راهنمای صرافی کوینکس صرافی بدون تحریم برای ایرانیان

این امر سبب می‌شود تا بتوانید ایمیل‌های اصلی را از ایمیل‌های کلاهبرداری فیشینگ تشخیص داده و به‌این‌ترتیب از حساب کاربری خود محافظت کنید. به وب‌سایت رسمی کوینکس «CoinEx» یعنی «coinex.com» بروید و در گوشه سمت راست بالای صفحه، روی گزینه «Sign Up» یا «ثبت‌نام» کلیک کنید. در این حالت عددی به عنوان عدد لیکویید، بسته به مقدار اهرمی که استفاده کرده اید، برای شما محاسبه می شود. به عنوان مثال فرض کنید شما در قیمت 100 تتر لیکویید می شوید. در صورت استفاده از ضریب اهرم ایزوله و در صورت افت قیمت لایت کوین به 100 تتر، تنها 100 تتری که در معامله ی خود وارد کرده اید لیکویید شده و باقی سرمایه شما در حساب فیوچرز کوینکس، بدون ضرر باقی می ماند.

سابقه صرافی کوینکس یا coinex چقدر است ؟

برای مثال در صورت هولد کردن و سهام گذاری آن می‌توانید در بخش‌های مختلف این صرافی سرمایه گذاری کنید و سود کسب کنید. هم‌چنین امکان دریافت تخفیف در کارمزدها را نیز خواهید داشت. بیشترین حجم معاملات در این صرافی در معاملات جفت ارز بیت کوین / تتر رخ می‌دهد. نزدیک به ۲۲ میلیون دلار و حدود ۳۴ درصد از کل معاملات در این صرافی. این مقدار برای صرافی باینناس ۲ میلیارد دلار و برای صرافی کوکوین ۴۸۶ میلیون دلار.

قوانین انتخاب پسورد برای کوینکس

وقتی معامله‌ی شما بسته شد، با انتخاب گزینه‌ی بازپرداخت، وجه صرافی را تسویه کنید تا بی‌جهت بهره‌ی اضافی پرداخت نکنید. 🔹این سوالی است که اکثر کاربران ارزینجا با توجه به اتفاقات اخیر مبنی برشناسایی و مسدود سازی اکانت کاربران ایرانی در صرافی بایننس ، از ما داشته اند. 🔵 دامنه اصلی این صرافی coinex.com می باشد که با بررسی Whois دامنه متوجه شدیم در سال 2001 ثبت شده است و چندین سال است کوینکس بدون مشکل کار کرده است. با استفاده از لینک‌های زیر از تخفیف کارمزد بهترین صرافی های ارز دیجیتال بهره مند شوید. در مرحله بعدی باید گزینه Send code را انتخاب کرده تا یک رمز ۶ رقمی برای ایمیلی که در ابتدای ثبت نام دارد کرده بودید، ارسال شود. در قسمت بعدی باید رمز دو مرحله‌ای که در اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتور، روی گوشی موبایل شما قابل رؤیت است را وارد کنید نهایتاً گزینه Submit را بزنید. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از اینجا ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

  • که از شما درخواست یوزرنیم و پسورد می‌کند یا اینکه مثلاً برای ادامه پشتیبانی از شما درخواست می‌کند به آدرس کیف پولی خاص چندین دلار واریز نمایید.
  • در این صرافی می‌توانید از امکانات کیف پول ارز دیجیتال امن Viawallet استفاده کنید.
  • زیرا صفحه نمایش موبایل کوچکتر است فقط از طریق لمس کردن، امکان کار با اپ فراهم هست.
  • با افزایش محبوبیت و استفاده از ارزهای دیجیتال، خرید و فروش و معامله آن‌ها نیز بین مردم رواج پیدا کرد.
  • صرافی کوینکس در بین بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی اغلب مترادف با دسترسی به مجموعه گسترده‌ای از استیبل کوین‌ها با محوریت حفظ حریم خصوصی در نظر گرفته می‌شود.
راهنمای صرافی کوینکس صرافی بدون تحریم برای ایرانیان با داشتن اکوسیستم بسیار توانمند از پلتفرم‌ها و خدمات دیجیتال، صرافی کوینکس به عنوان یکی از غول‌های فعال در حوزه معاملات ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. ViaWallet یکی از محصولاتی است که توسط صرافی کوینکس برای ارائه یک سیستم داخلی برای تمام نیازهای کاربر عرضه شده است. ViaWallet یک کیف پول دیجیتال چند ارزی است که با رابطی مشابه با صرافی کوینکس ساخته شده و با برخی از بالاترین استانداردهای ایمنی، مهندسی شده است. این کیف پول همچنین دارای برنامه‌های اختصاصی برای دستگاه‌های تلفن همراه (مانند آیفون) است.

  • از این رو کاربران باید قبل از شروع تجارت با کوینکس از برخی صرافی‌های دیگر BTC یا BCH را خریداری نمایند.
  • پس از کیف پول ویا والت میتوانید به عنوان کیف پول رسمی کوینکس استفاده کنید.
  • حال می‌توانید با اسکن QR کد نرم‌افزار را به حساب کاربری خود متصل کنید.
  • اوراق بهاداری که به صورت فرابورس معامله می شوند، از طریق یک شبکه واسطه مورد معامله قرار می گیرد، برخلاف مبادله متمرکز.
  • ولی برای کسانی که وقت ترید را ندارند یا این که اهل ریسک نیستند باز هم این سود کم بهتر از هیچ است.
این صرافی به بیش از 100 کشور دنیا خدمات ارائه می‌دهد که یکی از این کشورها ایران است. برای احراز هویت در صرافی کوینکس باید وارد بخش Account Setting شده و در زیر مجموعه Basic info گزینه Verify انتخاب شود. در ادامه صفحه‌ای باز می‌شود که باید اطلاعات کاربری به درستی وارد شود. برخی از سرمایه گذاران تصمیم می‌گیرند دارایی‌‎های خود را به یک کیف پول ارز دیجیتال خارجی منتقل کنند. این خطر از دست دادن وجوه در صورت حمله هک به صرافی را کاهش می‌دهد، اما می‌تواند مسئولیت‌های بیشتری را به همراه داشته باشد.

  • به اینترتیب رمز ارز موردنظر شما به حساب کاربری شما در کوینکس منتقل و حسابتان شارژ می‌شود.
  • به کار بردن لوریج های زیاد مثل 50 و 100 احتمال از دست رفتن تمام سرمایه را ممکن می سازد.
  • کوینکس اعلام کرده است که از دارایی های مشتری در هیچ جای دیگری استفاده نخواهد کرد و 100٪ آنها محفوظ است.

مطالب مرتبط