سایت ویبره. به طور مثل جواب آمیرزا از مرحله 1000 به بعد، در مطالبی تحت عنوان جواب آمیرزا از مرحله 1000 تا 1099 و جواب بازی آمیرزا از مرحله 1100 تا 1199 قرار داده شده است. برای آسانتر پیدا کردن جواب بازی آمیرزا، هر 200 مرحله را در قالب یک پست ارائه کرده ایم. سلام بچه ها شما برای پیدا کردن جواب بازی آمیرزا حروف اون مرحله رو توی باکس پایین تایپ کنید و بعدش دکمه پیدا کن رو بزنید بعد همه جواب ها میاد.

این بازی دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد و ویژه بسیار زیادی است که برای مشاهده و استفاده از این امکانات و ویژگی ها کافیست این بازی را روی دستگاه هوشمند اندرویدی خود نصب کنید و از آن ها لذت ببرید. همچنین این بازی دارای طراحی گرافیکی بسیار زیبا و جذابی نیز می باشد که شما را جذب خود می کند. بازی آمیرزا دارای 1368 مرحله بوده و قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل اندروید را دارا می باشد. این بازی به سبب گرافیک مناسب و البته انمیشن های جذاب و موسیقی دلپذیر در مدت زمان اندکی توانست طرفداران بسیاری را در سنین مختلف به خود جذب کند. جواب کامل آمیرزا در سایت قرار داده شده است و برای دسترسی آسان تر، هر 99 مرحله داخل یک مطلب می باشد.

جواب بازی آمیرزا مرحله 1-200

گیمرهای زیادی این روزها برای سرگرم شدن خود به بازی های زیادی از جمله آمیرزا رو جواب بازی امیرزا آورده اند. اما به دلیل آن که حل کردن این بازی ها کار آسانی نیست، به دنبال جواب های این بازی ها نیز می باشند … ساده بودن بازی آمیرزا از نظر مکانیک های گیم پلی و همه فهم بودن آن باعث شده افراد زیادی در رده های سنی مختلف به آن توجه کنند؛ آمیرزا تاکنون معادل 435 قرن بازی شده است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی کامل بازی آمیرزا بپردازیم و تمام مخاطبان را با ویژگی های منحصر به فرد این اثر، آشنا سازیم. در این نوع بازی‌ها دانش عمومی حرف اول را می‌زند و اگر از جمله افرادی هستید که دانش عمومی خوبی دارید می‌توانید به راحتی مراحل را پشت سر بگذارید و لحظات به یاد ماندنی را تجربه کنید. محیط بازی بسیار با ذائقه ایرانی‌ها سازگار بوده و با داشتن موسیقی سنتی و زیبا به شما یک حس ناب خواهد بخشید.

  • امیدوارم کسی جواب بازی آمیرزا مرحله 1641 رو بلد بود دریغ نکنه و بهت بگه..
  • در این بازی هدف پیدا کردن کلمات مورد نظر از بین حروف بهم ریخته شده است؛ دقیقا همان سبکی که در بازی فندق مشاهده میکنید.
  • بازی آمیزرا مدتی است که در بین خانواده های ایرانی جایگاه ویژه ای را به دست آورده است.
  • آمیرزا یک بازی حدس کلمه است به این صورت که شما باید حروف بهم ریخته را که روی سینی قرار دارد را با وصل کردن بهم چند کلمه را حدس بزنید.

مطالب مرتبط