حمل و نقل دریایی؛ حمل بار به سراسر دنیا همراه با بیمه کالا هانزا | transemartlogistics

در یک تقسیم‌بندی کلی می‌توانیم آنها را به کشتی‌های حمل گاز LNG یا حمل گاز طبیعی مایع و LPG یا حمل گاز پترولم مایع تقسیم کنیم. از لنج‌ها در خلیج فارس و دریای عمان استفاده زیادی می‌شود به همین دلیل ایرانیان با آن‌ها آشنا هستند. از جمله در اقیانوس هند از آن‌ها برای حمل بار و مسافر استفاده می‌شود. مواد خشکی که به صورت پودر هستند و معمولا برخی از مواد معدنی را شامل می‌شوند.

برنامه هفتگی حمل دریایی کالا بین بنادر بندرعباس و بوشهر و امام خمینی و عسلویه و خرمشهر هفته دهم سال 2023

حمل و نقل دریایی؛ حمل بار به سراسر دنیا همراه با بیمه کالا هانزا | transemartlogistics کانتینر‌ها از جنس‌های بسیار مقاوم ساخته می‌شوند که ضد ضربه و ضد نفوذ آب است. انواع کالاهای جامد، مایع و گاز با کانتینرها قابل حمل هستند بی‌آنکه امکان نشت آن‌ها وجود داشته باشد. به همین دلیل است که کانتینر در روش های حمل دریایی یک فاکتور فراگیر و مهم محسوب می‌شود. به دلیل ماهیتی که ترانشیپ به عنوان یکی از روش های حمل دریایی دارد، طبعا نقاطی که تقاطع مسیرهای حمل و نقل آبی محسوب می‌شوند، مهم‌ترین مراکز آن هستند. کشتی‌های باری ظرفیت‌ها و گونه‌های متنوعی برای حمل انواع محموله‌ها یافته‌اند.

از طریق آب های آزاد محموله های نسبتا سنگین تا حدود 200 تا 500 هزار تن را به سهولت می توان با یک کشتی از بندری به بندر دیگر جابه جا کرد. این کار معمولا در شرایطی لازم است که مقصد صادرات از کشور مبدأ فاصله زیادی دارد و رساندن محموله‌ها با کشتی‌های کوچک امکان‌پذیر یا به‌صرفه نیست. شرکت کشتیرانی دریا زمین اروند فعال در حوزه حمل ونقل آبی ارائه دهنده انواع خدمات حمل بار دریایی می‌باشد، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

جدیدترین محصولات

هر هفته انواع مختلفی از کشتی‌ها در آب‌های بین‌المللی و اقیانوس‌ها حمل و نقل دریایی انجام می‌دهند. انواع کشتی‌های حمل و نقل دریایی شامل انواع کشتی‌هایی می‌شود که برای حمل و نقل بارهایی مشخص کارایی مناسبی دارند. به صورت کلی 9 نوع کشتی از نظر باری که حمل می‌کنند قابل دسته بندی هستند. به عبارت دیگر هر باری شرایط خاص و وسایل حمل و نقل دریایی خاص خودش را دارد. بر این اساس می‌توانیم انواع کشتی‌های حمل و نقل دریایی را بر اساس نوع بار و محصولی که حمل می‌کنند طبقه‌بندی و شناسایی کنیم.

حمل و نقل دریایی عمیق از دریا

البته تنوع روش های حمل آبی دایره‌ای وسیع‌تر از حمل با کانتینر را www.transemartlogistics.com شامل می‌شود. با این حال بیش از نود درصد روش های حمل دریایی با کانتینر صورت می‌گیرد. ترانشیپ به معنای حمل محموله به کشور میانجی و سپس به کشور مقصد است. گاهی ممکن است در تجارت بین المللی امکان حمل کالا به صورت مستقیم از مبدأ تا مقصد وجود نداشته باشد. در نتیجه یک کشور به عنوان واسطه انتخاب می‌شود و وسیله حمل و نقل در آن‌جا تغییر می‌یابد.

  • این مورد خیال مشتری را راحت می‌کند که بار در روز معینی که در بارنامه ثبت شده تحویل شرکت حمل و نقل شده است.
  • این نوع از حمل و نقل هوایی بیشتر برای محصولاتی همچون وسایل الکترونیکی کاربرد دارد.
  • به منظور دسترسی آسوده تر در هنگام نظر دهی، نام، ایمیل و وبسایت مرا در این مرورگر ذخیره کن.
  • کالا و مواد متنوع با روش‌های مختلفی از طریق شناورها جابه‌جا می‌شوند.
  • انواع روش حمل و نقل دریایی می‌تواند بدون محدودیت انواع محموله‌ها را در بین قاره‌های جهان با طولانی‌ترین فاصله‌ها جابه‌جا کند.
  • کشتی‌های باری که طبق برنامه حرکت می‌کنند، گاهی اوقات لاینرنیز نامیده می‌شوند برای در تجارت درمسیر‌های دریایی کوتاه استفاده می‌شوند.

مطالب مرتبط