خرید تتر با کمترین کارمزد به همراه قیمت لحظه ای اکس اونیکس-تترفا

خرید تتر با کمترین کارمزد به همراه قیمت لحظه ای اکس اونیکس-تترفا

همانطور که قبلاً ذکر شد، ارز دیجیتال تتر لیمیتد در گذشته به اشتباه ذخایر خود را معرفی تتر کرد. برای چندین سال، تمایلی به به اشتراک گذاشتن اطلاعات دقیق در مورد آن ذخایر نداشت. سایر کارشناسان ارزهای دیجیتال عقیده دارند که تا حدودی پذیرفته شده است که تتر در بازار ارز دیجیتال «به طور کامل» وثیقه نشده است.

زمانی که تتر بر روی شبکه اتریوم شروع به فعالیت کرد سرعت خوبی را رقم زد اما با شلوغ شدن این شبکه، تتر بر روی شبکه ترون آغاز به کار کرد و این کار سرعت بسیار بالاتری را ایجاد کرد. ابتدا کارمزد صرافی مورد نظرتون را وارد کنید و در آخر رو دکمه ذخیره شود کلیک کنید و همچنین می توانید با کلیک روی دکمه “غیر فعال” صرافی مورد نظر خود را، از داخل لیست مخفی کنید. USDT به عنوان ارز پایه جفت ارز معاملاتی استفاده می‌کنند و به معامله‌گران اجازه می‌دهند بدون تبدیل کریپتو به فیات از نوسانات قیمت جلوگیری کنند.

  • کیف پول های سخت افزاری، ابزارهایی هستتند که مخصوص نگهداری ارز دیجیتال ساخته شده و در قالب فلش و قطعات دیگر می باشند.
  • استانداردسازی با استیبل کوین‌هایی مانند تتر تضمین می‌کند که نقدینگی یک ارز دیجیتال خاص به چندین جفت ارز تجاری منطقه‌ای مانند BTC/EUR، BTC/USD، BTC/AUD و غیره تقسیم نمی‌شود.
  • در این باید وارد بخش تبدیل تومان به تتر شوید، تعداد توکن مورد نظر خود را برای خرید و قیمت مورد نظر را مشخص کنید و منتظر بمانید تا یکی از فروشندگان با قیمت شما موافقت کند.

این استیبل کوین که با نماد اختصاریUSDTشناخته می‌شود؛ یکی از پرکاربردترین ارزها است و روزانه حجم زیادی از معاملات ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص می‌دهد. در این مقاله، می‌خواهیم با نحوه کارکرد وروش خرید تتربیشتر آشنا شده و کاربردهای آن را بشناسیم. در زمان نگارش این مقاله، استیبل کوین تتر، از نظر ارزش بازار بعد از بیت کوین واتریوم، سومین ارز دیجیتال بزرگ دنیا است. صرافی ارز دیجیتال بیت برگ، یکی از اولین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که همیشه سعی داشته خدمات خرید و فروش و معامله ارز دیجیتال را به صورت کاملا امن و راحت در اختیار کاربران ایرانی قرار دهد. شعار اصلی صرافی بیت برگ، امنیت در معاملات و حفاظت از دارایی دیجیتال کاربران خود است.

در صورتیکه بر روی گزینه قبول کلیک نکنید سفارش شما لغو خواهد شد و برای ثبت سفارش جدید باید مجدد مراحل را به انجام برسانید. در صورت تایید این سفارش و کلیک بر روی گزینه قبول، سفارش شما ثبت و نتیجه در کیف پول شما قابل مشاهده خواهد بود. برای انتقال تمام موجودی کیف پول تتر خود، می توانید از گزینه “کل موجودی” استفاده کنید. در این صفحه ابتدا باید شبکه ایی که قصد دارید بر روی آن کیف پول بسازید را انتخاب کنید. پس از تکمیل فرم ثبت نام ایمیلی برایتان ارسال می شود که برای فعال سازی حساب کاربری خود باید آن را تایید نمایید.

تتر توسط شرکت تتر در سال 2014 با نام realcoin وارد بازار شد؛ اما بعدها نامش به تتر تغییر پیدا کرد. این رمزارز هیچ سقف تولید خاصی ندارد و تا زمانی که تقاضا برای آن باشد و معامله‌گران آن را بخرند، تترهای جدید ایجاد می‌شود. در ابتدای سال 2019 بعد از 5 سال تنها 1.9 میلیارد دلار تتر در بازار موجود بود؛ اما تنها در طی دو سال، اکنون این عدد به بیش از 60 میلیارد دلار رسیده است.

