شیائومی از گوشی Redmi K50 Pro رونمایی کرد فروشگاه اینترنتی می باز فروش محصولات شیائومی

هر دو تراشه از نظر قدرت پردازشی حرف زیادی برای گفتن دارند ولی دایمنسیتی ۹۰۰۰ با توجه به بنچمارک‌های منتشر شده، رقیب قدرتمندی برای اسنپدراگون ۸ نسل ۱ محسوب ردمی کا ۵۰ می‌شود. اگه اسپیکر مکالمه رو فاکتور بگیریم، 4 تا اسپیکر بالا و پایین گوشی تعبیه شده که شرکت JBL زحمت ساختنشون رو کشیده پس باید هم ازش انتظار یه کیفیت عالی رو داشته باشیم! کیفیت، بلندی و تفکیک صدا عالیه و تو بخش اسپیکر، این گوشی با عملکردش سر بلنده. روی این گوشی خبری از جک 3.5 میلی‌متری صدا نیست ولی میتونین با یه تبدیل تایپ سی به جک 3.5 میلیمتری از هدفون و هندزفری‌های گیمینگ سیمی هم استفاده کنین. این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین باید بر اساس نیاز خود میزان حافظه داخلی گوشی را تعیین کنید. البته با توجه به انواع حافظه داخلی بالایی که ارائه شده دیگر نیازی به اسلات حافظه کارت نخواهید داشت.

  • این گوشی مشخصات فنی فوق‌العاده خوبی داشته و به دلیل داشتن تراشه اسنپدراگون می‌تواند انقلابی در حوزه تکنولوژی برای گوشی‌هایی هوشمند با قیمت پایین باشد.
  • در قاب پشتی این گوشی، اولین امضای اختصاصی این مدل در ماژول دوربین دیده می‌شود.
  • این گوشی با سیستم عامل اندروید 12 عرضه شده که شما ر ا در محیط رابط کاربری MIUI 13 دعوت می‌کند.
  • با مراجعه به بخش معرفی گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 اولترامی توانید اطلاعات اولیه مناسبی را جهت آشنایی با این گوشی موبایل بدست آورید.
  • در حال حاضر طراحی و برخی از مشخصات کلیدی ردمی کی ۵۰ اولترا به بیرون درز کرده است.
  • البته هنوز تایید نشده که این ویژگی‌ها در هر چهار مدل سری ردمی K50 موجود خواهد بود یا خیر.

قدرت پردازشی بالا و سیستم خنک کننده آپگرید و چند لایه، باعث شده تا شیائومی به خود جسارت دهد تا این گوشی را در مقایسه با آیفون 13 پرو قرار دهد و پردازش مولتی تسک و اجرای بازی‌های سنگین را برای مخاطب راحت کند. برخلاف کمپانی مطرح اپل که بعد خانواده آیفون 11 هیچ تنوع چشمگیری به ظاهر محصولات خود نداده، شیائومی هر بار با ظاهری آپگرید به استقبال مشتریان خود می‌رود. در قاب پشتی این گوشی، اولین امضای اختصاصی این مدل در ماژول دوربین دیده می‌شود. یک ماژول مستطیلی که سه سنسور را داخل ساختاری دایره‌ای شکل جای داده است.

این گوشی به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز بوده که در مقایسه با بسیاری از گوشی‌های پرچمدار ظرفیت بالاتری دارد. شاید طراحی و نحوه جاگیری دوربین‌ها در پشت گوشی هوشمند ردمی K50 اولترا اولین بخشی باشد که کاربران به آن توجه می‌کنند. شرکت ردمی امروز اعلام کرد که قصد دارد گوشی ردمی K50 را در تاریخ ۲۶ اسفند ماه معرفی کند. ردمی به این موضوع هم اشاره کرد که گوشی ردمی K50 در سه مدل راهی بازار می‌شوند.

گوشی سامسونگ

شیائومی تو بخش طراحی Redmi K50 Gaming خیلی اتفاق جدیدی رو رقم نزده و این گوشی از نظر ظاهری خیلی به نسل قبلیش یعنی K40 Gaming edition شباهت داره و در کنار یه حس گیمینگ، حس کلاسیک بودن هم بهتون منتقل میکنه. پنل پشتی و جلوی این گوشی با گوریلا گلس ویکتوس محافظت میشه تا از نظر مقاومت گوشی یکم خیالتون رو راحت کنه. در کمال تعجب، شیائومی تو بخش طراحی خیلی اتفاق جدیدی رو رقم نزده و ردمی کی 50 گیمینگ ادیشن از نظر طراحی خیلی به نسل قبلیش یعنی Redmi K40 Gaming شباهت داره.

