داده های سئو و فرصت های جدید [Podcast]


چه چیزی برای سئو سایت شما اهمیت بیشتری دارد؟ داده ها یا احساسات؟

داده ها، البته!

دیمیتری کوستوف از Regex SEO به من در SEJShow می‌پیوندد تا داده‌های SEO، فرصت‌های SEO خدمات خانگی (که پس از کووید منفجر شد) و دیگر روندهای جستجوی در حال ظهور صحبت کند.

همچنین اطلاعاتی در مورد به‌روزرسانی‌های Google، ردیابی و انتظارات بازگشت سرمایه از SEO، و ایجاد سرنخ‌های خدمات محور محلی دریافت خواهید کرد.

شروع به ضبط داده ها کنید. ردیابی داده ها را از امروز شروع کنید. بدون آن، شما نمی توانید بر اساس داده هایی که ندارید، هیچ تصمیمی بگیرید. – دیمیتری کوستوف، 13:57

به جای بهینه سازی موتورهای جستجو، من تولید درآمد ارگانیک را دوست دارم. هدف جستجوی ارگانیک چیست؟ این فقط ترافیک نیست، بلکه درآمدزایی از آن کانال است. بسیاری از مردم این عبارت را ندارند، اما این همان چیزی است که من ترجیح می دهم سئو را «تولید درآمد ارگانیک» بنامم. – دیمیتری کوستوف، 21:48

من همیشه تجربه کرده ام که سئو را به عنوان یک سرویس مستقل که مردم می خرند نمی بینم و بس. این باید در ماشین بازاریابی کلی ادغام شود، جایی که کیفیت سرنخ و پیگیری آن وارد می شود. -لورن بیکر، 16:28

[00:00] – درباره دیمیتری
[02:10] – خدمات خانگی دیمیتری در آن تخصص دارد.
[03:18] – داده محور بودن به چه معناست؟
[06:12] – ROI خالص به چه معناست.
[09:27] – آیا برای بهینه سازی در محل باید بر روی موارد با قیمت بالا تمرکز کنید؟
[17:48] – دیدگاه دیمیتری در مورد رتبه بندی فقط برای قسمت جلویی.
[22:59] – نقش جستجوی مستقیم روی داده ها.
[27:46] – سوالاتی برای پرسیدن از تیم های محصول برای شروع ضبط داده ها.
[29:55] – آیا می توانید از ترافیک پست وبلاگ ملی برای خدمات خانگی استفاده کنید؟
[35:07] – دیدگاه دیمیتری در مورد به روز رسانی محتوای اخیر گوگل.
[40:47] – افکار دیمیتری در مورد EAT

منابع ذکر شده:

Regex SEO – https://www.regexseo.com/

محتوا فقط محتوای متنی نیست. محتوای متنی امروزه از بین رفته است. بنابراین، اگر یک کسب‌وکار، پزشک، متخصص بهداشت یا دامپزشک هستید، یک فیلم‌بردار یا ویرایشگر کارآموز استخدام کنید و فقط به آن‌ها اجازه دهید شما را دنبال کنند و کمی یوتیوب بسازند که هر مصاحبه یا مصاحبه‌ای را نشان دهد. برای یک پزشک یا هر متخصصی خیلی راحت تر است که 15 دقیقه جلوی دوربین بنشیند و به چند سوال پاسخ دهد تا اینکه بنشیند و یک مقاله 2000 بنویسد که یک روز یا بیشتر طول می کشد. اگر محتوای ویدیویی دارید، یوتیوب دوست شماست. امروزه محتوای متنی به بخش کوچکتری از بازاریابی محتوا تبدیل شده است. – دیمیتری کوستوف، 50:53

اگر در صنعت بازاریابی و بازی سئو هستید و آن را به درستی انجام می دهید، به این معنی که محتوای عالی تولید می کنید، از هیچ کلاه سیاه، بک لینک کلاه خاکستری یا هر چیز دیگری استفاده نکنید.
هیچ یک از به روز رسانی ها شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد. آنها حتی باید رتبه شما را بهبود بخشند. – دیمیتری کوستوف، 37:49

تفاوت زیادی بین اعتماد و دانش وجود دارد. کسی می تواند باهوش ترین فرد در فضای خود باشد و شخصی می تواند فوق العاده آگاه باشد. با این حال، لزوماً به این معنی نیست که آنها قابل اعتماد هستند. -لورن بیکر، 46:32

برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مشترک شوید: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal

ارتباط با دیمیتری کوستوف:

داشتن اشتیاق قوی برای کسب و کار و تمایل به کمک به دیگران، دیمیتری را به راه اندازی شرکت خود به نام Regex SEO سوق داده است. او با شرکت‌هایی در هر اندازه‌ای کار می‌کند تا به آنها کمک کند حضور آنلاین خود را افزایش دهند.

او به عنوان یک مدیر بازاریابی مبتنی بر داده، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با بهینه‌سازی بودجه‌های بازاریابی خود، سهم بازار و درآمد خود را افزایش دهند. در میان دیگر پلتفرم‌های بازاریابی مطرح، او در فوربس، MOZ و SEMrush HackerNoon به نمایش درآمده است.

با دیمیتری در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/digitalspaceman/
او را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/DigitalSpaceman

با لورن بیکر، بنیانگذار مجله موتور جستجو ارتباط برقرار کنید:

او را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/lorenbaker
با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker





منبع

مطالب مرتبط