خرید مدل های جدید پرده پانچ طرح دار با قیمت مناسب

از آنجایی که تنوع در مدل ها و طرح های پرده پانچ به شدت زیاد است و خب انتخاب آن ها سخت می شود، ما در این مقاله شما را با انواع پرده ها آشنا می سازیم و حتی ذکر می کنیم هر پرده برای چه محیطی کاربرد دارد و مزایای او چیست. اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که قیمت پرده برای شما مهم است و می خواهید کمترین نوع آن را انتخاب نمایید، کافی است که این مطالب را تا انتها دنبال کنید تا ما شما را از قیمت پرده پانچ آگاه سازیم. اما اگر می خواهید طبق قوانین دکوراسیون منزل پیش بروید، بهتر است پرده های پانچ مدرن خود را از رنگ های نود و خنثی استفاده کنید. به جز این که این رنگ ها با تمام وسایل خانه ست می شوند، جلوه زیباتری را هم به خانه یا حتی محل کار می دهند. تا حد امکان می توان از پرده های پانچ مدرنی که طرح ساده ای دارند در مکان های عمومی استفاده نمود.

این نوع پرده در دسته پرده‌های مدرن جای دارد و با تنوع بسیار بالایی در طرح، رنگ و مدل برای بخش‌های مختلف دکوراسیون داخلی تولید می‌شود. پرده های پانچ، سری جدیدی از پرده ها می باشد که طرفداران به خصوص خود را دارند. این مدل پرده ها در سبک ها و مدل های بسیار زیادی در خدمت مشتریان قرار می گیرند که از همین رو می توان گفت افراد با هر سلیقه ای می توانند آن ها را تهیه نمایند. در واقع پرده های ساده شاید بر خلاف تصور افراد جزو دسته اشیا ضروری منزل به حساب نیایند ولی وجود آن ها بسیار ضروری است و حتما باید برای تکمیل دکوراسیون پرده پانچ را تهیه کرد. برای نصب این پرده‌ها نه به ابزار مخصوص نیاز دارید و نه به تخصصی خاص.

به همین منظور می‌توان این مدل پرده را برای اتاق خواب، اتاق پذیرایی و https://vistapardeh.ir/ نشیمن ایده‌آل دانست. به عنوان مثال اگر اتاق خواب شما سقف کوتاهی دارد، می‌توانید برای بزرگ‌تر جلوه دادن آن از پرده‌های پانچ راه راه با طرح‌های عمودی استفاده کنید. این نوع پرده‌ها برای دکوراسیونی با سبک مینیمال و مدرن مناسب هستند. بنابراین در صورتی که اتاق پذیرایی شما دارای رنگ‌های مات با تناژ روشن و کمرنگ است به سراغ پرده راه راه پانچ بروید. اگر طرفدار سبک دکوراسیون مینیمال و ساده برای دکوراسیون منزل خود هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب پرده ساده پانچی است.

  • احتمالا پرده‌های مدل پانچ را در طراحی حمام مدرن و یا استخرها دیده‌اید.
  • امکان خرید مدل های مختلف پرده و دیگر محصولات چاپ دی به صورت حضوری و غیرحضوری وجود دارد.
  • این محصول در three ارتفاع 280، 250 و 200 سانتی متر قابل سفارش خواهد بود.
  • در بالا اشاره ای به این موضوع کردیم که پرده های پانچ طبیعت برای آشپزخانه مناسب ترند.
  • بعد از اینکه با این نوع پرده و مزایای اصلی آن آشنا شدیم، بهتر است به سراغ شاخصه های اصلی این نوع از پرده ها رفته و آن ها را بهتر بشناسیم.
وجود راه راه در طرح پارچه این نوع پرده‌ها می‌تواند تاثیر مستقیمی در بزرگ‌تر نشان دادن فضای خانه داشته باشد. این نوع از پرده پانچ اگر دارای راه‌راه عمودی باشد، ارتفاع سقف را بیشتر نشان می‌دهد و اگر دارای راه‌راه افقی باشد، اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. همچنین استفاده از پرده پانچی پذیرایی ، زیبایی و جذابیت بالایی به اتاق پذیرایی می‌دهد.

طرح پرده‌ی پانچی و حلقه های آن تنوع بالایی دارند!

خب یافتن پرده ای که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت متناسب باشد، بدون شک یک سود بزرگ به نفع مشترتان است. پرده های پانچ تک را می توانید برای هر نقطه از خانه و حتی محل کار خود سفارش دهید. توجه داشته باشید که اگر می خواهید این پرده ها را برای مکان ها عمومی استفاده کنید، بهتر است از رنگ های خنثی استفاده نمایید. به عنوان مثال پرده پانچ طوسی یکی از زیباترین مدل های این‌ پرده های تک رنگ است که طرفداران بسیاری دارد. این رنگ پرده به دلیل این که خنثی است و به راحتی با تمام رنگ‌ ها ست می شود، افراد زیادی اقدام به خرید می کنند.

خرید مدل های جدید پرده پانچ طرح دار با قیمت مناسب مثلا شما میتونید از دو پرده نسکافه ای و سبز با دو حریر به شکل منشوری و مبل نسکافه… لطفا آدرس خود را اعلام بفرمائید تا برای انتخاب پرده به شما مراجعه کنیم. از پارچه های مخمل مجلل تر با کتیه های منبت کاری شده که جلوه ای موقر تر و آنتیک تر و پر زرق و برق تر داشته باشد.

پرده زبرا کد S0266-03

این مدل پرده‌ها با عبور چوب‌پرده از میان حلقه‌های پرده نصب می شوند. این مدل پرده با انواع مختلفی از پارچه ها مانند مخمل، کتان، ساتن و حریر تولید می گردد. برای معرفی پرده های جدید پانچ؛ اولین مزیتی که به ذهن هر فرد میرسد، قیمت پرده پانچ است که نسبت به نمونه های دیگر پرده ؛ پرده های ارزان ولی با کیفیت بالا می باشد. از نظر کیفیتی جنسی حدود چند برابر بهتر از پرده های عادی و معمولی سنتی دارند که این موضوع به دلیل تفاوت پارچه در ساخت پرده پانچ ساده و شیک است.

مزیت دیگر خرید پرده آماده، امکان استفاده از آن در اماکن و فضاهای اداری و کاری است. همان طوری که گفته شد، طراحی پرده ی پانچ بسیار ساده است و همین امر نیز چاپ و ساخت و در نتیجه نصب آن را بسیار سریع و آسان کرده است. شاید پرده های قدیمی که دردسر خرابی قرقره و سایر اجزای آن را داشتند به یاد بیاورید؛ پرده های پانچ به دلیل سادگی طراحی، عاری از تمام این مشکلات هستند.

مطالب مرتبط