خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری آی تی پشتیبان-ترازنت

این عمل باید بر اساس سبک شبکه قبلی و توپولوژی به کار رفته در آن اجرا شود تا در کارهای شبکه اخلالی ایجاد نشود. در بسیاری از موارد نیاز است تا دوباره کل محیط کابل کشی شود و ساختار شبکه دوباره پیاده سازی شود. خارج از طبقه بندی اصلی، چهار نوع خدمات شبکه کامپیوتر وجود دارد که شامل مدیریت کاربر، ایمیل، چاپ و مدیریت سیستم می شود.

شبکه‌های کابلی از کابل‌های صوت و داده به منظور اتصال فیزیکی کامپیوترها و سرورها استفاده می‌کنند. شرکت های ارائه دهنده خدمات کامپیوتری باید از نیروی متخصص و کارآمد جهت راه اندازی شبکه ها استفاده کنند. انواع مختلفی از شبکه های کامپیوتری تاکنون ابداع شده اند و پیاده سازی هریک از آن ها در سازمان ها بسته به نوع و نیاز سازمان مربوطه می باشد. در این ویدئو به صورت آسان در رابطه با خدمات شرکت ترازنت آشنا می‌شوید. خدمات شرکت ترازنت؛ ارائه دهنده خدمات شبکه، شامل پشتیبانی از شبکه، نصب تجهیزات حفاظتی شبکه و… است.

خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری آی تی پشتیبان-ترازنت در حالت کلی خدمات اکتیو شبکه را می توان مجموعه خدماتی در نظر گرفت که بعد از نصب و پیاده سازی کار های پسیو شبکه انجام می ‌شود. هرگونه عملیات نرم افزاری که باعث تغییر روی داده ‌های قابل عبور از شبکه باشد، خدمات اکتیو شبکه نام گذاری می شود. طبیعی است که هر اندازه فضای شرکت بزرگتر باشد نیاز به کابل های بیشتری است. البته که حتی اگر قصد راه اندازی شبکه به صورت بی سیم را نیز داشته باشید باز هم یک سری کابل کشی ها ضروری می باشند. به زبان ساده تمامی خدماتی که به نوعی مربوط به زیر ساخت شبکه می شوند (مانند کابل کشی و ترانکینگ) در بخش خدمات پسیو شبکه قرار می گیرند.

خدمات دورکاری و دسترسی از راه دور

خدمات شبکه راه اندازی زیرساخت شبکه از کابل کشی شبکه اولیه و نصب تجهیزات سخت افزاری شبکه (تجهیزات شبکه) تا نصب سرور و نصب کامپیوترها و بعد از آن پشتیبانی شبکه را شامل می شود. از آنجا که سیستم های کامپیوتری بخش جدانشدنی از دنیای تکنولوژی امروز هستند همه سازمان ها و شرکت ها که از سیستم های کامپیوتری استفاده می کنند نیازمند استفاده از خدمات شبکه هستند. با توجه به تجربه جهانی در خصوص برون سپاری خدمات به شرکت های تخصصی، شرکت ها باید یکبار برای همیشه دغدغه امنیت اطلاعات شرکت و پشتیبانی کامپیوتر ها را به یک شرکت خدمات شبکه واگذار کنند تا آرامش و تمرکز را به تجارت خود هدیه دهند. در حال حاضر شرکت های زیادی خدمات‌ شبکه را ارائه می‌دهند که شرکت ترازنت با سابقه طولانی از تاسیس تاکنون توانسته است یکی از بهترین شرکت های خدمات شبکه لقب بگیرد و طیف گسترده مشتریان سرشناس که به ما اعتماد کرده اند نشان از کیفیت خدمات شبکه ارائه شده دارد. در صورت نیاز به همکاری با بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه در تهران می‌توانید با مجموعه ترازنت تماس حاصل کنید و از مشاوره رایگان خدمات شبکه بهره مند شوید.

از اینرو چنانچه با مشکل و یا خطای روبرو شوند عملاً در معرض خطر قرار میگیرند. از اینرو یکی از خدماتی که در این حوزه ارائه میگردد خدمات پشتیبانی میباشد. از اینرو پشتیبانی از خدمات بسیار مهم و ضروری است چرا که احتمال وجود مشکل در هر سیستمبی وجود دارد.