گوشی آیفون 14 پلاس Apple iPhone 14 Plus

به نظر می‌رسد که گوشی جدید سری K50 مانند K50 Pro و K50 Pro+ و حتی مدل معمولی K50 با تراشه اسنپ دراگون ۸۷۰، دایمنسیتی ۸۱۰۰ و دایمنسیتی ۹۰۰۰ راهی بازار شوند. هم قاب رویی و هم قاب پشتی از شیشه ساخته شده که روی افزایش وزن تا 201 گرم، تاثیر زیادی دارد. بنابراین از خرید شیائومی ردمی K50، انتظار یک گوشی سبک را نداشته باشید. برای محافظت از سطح لک‌‌پذیر این گوشی، از پوشش ضد اثر انگشت استفادده شده و حفاظت کلی آن نیز از طریق استاندارد IP53 تامین می‌شود.

همان‌طور که گفتیم ردمی کی 50 اولترا ترکیبی از ردمی کی 50 و کی 50 گیمینگ است که البته از برخی جهات بهتر از آنهاست. این اولین گوشی برند ردمی است که از تراشه جدید و قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده می‌کند و در بین گوشی‌های تحت مالکیت شیائومی، پس از 12 اس و میکس فولد 2 در جایگاه سوم قرار می‌گیرد. همان‌طور که انتظار داشتیم، شیائومی بالاخره مدل‌های جدید خانواده‌ی ردمی K50 را معرفی کرد. مدت‌ها قبل ردمی K50 گیمینگ ادیشن معرفی شد و حالا دو گوشی ردمی K50 و K50 پرو با مشخصات جذاب و قیمت مناسب به دست کاربران می‌رسند. شیائومی به طراحی و تولید گوشی‌های با دوربین قوی و قیمت مناسب شناخته می‌شود.

یکی از پر‌سر‌و‌صداترین گوشی‌هایی که در سال 2022 شاهد آن خواهیم بود، ردمی k50 پرو پلاس است. در ادامه پس از بررسی مشخصات و قیمت گوشی شیائومی k50 pro plus بهتر متوجه خواهید شد که این گوشی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ در حال حاضر تو بازه قیمتی 14 تا 18 میلیون قرار داره و از گوشی های گیمینگ خوش قیمت موجود در بازار به حساب میاد. اگه موبایل گیمر هستین، قطعا عملکرد پردازشی، باتری، نمایشگر و اسپیکرهای این گوشی رضایتتون رو به بهترین شکل ممکن جلب میکنه.

شیائومی از گوشی Redmi K50 Pro رونمایی کرد فروشگاه اینترنتی می باز فروش محصولات شیائومی

گوشی Redmi K50 Ultra دارای چه ظرفیت حافظه‌ای است؟ این گوشی با ظرفیت حافظه ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت با ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم عرضه می‌شود. گوشی ردمی K50 اولترا در سه نسخه با حافظه‌های داخلی متفاوت به بازار عرضه می‌شود که قیمت هر کدام از آن‌ها به شرح زیر است. تراکم پیکسلی در گوشی ردمی K50 شیائومی در هر اینچ، ~۴۴۶ پیکسل بوده و که نشان می‌دهد صفحه نمایشگر این گوشی چه وضوحی دارد چون در هر اینچ می‌تواند حدود ۴۴۶ پیکسل را در خود جای دهد.

ازدیگر قابلیت های این دوربین سلفی عکسبرداری HDR می باشد که خیلی کاربری است. اندازه صفحه نمایش امولد ردمی کی 50 اولترا همانند سایر مدل‌های این سری برابر 6.67 اینچ است. با این حال، این یک کم نظیر 12 بیتی می‌تواند 68.7 میلیارد رنگ تولید کند که بسیار خیره‌کننده است. برای مقایسه، ردمی کی 50 گیمینگ دارای یک پنل 10 بیتی (با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل) و کی 50 پرو نیز دارای یک پنل 8 بیتی (با وضوح 1440 در 3220 پیکسل) است. صفحه نمایش کی 50 اولترا دارای کالیبراسیون رنگ عالی است (deltaE حدود 0.38 است) و به لطف سنسور دمای رنگ محیطی، همواره در بهترین شکل خود باقی می‌ماند.

لنز استفاده شده در این دوربین التراواید نام دارد، دوربین سوم این محصول از سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده میکند که در داخل این دوربین لنزی به نام ماکرو قرار گرفته است. شیائومی از گوشی ردمی K50i با تراشه دایمنسیتی 8100، نمایشگر 6.6 اینچی با نرخ نوسازی 144 هرتز، باتری بزرگ و پشتیبانی از شارژ سریع رونمایی کرد. بازار موبایل چین، در انتظار ورود شیائومی ردمی K50 Extreme Edition است. به تازگی جزئیاتی از رزولوشن صفحه نمایش، دوربین و سخت افزار داخلی این گوشی فاش شده است. با مراجعه به بخش معرفی گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50می توانید اطلاعات اولیه مناسبی را جهت آشنایی با این گوشی موبایل بدست آورید.

اسپیکر Redmi K50 Gaming

مطالب مرتبط