ریسک را کاهش دهید، پاداش را به حداکثر برسانید


استفاده از لینک بیلدینگ به عنوان بخشی از استراتژی سئوی شما می تواند یک تاس باشد.

لینک ها برای دستیابی به رتبه های بالاتر و دیده شدن جستجو غیر قابل انکار ارزشمند هستند. با این حال، از آنجایی که گوگل بیشتر و بیشتر اقداماتی را که به عنوان هرزنامه تلقی می شوند، سرکوب می کند، خطرات ایجاد لینک به همان اندازه زیاد است.

اگرچه این یک عامل مهم رتبه بندی برای اکثر موتورهای جستجو باقی می ماند، ساخت لینک مملو از تاکتیک های کلاه سیاه و بازیگران بد است – یک حرکت اشتباه، و ممکن است در نهایت در سمت تاریک قدم بزنید.

بنابراین، چگونه می‌توانید از دام‌های رایج ایجاد لینک دوری کنید؟

چگونه از خطرات ناشی از تاکتیک های لینک قدیمی و ارائه دهندگان مخفی جلوگیری می کنید؟

در کتاب الکترونیکی جدید ما، سمت تاریک ساختمان لینکلورن بیکر، نویسنده، شما را با هشت تاکتیک کلاه سیاه و خاکستری آشنا می‌کند، و همچنین به دنبال چه چیزهایی باشید و چگونه این تاکتیک‌ها می‌توانند مشکل ساز باشند.

سمت تاریک ساختمان لینک

بنابراین، دقیقاً در “سمت تاریک” لینک بیلدینگ چیست؟ برای سایت هایی که از تاکتیک های سئوی اسپم در استراتژی های توسعه لینک خود استفاده می کنند چه اتفاقی می افتد؟

نکته ای که در مورد تاکتیک های کلاه سیاه وجود دارد این است که گاهی اوقات کار می کنند واقعا خوب – یعنی تا زمانی که آنها نکنبیکر می نویسد. “وقتی آنها از کار دست می کشند، تمایل به انفجار دارند. و وقتی این اتفاق بیفتد، می‌توانید کارهای زیادی را برای رفع آسیب انجام دهید.»

و اگر مراقب نباشید، وب سایت شما ممکن است برای همیشه به مناطق بیرونی گوگل منتقل شود (یا حداقل تا زمانی که نمایه بک لینک خود را تمیز کنید و موقعیت خوب خود را به دست آورید).

جریمه‌های دستی توسط گوگل ممکن است نادر باشند، اما تنها خطرات تاکتیک‌های ضعیف ایجاد لینک نیستند.

در نهایت، آنها می توانند بسیار پرهزینه باشند، زیرا در نهایت پول را برای پیوندهایی هدر خواهید داد که یا اکنون کار نمی کنند یا در آینده کار نمی کنند.

بنابراین، آیا راهی برای استفاده اخلاقی از این تاکتیک ها در راه هایی وجود دارد که جستجو را بهبود بخشد؟

در این راهنما، بیکر همچنین به جنبه مثبت نگاه می کند و بررسی می کند که آیا این تاکتیک ها می توانند به طور موثر برای بهبود دید جستجو، آگاهی از نام تجاری، یا شهرت مورد استفاده قرار گیرند.

سمت روشن ساختمان لینک

لینک بیلدینگ وقتی با دقت استفاده می شود بد نیست.

خبر خوب این است که مراحلی وجود دارد که می توانید برای ایجاد لینک های خود به صورت ایمن بدون به خطر انداختن نمایان بودن جستجو و رتبه بندی سایت خود انجام دهید.

اگر می‌خواهید در مورد نحوه ساخت موفقیت‌آمیز پیوندها در محیط جستجوی امروزی بیشتر بدانید، این کتاب الکترونیکی تمام آنچه را که باید بدانید را دارد.

در داخل، شما کشف خواهید کرد:

  • راهنمای مرجع مفید برای هر تاکتیک لینک سازی.
  • بهترین شیوه های لینک سازی
  • چگونه ارائه دهندگان خدمات لینک سازی خود را بررسی کنید.
  • چگونه از تاکتیک های لینک بد جلوگیری کنیم و از آن جلوگیری کنیم.

این راهنمای جیبی مملو از منابع مفید، تحقیقات پشتیبان و نکاتی برای بهبود استراتژی ایجاد لینک شما است.

نسخه خود را اکنون دانلود کنید و شروع کنید!

کتاب الکترونیکی قسمت تاریک لینک بیلدینگ





منبع

مطالب مرتبط