مهم ترین مزیت خدمات نصب و راه اندازی شبکه

روند اجرایی به صورت منظم بررسی شده و در صورت بروز مشکل نسبت به رفع آن اقدام میکنیم. برای هر مدل راهکاری داریم تا بازیابی اطلاعات در اسرع وقت انجام پذیرد. بله با خدمات پشتیبانی شبکه امکان کنترل و محدود کردن حجم اینترنت در شبکه وجود دارد.برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در کامکو تماس بگیرید. اگر دچار هر یک از این مشکلات هستید داشتن پشتیبانی شبکه های کامپیوتری شبکه و یا تعویض خدمات نگهداری شبکه فعلی برای شما ضروری است. کریو کنترل یا Kerio Control یک فایروال برای ورودی های نرم‌ افزاری است که توسط شرکت Kerio Technologies توسعه یافته است. مهمترین ویژگی های کریو امکان پایش محتوای وب سایت ها و دسترسی ها محدود کننده پهنای باند، مانیتور کننده اینترنت و مدیریت دسترسی به اینترنت منحصر به کاربرمی باشد.

کلمه شبکه بلافاصله سرور، دستگاه های ذخیره سازی؛ سوئیچ ها، فایروال ها، روترها، چاپگرها و سیستم های دسکتاپ را در ذهن کاربران معمولی تداعی می کند. همچنین ممکن است به چیزهایی مانند گوشی های هوشمند، گوشی های رومیزی و تبلت فکر کنیم. با این حال، شبکه امروزی شامل بسیاری از تجهیزات دیگری مانند دستگاه‌های فکس، دستگاه‌های پست، ماشین‌های تولید رباتیک، سیستم‌های گرمایشی و تهویه مطبوع، سیستم‌های روشنایی، سیستم‌های امنیتی، و حتی چیزهایی مانند سیستم‌های سرگرمی، یخچال، توستر و قهوه سازها می باشند. نصب و راه اندازی شبکه برای شرکت ها دارای اهمییت است چون یک ساعت قطعی شبکه و کندی اینترنت و یا کار نکردن کامپیوتر ها برابر تعطیلی کسب و کار در آن یک ساعت می باشد. به همین خاطر شرکت ها سعی می کنند حتی به فاصله یک دقیقه هم در شبکه آن ها اختلال و بی نظمی به وجود نیاید.

این موضوع در شبکه نیز صدق می کند که هر چه از تجهیزات با کیفیت تری استفاده شود، سرعت انتقال داده ها و به طور کلی سرعت شبکه شرکت ترازنت افزایش خواهد یافت. اهمیت انجام خدمات شبکه به اندازه ای زیاد است که تمامی شرکت ها مدت زیادی را صرف جستجو جهت یافتن تیم متخصص می کنند. عموما این کار با هدف یافتن تیمی با سابقه کاری بالا و البته منصف در زمینه هزینه خدمات انجام می پذیرد. ارغوان نت با تجربه بیش از دوازده سال (شروع فعالیت از سال 1387) آماده همکاری با سازمان های کوچک و بزرگ در ایران بوده و تعرفه مقرون به صرفه ای را برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته است. هنگامی که شبکه خود را راه اندازی کردید، ممکن است بخواهید دسترسی به اینترنت داشته باشید تا بتوانید به مشتریان خود سرویس و پشتیبانی ارائه کنید، ایمیل ارسال و دریافت کنید، وب را مرور کنید، ویدیوها را پخش کنید و موارد دیگر. حتی ممکن است بخواهید یک شبکه بی سیم را راه اندازی کنید که معمولاً به عنوان Wi-Fi شناخته می شود تا بتوانید همزمان چندین دستگاه را به اینترنت متصل کنید.

  • هر یک از انواع شبکه با توجه به نیاز فرد و یا سازمان به کار گرفته می‌شودبا افزایش حجم داده‌ای که باید بین چندین دستگاه رد و بدل شود، به یک ابزار قدرتمند نیاز است.
  • پیمانکار پشتیبانی، تخصص تولید و تعمیر سخت افزار کامپیوترها،‌ سرورها، پرینترها و یا تجهیزات شبکه را ندارد، اما با این وجود، با اشراف به نحوه عملکرد آنها، ایرادهای دستگاه را پیدا کرده و برای تعمیر و یا تعویض قطعه معیوب هماهنگی لازم را انجام می دهد.
  • سازمان‌ها با دریافت خدمات ویپ قادر خواهند بود یک مرکز تماس ایجاد کنند و با یکپارچه‌سازی آن با نرم افزار CRM، بازدهی ارتباطات با مشتریان خود را به طور چشم‌گیری افزایش دهند.
  • ما بهترین راه حل را به شما پیشنهاد خواهیم کرد که هم از لحاظ هزینه برای کسب و کار شما به صرفه باشه و هم بهترین کارایی را برای مجموعه شما داشته باشه.
  • هر بار که به یک پوشه یا درایو مشترک دسترسی پیدا می کنید ، از شبکه استفاده می کنید.

مطالب مرتبط