سوییشرت و هودی زنانه فروشگاه آنلاین لباس-پوشاک زئوس

سوییشرت و هودی زنانه فروشگاه آنلاین لباس-پوشاک زئوس کلیه حقوق مادی و معنوی این فروشگاه متعلق به لباس شیک می باشد. جهت افزایش امنیت حساب کاربری خود، یک کلمه عبور وارد نمایید. برای داشتن تجربه خرید بهتر برای حساب شخصی خود کلمه عبور تعیین کنید.

می‌توانید آن ها را با انواع شلوارهای جین راسته یا لگ ست کنید. فصل پاییز و زمستان فصل لباس‌های متنوع و در عین حال لباس‌های گرم است. یکی از این لباس‌هایی که مورد پسند نوجوانان و جوانان است سوییشرت و هودی می‌باشد.

دورس های از انواع بلوز های پائیزی است که به دلیل جنس پارچه آن گرم و مناسب فصل خنک سال است. از پارچه ی دورس لباس هایی گرم ساخته می شود که شباهت زیادی به هودی و سویشرت دارند اما بخاطر نوع پارچه به آنها مشخصا لباس های دورس گفته می شود که برای مطالعه ی تفاوت بین دورس و هودی میتوانید مطالعه کنید. از پارچه ی دورس محصولاتی تولید می شود که دورس، هودی دورس و دورس سویشرت نیز گفته می شود.

مدل پالتو مردانه بلند و کوتاه اسپرت و کلاسیک ارزان

فروشگاه ما به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی با پایبندی به ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ایران ، به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. نگران قیمت این محصول نباشید با توجه به بودجه ای که برای خرید یک لباس گرم دارید به راحتی می توانید یک هودی مناسب نسبت به بودجه خود تهیه کنید. این مدل هودی ها طوری طراحی شده است که به صورت بلند هستند و قسمت جلویی آن ها به صورت باز می باشد که دارای زیپ یا دکمه ای هستند که به وسیله ی آن ها بسته می شود و از نفوذ سرما به داخل جلوگیری خواهد شد. در زمان شستشوی هودی یا سویشرت خود باید دقت زیادی به خرج بدهید. چون موجب می‌شود پارچه لباس از بین رفته و دیگر نتوانید آن لباس را بپوشید.

  • هودی و سویشرت زنانه را در انواع مختلف می‌توانید از فروشگاه آنلاین هیلو تهیه نمایید.
  • شباهت زیادی به سویشرت دارد اما تفاوت آن با سویشرت سر این است که هودی دارای یک کلاه کش دار جم و جور است که این کلاه کش دار پوشش بسیار خوبی در مقابل باد و باران می باشد.
  • ماموریت ما در گروه سله بن تولید حداقل نیاز پوشاک خانواده با بهترین کیفیت و حداقل قیمت ممکن برای تمام اقشار جامعه ایرانی می باشد.
  • زیپ دار، اسپرت، بافتنی، کلاه دار، سویشرت دخترانه بلند، کوتاه و …
  • و این همان چیزیست که ایت ایز به دنبال آن است؛ سادگی، جذابیت و حال خوب.
  • در صورت عدم رضایت از جنس خریداری شده می توانید آن را طی 72 ساعت بدون هیچ قید و شرطی مرجوع بفرمایید.

یا بازهم ندانیم نام دقیق آنها، هودی است و احتمالا این دوستان را با همان نام سوئیشرت صدا می‌کنید. هودی همان سوئیشرت کلاه‌دار خودمان است که عموما زیپ و دکمه بهترین کیفیت هودی زنانه ندارد. در این بین پوشاک پادمیرا در بین محصولات خود اقدام ب فروش انواع هودی در طرح ها و رنگ های مختلف نموده است. با نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت،با اتکا به بیش از یک دهه حضور در مد و صنعت پوشاک مردانه و زنانه پا به عرصه فروش اینترنتی نهاد. ارائه محصول با کیفیت و به صرفه، رضایت مندی مشتری با عنایت به صدای مشتری، سهولت خرید و ارائه محصولات متنوع بر پایه مد و حتی جلوتر از مد جزء اصول و اهداف اولیه مکس بکس بوده و خواهد بود. ما همواره سعی میکنیم تا در کمترین زمان ممکن با کمترین ضریب خطا و با استفاده از شیوه های نوین ثبت سفارش، ارسال و بسته بندی، محصولات خریداری شده را بدست مشتریان عزیز رسانده و روز به روز با نوآوری در این راه قدم برداریم.

هودی زنانه، یکی از لباس های روزهای سرد پاییزی و زمستانی است که معمولا از پارچه های ضخیم و چند لایه تولید می شود که یکی از بهترین پوشش های زنانه و مردانه در 6 ماه دوم سال محسوب می شود. شباهت زیادی به سویشرت دارد اما تفاوت آن با سویشرت سر این است که هودی دارای یک کلاه کش دار جم و جور است که این کلاه کش دار پوشش بسیار خوبی در مقابل باد و باران می باشد. هودی یک ژاکت یا سویشرت کلاه دار است که قرن هاست توسط توسط آقایان و بانوان پوشیده می شود. در ایام قدیم راهبان و کشیش های مسیحی تونیک یا ردای بلند کلاهداری می پوشیدند که گمان می شود طراحی هودی نیز از این پوشش الهام گرفته است.

هودی توکرکی زنانه کد HOD1

هودی های توکرکی مناسب ترین هودی ها برای فصول سرد سال می باشند. سوییشرت و هودی جلو بسته و کلاه دار یکی از محبوب‌ترین نوع هودی‌ها می‌باشد که نسبت به بقیه مدل‌ها مورد پسند تر است. شاهیکالا پس از ثبت سفارش توسط مشتری ، آدرس پستی رو دریافت کرده و با بسته بندی کامل پوشاک از طریق پست پشتیباز برای فروشنده ارسال میگردد.

مهم ترین نکته در خرید هودی زنانه جنس آن است برای خرید یک هودی مناسب باید به نوع جنس پارچه ای که درآن استفاده شده توجه زیادی کرد. معمولا هودی ها از جنس پارچه های نخی، کتان، پنبه و پلی استر ساخته می شوند که با توجه به شدت سرما برای انتخاب این شما هستید که محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. با توجه به نکاتی که گفته شده است، امیدواریم توانسته باشیم شما را درخرید محصول مورد نظر، یاری کرده باشیم. در ادامه 20 مدل از هودی زنانه، با کیفیت و بادوام و خوش ساخت را با قیمت های مناسب در اختیار شما قرار داده ایم.

کليه حقوق اين سايت متعلق به فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک مکس بکس می‌باشد. در کشور ما یعنی ایران کلمه سویشرت بیشتر از کلمه جامپر استفاده می‌شود. به گفته محققان تاریخچه سوییشرت از قرن ۱۵ میلادی آغاز می‌شود.

مطالب مرتبط