خرید و قیمت دریچه کولر 50*25 ترب

به صورت کلی قیمت دریچه های کولری آهنی یا همان گالوانیزه نسبت به دریچه های آلومینیومی ارزان تر می باشد. دیوارها در این زمان نقاشی و یا کاغذ دیواری می شوند بدین ترتیب می توان دریچه کولر را نیز تعویض نمود. معملولا نقاش ها با نحوه ی اندازه گیری کانال کولر برای ساخت و خرید دریچه کولر آشنایی دارند. افزاد پس از انجام اندازه گیری می توانند به راحتی محصول مورد نظر خود را تهیه نمایند.

این‌ محصول به صورت گالوانیزه،آلومینیوم و چوبی ساخته دریچه کولر می شود. دریچه کولر خطی، دریچه کولر پره شمشیری،دریچه کولر مشبک و دریچه کولر معمولی همه از نوع دریچه ی دیواری می باشند. تمامی این محصولات به صورت بدون دمپر و با دمپر ساخته می شوند. مشتریان هر کدام از این‌ دریچه ها را با در نظر گرفتن معیارهای خود و همچنین فضای اجرایشان انتخاب می‌کنند.

  • سپس قاب های بریده شده را به یکدیگر را مونتاژ کرده و پره های دریچه طبق اندازه برش زده میشود.
  • از چوب ام دی اف اغلب برای ساخت این دریچه ها استفاده می شود و زیبایی زیادی را برای محیط به ارمغان می آورند.
  • بدین ترتیب دیگر هیچ هوایی به درون محیط مان نفوذ نخواهد کرد.
  • این‌گونه است که دریچه کولر با قابلیت ها و کارایی های منحصر به فرد خود، یکی از کاربردی ترین و پرمصرف ترین دریچه هوای مورد استفاده در ایران به شمار می آید.
  • دریچه کولر اسلوت چه کاربردی دارد؟ این محصول مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.
  • نمای ظاهری دریچه کولر خطی صفر درجه از خطوط موازی با تیغه های کله قندی کوچک ساخته شده با پروفیل آلومینیوم، تشکیل شده است.
خرید و قیمت دریچه کولر 50*25 ترب ابتدا دریچه کولرهایی که در گذشته نصب شده اند را از روی کانال کولر جدا می کنیم. سپس با استفاده از متر ابعاد داخلی و یا به اصطلاح تو در توی کانال کولر را اندازه گیری می کنیم. در آخرین مرحله ابعاد را بر روی یک قطعه کاغذ یادداشت می کنیم و به سازندگان دریچه کولر ارائه می دهیم. با استفاده از این روش محصول شما به صورت استاندارد ساخته شده و به راحتی در قسمت دهانه ی کانال قرار می گیرد. به کمک این روش اندازه گیری دیگر نیازی به صرف هزینه ی اضافی برای بازدید و اندازه گیری نصب کنندگان دریچه کولر نیست. قیمت مناسب، ماندگاری و طول عمر بالا از ویژگی های قطعی دریچه کولر پلاستیکی است.

این دریچه دارای ساختاری با خطوط موازی است که میتواند دارای پره های زاویه دار و صفر درجه باشد. دریچه کولر سقفی از جنس آلومینیوم و دارای رنگ الکترواستاتیک سفید می باشد. همچنین این دریچه ها در ابعاد متفاوت تولید می شوند و دارای کیفیت بالایی از نظر ساختار هستند . معمولا در ساخت دریچه های فوق از ورقه های آهن محکم استفاده می شود تا در برابر فشار آسیب نبینند. با توجه به ورقی بودن جنس قاب در صورت نیاز به افزایش عرض فریم به راحتی می توان این تغییرات را در زمان ساخت انجام داد.

دریچه کولر آبی متحرک

در صورت تمایل به نصب دریچه کانال کولر در یک اتاق نسبتا کوچک سایز آن را نیز به همان نسبت کوچک‌تر می‌شود. با این کار پتانسیل سرما تولید شده توسط کولر برای یک اتاق کوچک هدر نمی‌رود. پس از نصب آن از صحت در عملکرد پره‌های آن اطمینان حاصل کنید. دریچه کولر برای تنظیم هوا در انتهای سیستم هوا مورد استفاده قرار می گیرد. قاب نگهدارنده دور دریچه به شکل دایره‌ای بوده و پره‌های آن به صورت مشبک یا برجسته خواهد بود.

دریچه چوبی

ساختار کاربردی و چند منظوره آن سبب محبوبیتش بین کاربران و مهندسان شده است. با توجه به رطوبت بالای شمال کشور استفاده از دریچه‌های کولر پلاستیکی یا آلومینیومی توصیه خواهد شد. با استفاده از فروشگاه اینترنتی سیستم خنک‌سازی تهویه سان امکان خرید محصولات با بهترین کیفیت و بالاترین مرغوبیت را خواهید داشت. یکی از نکات مهم در زمان ساخت دریچه کولر از جنس آهن، تعبیه ی محل پیچ یا اصطلاحا خزینه پیچ بر روی فریم قبل از انجام عملیات رنگ کردن آن می باشد.

دریچه کولر آبی متحرک در واقع همان نوع قابل تنظیم می باشد که امروزه به این نام نیز مشهور شده است. دریچه کولر کوچک کدام نوع است؟ قطعا این سوال برای شما نیز پیش خواهد آمد. تمامی محصولات از نوع دیواری و بازدید و گرد دارای دریچه کولر کوچک در سایزهای مختلف می باشند. این مدل در جنس های آلومینیومی،چوبی،آهنی و پلاستیکی تولید می شود. دریچه کولر دمپردار پر مصرف ترین محصول در میان مردم می باشد. این محصول دارای ویژگی ها و کاربردهای متمایزی نسبت به سایر محصولات است.

اما با این کار نمی توانیم به طور کامل این مسدود سازی را انجام دهیم. اگر هم بخواهید از پلاستیک یا مقوا استفاده کنید که ظاهر شکیلی نخواهد داشت. به همین دلیل نسل جدید دریچه کولر های درپوش دار وارد بازار شدند. کاربرد اصلی آنها در جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایشی در زمستان هاست. به این صورت که با شروع فصل سرما می توانید درپوش تعبیه شده بر روی آن را ببندید و به طور کامل دریچه کولررا مسدود کنید تا هیچ هوای گرمی از منزل خارج نشود.

مطالب مرتبط