صرافی کوینکس CoinEX برای ایرانیان: معرفی، آموزش و ثبت نام

و همچنین در صورتی که از ارز دیجیتال Cet که ارز حاکمیتی صرافی کوینکس است خریداری و در این صرافی هولد کنید این فی تا مبلغ 0.14 کاهش پیدا خواهد کرد. در این روش سفارش شرطی است و تعیین می کنید که در صورتی قیمت ارز به رقم خاصی رسید، یک سفارش با قیمت و حجمی که مشخص میکنید به صورت خودکار ارسال شود. شایان ذکر است که خرید هر ارز با قیمت پایین تر و فروش آن در قیمت بالاتر به سادگی امکان ندارد. بهعبارتدیگر، امکان خرید ازطریق کارتهای بانکی بینالمللی از صرافی کوینکس مهیا است.- امکان انجام معاملات مارجین در اکسچنج کوینکس فراهم است؛ ولی به تریدرهای حرفهای توصیه میشود؛ چون در معاملات مارجین، اهرم (Leverage) وجود دارد. همچنین امکان انجام معاملات مارجین با اهرم نیز در این صرافی فراهم است. در حالی که حداقل میزان واریز و برداشت تتر بر بستر اتریوم ۸۵ عدد است و کارمزد برداشت آن نیز همین مقدار است.

در مرحله آخر با انتخاب این گزینه به صفحه بالا هدف میشوید. با انتخاب این گزینه، به صفحه بالا هدایت میشوید. 5. بعد از انجام مراحل بالا انتقال یا برداشت شما انجام شده. جهت نهایی کردن مراحل بالا بر روی گزینه آبی رنگ “Authorize” کلیک کنید. از گزینههایی که امنیت حساب کاربری را میتوانید بالا ببرید میتوان به فعال کردن کد تایید توسط ایمیل، شماره همراه و 2FA با استفاده از گوگل آتنتیکیتور Google Authenticator اشاره کرد. هنگام انتخاب بهترین صرافی ارزهای دیجیتال برای نیازهای خود، مهم است که به ارزهای پشتیبانی شده، نحوه قیمتگذاری و امنیت آن توجه داشته باشید. طبق نظر کارشناسان جهت افزایش امنیت داراییهای رمزنگاری شده خود بهتر است در بازههای زمانی چند ماهه پسورد حساب کاربری صرافی را تغییر دهید. شما در صرافی کوینکس بدون احراز هویت تا ۱۰ هزار دلار میتوانید به صورت روزانه واریز و برداشت داشته باشید و حتی اگر مبالغ بیشتری را برای واریز و برداشت مد نظر داشته باشید، به سادگی میتوانید احراز هویت با مدارک ایرانی انجام دهید.

پس از بررسی مجدد میزان برداشت و آدرس مقصد، بر روی گزینه “Reconfirm” کلیک کنید. 1) مانند بسیاری از موارد مشابه، کاربران تنها باید آدرس ایمیل خود را تایید کنند یا به سراغ تایید شماره تلفن بروند تا هویت شان مورد تایید سایت قرار بگیرد. این صرافی با لیست سریع توکنهای جدید و کاربر پسند، میتواند گزینه مناسبی برای معامله ارزهای دیجیتال برای کاربران باشد. از آنجا که کوینکس نسبتاً جدید است و تاکنون هیچ گونه تلاش برای هک نشده است ، بنابراین می توان آن را بی خطر دانست.

وقتی بحث ویژگیهای امنیتی مطرح میشود، CoinEx از یک کپچا (Captcha) مشابه با کپچایی که باینانس پیاده کرده است، استفاده میکند. هر چند که، بیش از چند سال از شروع فعالیت کوینکس نگذشته است، اما توانسته متخصصان زیادی در زمینههای مختلف از جمله امور مالی و اینترنتی جذب این صرافی کند. شما میتوانید رمزهای یک بار مصرف را که تنها چند ثانیه معتبر هستند از این اپ به دست بیاورید. آیا یک صرافی امن و معتبر و امن است؟ ارائهی معاملات مارجین و فیوچرز، پشتیبانی از لیست بزرگی از ارزهای دیجیتال و بستر تجاری نسبتا امن از دیگر مزیتهای این صرافی است. 9. صرافی کوینکس امکان استفاده از کیف پول امن «Viawallet» را در اختیار کاربران قرار میدهد. خوشبختانه تعدادی از صرافیها مانند CoinEx و Binance امکان استیک کردن را برای کاربران خود فراهم کردهاند.

رمز ارز CET توکن ارائه شده صرافی کوینکس CoinEx می باشد.

کارمزدهای آن نسبت به برخی صرافیها همچنان بالاست و امکان واریز ارزهای فیات مانند ریال وجود ندارد. علاوه بر این، طرفداران میتوانند بلیطهای ممتاز ارتقایافته را خریداری کنند که میتواند حقوق انحصاری مانند تعامل با هنرمند، ضبط رویداد برای اشتراکگذاری در رسانههای اجتماعی یا فرصت عکسبرداری را ارائه دهد. این خدمات با توجه به قیمت بالای دلار در بازار داخل میتوان یک فرصت بسیار مناسب برای کاربران ایرانی دانست. کاربران با استفاده از این توکن میتوانند تا 50 درصد تخفیف در کارمزدها دریافت کنند. رمز ارز CET توکن ارائه شده صرافی کوینکس CoinEx می باشد. در صورتی که نیاز به بررسی کارمزد رمز ارز مورد نظر خود هستید میتوانید به آدرس اینترنتی در این لینک رفته و این مقدار را برای سایر رمز ارزها نیز مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که ممکن است در زمان مراجعه شما به دلیل عدم وجود پروژه در حال اجرا، صفحه مربوط به این گزینه، خالی باشد. فراموش نکنید انجام معاملات اهرمی نیازمند دانش و تجربهی فراوان است و امکان از دست دادن تمام سرمایه وجود دارد. البته اگر شما دانش مالی خود در زمینه آموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را ارتقا دهید، میتوانید با کارمزد تمام شبکههای رمزارزی آشنا شده و نهایت دقت را برای واریز و برداشت ارز دیجیتال از صرافیها داشته باشید. البته با توجه به سابقه هک صرافیهای رمزارز، توصیه میکنیم که داراییهای خود را در صرافیها نگهداری نکنید.

