سقف کاذب چیست فروش کناف سقف کاذب سمیران دکور اجرای کناف

وجود شکست ها در سقف در انتخاب سقف کاذب کناف تاثیر دارد و انتخاب مناسب سقف های دارای شکست سقف کاذب یکپارچه یا همان سقف کاذب کناف ثابت میباشد. استفاده از عایق معدنی در پشت سقف کاذب کناف خاصیت آکوستیک بودن را افزایش میدهد. کلیه عملیات اجرایی بر اساس مشخصات فنی آخرین ویرایش کتابچه سقف های کاذب کناف ایران باید باشد.

نحوه اجرای سقف منحنی با کناف را در این فیلم مشاهده کنید!

جهت نور پردازی سقف کاذب کناف می توان به جای هر تایل با نصب چراغ 60×60 در داخل فضای مورد نظر آن قسمت را روشن نمود . سقف کناف ساده به نصب پنل های گچی به صورت ساده و مسطح می گفته می شود و سقف کاذب دکوراتیو به سقف های اطلاق می شود که دارای طرح های خاص باشند. در میان سقف های کاذب طرح دار یکی از پر استفاده ترین و زیباترین متریال ها سقف کاذب طرح دار کناف است تنوع در این سقف ها بالاست شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل سبک مورد نظر اعم از ساده , مدرن و یا کلاسیک را سفارش دهید . پانل کناف یا گچ برگ به صفحاتی که متشکل از مواد ترکیبی متنوع همراه با گچ هستند گفته شده و نوع خاصی از روکش بر روی سطح و کناره‌های آن وجود دارد. ضخامت هر یک از پانل‌ها متفاوت بوده و کارایی مخصوص ضد رطوبت، ضد حریق و زیبایی خیره‌کننده از ویژگی‌های اصلی پانل‌ها است. برای نصب این پنل‌ها از انواع چسب، پیچ و مهره استفاده شده و در ادامه با انواع گچ برگ یا پانل بیشتر آشنا خواهید شد.

برای انجام این کار از فاصله ای که در بالا گفته شد ( 10 یا 50 سانتی متری) شروع به علامت زدن با فاصله های 85 الی 110 سانتی متر ( هرفاصله ای که معین شد؛ همه فاصله ها باید به همان میزان و مساوی با هم باشند.) می کند. سپس نقاط معین شده را با ریسمان به هم وصل می کند تا خطوط نقش مشخص شود. عمدتا جنس کناف و اجرای کناف بسیار در بازسازی منزل , بازسازی ساختمان , تعمیرات ساختمان و اجرای دکوراسیون داخلی کاربرد دارد. در این بخش بهترین و متنوع‌ترین نمونه‌های اجرا شده توسط کناف احسانی برای ساختمان با کاربری مسکونی، اداری و تجاری برای شما عزیزان به نمایش گذاشته شده است. جهت ایجاد ارتباط بین و تاثیر سقف کناف در زیبایی محیط داخلی، تمامی تصاویر به صورت قبل و بعد طراحی، اجرا و نصب در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

دکوراتیو کردن سقف کناف در صورت تمایل:

سپس از جایی که قرار است سقف اجرا شود با توجه به ضخامت پانل ها، مثلا با پانل 12.5 میلی متری باید 12.5 میلی متر از نقطه ای که سقف اجرا می شود بالاتر رفته و نبشی های L25 را سقف کناف نصب می کند. کناف نوعی صفحه در ابعاد مختلف و دارای ترکیبات مختلفی به‌ویژه گچ است. از کناف می‌توان برای تزئین سقف، دیوار داخلی و حتی نمای خارجی استفاده کرد. خاصیت اصلی کناف FR ویژگی ضد حریق آن بوده و با توجه به تحمل آتش‌سوزی بیشتر در ساختمان با فعالیت تجاری و اداری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. می‌توان گفت مرحله پایانی ساختمان مرحله نصب کاغذ دیواری و همزمان نصب نما سنگ و همچنین نصب ریسه‌های نور مخفی و هالوژن‌ها می‌باشد. هدف از ارایه مطالب فوق صرفا آشنایی اجمالی با مراحل نصب سقف کناف و دیوار جدا کننده کناف بوده است .

  • از مزیت های سقف متحرک دسترسی به فضای پشت سقف کاذب کناف میباشد که در نوع سقف کاذب کناف ثابت از دریچه بازدید این امکان فراهم میگردد.
  • پانل FM پانل های مقاوم در برابر رطوبت و آتش هردو میباشند و در مناطق در معرض رطوبت که مقاومت در برابر آتش نیز مد نظر میباشد کاربرد دارند.
  • البته ناگفته نماند که زیبایی سقف های دکوراتیو بر کسی پوشیده نیست.
  • کاشی هایی به ضخامت ۵ تا ۱۲mm و حداگثر وزن ۴۰kg/m2 را می توان بر روی این صفحات نصب کرد.
  • ماستیک برای اینکه سطحی یک دست و صاف را ایجاد کند استفاده می شود.
  • بعنوان مثال در سقف کاذب کناف هیچگونه ملاتی استفاده نمیشود و پانل کناف بر روی زیرسازی پیچ میشود.

نوع کاربری فضا در انتخاب سقف کاذب کناف تاثیر دارد برای مثال در ساختمان مسکونی از سقف کاذب کناف یکپارچه استفاده میشود اما در بیمارستان با توجه به کاربری آن و حجم تاسیاتی که از پشت سقف کاذب عبور میکند از سقف کاذب مشبک یا همان متحرک ستفاده میشود. فضای خالی ایجاد شده بین سقف اصلی و سقف کاذب کناف امکان استفاده از انواع عایق های صوتی و حرارتی و همچنین اجرای انواع تاسیسات را فراهم میکند. صفحات معمولی کناف صفحات روکش داری بوده که سطح و لبه طولی آنها با مقوای محکمی پوشیده شده است در پشت این نوع مهر آبی کناف چاپ شده است از این نوع در سقف کاذب , طراحی های داخلی و دیوارهای جدا کننده پوششی استفاده می شود .

هزینه نصب کولر گازی

سقف کاذب چیست فروش کناف سقف کاذب سمیران دکور اجرای کناف

مطالب مرتبط