دیزل ژنراتور قیمت و خرید دیزل و موتور ژنراتور زرآب

کانوپی های سایلنت را باید حتما افراد متخصص طراحی و اجرا کنند در غیر این صورت چنانچه موتور و ژنراتور روشن شوند دچار خفگی و نرسیدن هوا می شود و گاهی گرم شدن بیش از حد موتور موجب واشر زدن موتور می شود. Diesel generator به علت مصرف سوخت فسیلی و فعالیت مکانیکی که دارند دارای سر و صدای زیادی هستند. عملکرد دیزل ژنراتور به طور خلاصه طی چهار مرحله مکش، تراکم، احتراق و تخلیه صورت می‌گیرد. چرخه تنزل به این معناست که موتور بزودی به‌طور تغییرناپذیری آسیب می‌بیند و ممکن است هرگز شروع بکار نکند و زمان طولانی تری قادر نخواهد بود که به تمام توان زمانی که نیازمند است، دست یابد.

عرضه و نصب و راه اندازی انواع دیزل ژنراتور

برای اطمینان از این که موتور بازسازی شده عملا تقریبا به خوبی یک موتور جدید است، پس از تمام شدن روند، مراقبت کامل انجام گروه مهندسین کاراسهند می شود. به همین خاطر است که خرید یک موتور دیزل بازسازی شده، برای بیشتر کاربردها فکر خوبی است. اگر این کار توسط فروشنده انجام نشده است، تمام یاتاقان‌ها و بوش ها باید صرف نظر از کارکرد و شرایط تعویض شوند. این کار برای تضمین این موضوع صورت می‌گیرد که این قطعات هیچ گونه آسیبی را به سبب خطا و خرابی در حین کار ژنراتور به بار نیاورند. اهمیت این موضوع به این خاطر است که یک دستگاه ژنراتور بازسازی شده یا به خوبی نگهداری شده، طول عمر بسیار بیشتری را نسبت به موردی که به سادگی از دلال به مصرف کننده نهایی ، یا از مصرف کننده نهایی به مصرف کننده نهایی دیگر می‌رسد دارد.

  • چراکه لوازم یدکی موتور دیزل اگر از کیفیت و استاندارد بالا برخوردار نباشد می تواند خسارات سنگینی وارد کند و آسیب های جدی به آن بزند.
  • یعنی در زمان مشخص و یکسان ژنراتورهای دیزلی مصرف سوخت پایین‌تری دارند.
  • ژنراتورهای پشتیبان فقط وقتی برق اصلی قطع شود کار می‌کنند، پس بسیاری از این نوع ژنراتورها به ندرت استفاده شده‌اند و عمر بی نیاز از تعمیر طولانی را در پیش رو دارند.
  • نصب و راه اندازی توسط افراد غیر مجرب می‌تواند کارکرد دستگاه را کاهش داده و طول عمر آن را نیز کمتر کند و در نهایت آنچه مدنظر شما بود را برایتان به همراه نداشته باشد.
  • در عوض، با استفاده از انرژی مکانیکی عرضه شده و با ایجاد حرکت و تولید بار الکتریکی در سیم سیم پیچ ها در مدار الکتریکی، برق را به عنوان خروجی سیستم تولید خواهد کرد.

با وجود اینکه عمر این برند نسبت به دیگر برندها کمتر است و از زمان تاسیس آن چیزی کمتر از سی سال می گذرد، اما دو مولفه کیفیت بالا و قیمت مناسب، منجر شده تا دیزل ژنراتور لوول چینی در بازار جهانی به جایگاه ویژه ای برسد. همانطور که پیش از این اشاره مختصری درخصوص دیزل ژنراتور ولوو داشتیم، این شرکت سازنده یکی از برترین شرکت های تولیدکننده دیزل ژنراتور است که محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا به بازار جهانی عرضه می کند. از زمان تاسیس و شروع فعالیت این شرکت نزدیک به 150 سال می گذرد و محل آغاز به کار این شرکت، کشور سوئیس است. شرکت ولوو شهرت خود را از تولید موتورهای دریایی کسب کرده و رفته رفته با گذشت زمان محصولات متنوعی همچون دیزل ژنراتور را تولید کرده که بسیار موردتوجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. باتوجه به کاربرد دیزل ژنراتور به عنوان منبع اصلی قدرت یک مجموعه و یا پشتیبان اضطراری آن، خدمات پس از فروش یکی از موارد بسیار مهم و حیاتی است. در مورد دیزل ژنراتور با موتور پرکینز نیز اغلب دیده میشود که برخی از فروشندگان از دیزل هایLovol Perkins(لوول پرکینز) یاد میکنند.