رمزارز (( تتر ))یک راه انتقال سریع و مطمئن

ارز دیجیتال تتر Tether یک رمزارز معتبر و پایدار است که قیمت آن همیشه معادل یک دلار آمریکا است. قیمت آنلاین تتر به تومان و ریال را می‌توانید در پلتفرم رابکس، در صصفحه قیمت ارز دیجیتال رابکس و در بالای همین صفحه مشاهده کنید. دقت کنید که اگرچه گفته می‌شود قیمت هر واحد تتر همواره برابر با یک واحد دلار است اما این مقدار همیشه عدد یک نیست و در بسیاری از مواقع در حد چند صدم اختلاف دارد. برای مشاهده قیمت آنلاین تتر به صورت جهانی می‌توانید به سایت کوین مارکت کپ بروید.. معمولا برای خرید و فروش یک ارز دیجیتال در یک صرافی محدودیتی وجود دارد و بالاتر از یک حجم مشخصی نمی‌توان معامله کرد. این در حالی است که هیچ محدودیتی برای مبادله تتر در هیچ صرافی‌ای ثبت نشده است.

یکی دیگر از مزایای خرید تتر این است که شما با تتر می‌توانید از ایجاد هزینه‌های سنگین تراکنش پیشگیری کنید. به عنوان مثال، هر زمان که یک ارز دیجیتال را به ارز فیات تبدیل می‌کنید، مبلغ مشخصی از شما دریافت می‌شود. ویژگی منحصر به فرد USDT این واقعیت است که ارزش آن توسط Tether تضمین شده است تا با دلار آمریکا ثابت بماند.

بازار آنلاین رمزارزها

ویژگی اصلی USDT این بود که ثبات ارز فیات را در بلاک چین معرفی کرد. این ویژگی باعث شد تتر برای ذخیره یا انتقال دارایی مفید باشد، زیرا همیشه قیمت و ارزش ثابتی دارد و سرمایه گذار دیگر نگران از دست دادن قدرت خرید یا ارزش دارایی خود نخواهد بود. بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال محبوب بر اساس عرضه و تقاضا در بازار در نوسان هستند. تتر یک استیبل کوین است، نوعی ارز دیجیتال که برای پایدار نگه داشتن ارزش خود از طریق مکانیسم‌های بازار کار می‌کند و به یک دارایی با ارزش متصل می‌شود. در مورد تتر، یک استیبل کوین است که با پشتوانه دلار آمریکا فعالیت می‌کند. نحوه عملکرد تتر به کاهش شکاف بین دارایی‌های بلاک چین و ارزهای فیات کمک می‌کند.

رابکس سعی کرده است با توجه به تمامی این فاکتورها به بهترین سایت خرید تتر تبدیل شود.. خرید تتر با کمترین کارمزد یکی از فاکتورهای افراد در انتخاب صرافی ارز دیجتیال مورد نظرشان است. اما دقت کنید که کارمزد یکی از عواملی است که در خرید تتر باید به آن نگاه کنید.

کیف پولتان را شارژ کنید و به خرید و فروش تتر و حتی تبدیل مستقیم رمزارزها به هم بپردازید. حداقل سرمایه برای خرید تتر با تومان در صرافی‌های مختلف فرق دارد. در صرافی تبدیل شما می‌توانید با حداقل سرمایه ۱۰۰ هزار تومان در بازار معاملاتی و حداقل سرمایه ۴۰۰ هزار تومان در خرید آسان برای خرید هر ارز دیجیتالی از جمله خرید آسان تتر اقدام کنید. کاربران ارزهای دیجیتال باید از تغییر چشم انداز نظارتی پیرامون دارایی‌های دیجیتال آگاه باشند. آینده تتر و سایر استیبل کوین‌ها به شفافیت و کفایت وثیقه و نقدینگی بستگی دارد. این ویژگی‌ها مورد توجه رگولاتورها خواهد بود که بدون شک تلاش‌های خود را بر این بخش از اقتصاد دارایی‌های دیجیتال به دلیل فروپاشی TerraUSD متمرکز خواهند کرد.

مطالب مرتبط