روزنامه‌های وزرشی شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱

کشتی‌ها و بسیاری از وسائل نقلیه بزرگ زمینی مانند قطارها نیز از دیزل ژنراتور نه فقط برای تأمین برق روشنایی بلکه برای تأمین نیروی محرکه مورد نیاز خود استفاده می‌کنند. سوراخ ها و منافذ سیلندر و میل لنگ بررسی و در صورت نیاز تعمیر می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر طریقه سنکرون پارالل سازی دیزل ژنراتور در بخش آموزش را مطالعه کنید. جهت مشاوره و استعلام قیمت انواع دیزل زنراتور با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید. استفاده از این محصول مزیت هایی داشته که موجب شده تا صاحیبین کسب و کار به خرید آن روی آورند در ادامه ی مقاله دیزل ژنراتور چیست به مزیت های دیزل ژنراتور خواهیم پرداخت.

ثبت نام دوره آموزشی دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور قیمت و خرید دیزل و موتور ژنراتور زرآب

این کلید هنگام معمول بودن فشار سوخت ورودی در این قسمت از فیلتر، تحت فشار فنر خود بسته بوده و جریان الکتریکی هشدار قطع می باشد. حال اگر منافذ فیلتر گرفته شوند، جریان عبور سوخت از آنها به سختی صورت می گیرد این عمل باعث افزایش فشار (از جانب پمپ اولیه) در قسمت خروجی سوخت می شود. در اثر افزایش فشار بیش از حد معمول، سوپاپ به فشار فنر کلید الکتریکی غلبه کرده و جریان الکتریکی را برقرار می سازد. این برقراری جریان الکتریکی لامپ هشدار گرفتگی فیلتر را در پشت داشبورد راننده روشن می سازد که در این هنگام باید نسبت به تعویض فیلتر ها اقدام کرد.

چرا که در مواردی که لازم است ژنراتور دیزلی سیار و قابل حمل باشد، وزن کم تر آن یک مزیت به حساب می آید. این در حالی است که افزایش ظرفیت و توان دیزل ژنراتور رابطه مستقیمی با افزایش وزن آن دارد. دیزل ژنراتور به دستگاه هایی گفته میشود که از موتور و یک آلترناتور تشکیل شده و انرژی مکانیکی تولید شده از سوخت های فسیلی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. به عبارت دیگر، موتور در این دستگاه تامین کننده برق اضطراری به کمک سوخت های فسیلی شروع به کار می کند و آلترناتور این انرژی را به برق تبدیل خواهد کرد. در واقع آلترناتور یک نوع اینورتر است که انرژی مکانیکی را به الکتریکی تبدیل می کند. انتخاب دیزل ژنراتور با توان ضعیف تر می تواند پاسخ گویی برق مورد نیاز دستگاه هایتان نباشد و از طرفی خرید دیزل ژنراتور با توان قوی تر از میزان لازم می تواند باعث هدر رفت هزینه و اسهلاک قطعات در طولانی مدت شود.

آنها ممکن است در بین اعضای خانواده ، همکار ، دوست و … باشند و یا ممکن است مشتریان قبلی آن شرکتی باشد که شما بخواهید خرید انجام بدید. دیزل ژنراتور ها در مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرند که به شبکه برق متصل نیستند، همچنین برای کاربردهای پیچیده تر مانند ژنراتور ثانویه جهت تامین برق بار اضافی شبکه و ارسال برق به شبکه برق رسانی استفاده می شوند. ساخت موتور دیزل برای استفاده در دیزل ژنراتور بنز از دیگر فعالیت‌های این شرکت به شمار می‌آید. در حال حاضر این شرکت کشور ما را تحریم کرده ولی یک شرکت ایرانی اقدام به مهندسی معکوس این محصول نموده است. شما می‌توانید دیزل ژنراتور بنز ساخت شرکت موتور سازان ایران را در بازه قدرت ۲۰ تا one hundred kVA خریداری نمائید. لوول یک شرکت چینی است ولی محصولات آن با برندهای جهانی رقابت می‌کند.

مطالب مرتبط