پیش از معامله در صرافی کوینکس، باید دارایی خود را به تتر تبدیل کنید و به این صرافی انتقال دهید. شما ناچار به استفاده از صرافی ایرانی برای خرید تتر و سپس انتقال آن به کوینکس هستید. برای ورد به قسمت خرید و فروش اسپات باید بر روی قسمت مشخص شده قرمز رنگ کلیک کنید و به صفحه ای که در تصویر هست ورود کنید. صرافی کوینکس به گونه ای طراحی شده است که این پلتفرم را قادر می سازد هزاران تراکنش را در ثانیه پردازش کند و این امکان را فراهم می سازد که بالاتر از حد متوسط تراکنش داشته باشد. هنگامی که تراکنش در یک بلوک گنجانده شد، 1 تأیید خواهد داشت. بعد از انجام این کار، ایمیلی با عنوان CoinEx Confirm برایتان ارسال می شود که با مراجعه به ایمیلتان و چک کردن جزئیات تراکنش روی لینک “Reconfirm” کلیک کنید.

آیا صرافی کوینکس هم مثل بقیه صرافیها ایرانی ها را تحریم کرده است؟ در این صرافی امکان فعال کردن رمز تصادفی هم برای اپ موبایل و هم برای نسخه دسکتاپ به طور همزمان وجود دارد و این بسته به نظر و سلیقه شماست. علاوه بر این، اهرم معاملاتی بالاتری نسبت به معاملات مارجین وجود دارد. موارد مشترک در اغلب نماهای معاملاتی نمودار قیمت، بخشی از سفارشها و باکسهای خرید و فروش است. نمیتوان گفت که کدام نمای معاملاتی بهتر است. صرافی CoinEX از کدام کشورها و ارزها پیشتیانی میکند؟

اگر شما بدون تغییر دادن ای پی وارد صرافی شوید و معامله خود را آغاز کنید ممکن است پس از مدتی با مشکل رو به رو شوید. از طریق منوی موجود در گوشه بالا سمت راست صفحه بر روی گزینه “Account” شوید. اگر این کد را مشاهده نکردید میتونید روی لینک بالا کلیک کنید تا به صورت خودکار لینک دوباره ست شود و بتونید از تخفیف 3 ماه VIP1 طلایی برخوردار شوید و یا کد fc8hp را به صورت دستی وارد کنید حتی اگه با نرم افزار کوینکس ثبت نام می کنید. توصیه ما این هست که برای بک اپ این صفحه را اسکرین شات بگیرید و همچنین کد را در جایی یادداشت کنید که در صورت حذف این اپلیکیشن از تلفن همراه شما، بهراحتی بتوانید دوباره اپ را نصب کرده و به رمز دوم یکبار مصرف خود دست پیدا کنید (در صورت حذف این اپلیکیشن و دسترسی نداشتن به این بک اپ با مشکل روبرو میشوید و مجبور میشوید از طریق ارتباط با پشتیبانی کوینکس هویت خود را تأیید کنید).

اگر یک وب سایت رتبه الکسا بالای داشته باشد، یعنی میزان بازدید از آن زیاد است. معین اِس اِچ این صفحه فیشینگ که زیاد هم شنیدیم چی هست؟ پس از تمام شدن گامهای این عملیات، متن «com» و آدرس صندوق پستی ثبت شده در احراز هویت گوگل نشان داده میشوند تا کدهای پویای حسابهای مختلف متصل را از هم متمایز کند. 3. برگه Normal Transfer را انتخاب کرده و آدرس برداشت در کیف پول یا صرافی خود را وارد کنید.

کلیک کنید تا مدارکتان را آپلود کنید. نوع پروتکل «USDT-TRC20» را انتخاب کنید. 2. نوع سکه را در کادر Asset portfolio وارد کرده و روی دکمهی Deposit کلیک کنید. کد انتخابی را تایپ کرده و سپس بر روی گزینه “Next” کلیک کنید. سپس باید تصویر پاسپورت آپلود کنید و یک سلفی است خود بگیرید. اطلاعات خود را که شامل شماره پاسپورت میشود وارد کنید. این می تواند شامل نمایش های نور، حیوانات، بیگانگان، آب، آتش یا هر چیزی که هنرمند می خواهد باشد. میانگین این کارمزد در صرافیهای دیگر حدود 0/000053 BTC بهازای هر بیت کوین است.

صرافیهای رمزنگاری شده بسیاری با رابط کاربری و امکانات متفاوت در حال فعالیت هستند. قراردادهای دائمی بسیار شبیه قراردادهای فیوچرز سنتی است با این تفاوت که تاریخ انقضا ندارند. نکته ۲: هیچ وقت رمز عبور اکانت های رمزارزهای خود را شبیه به هم و یکسان نگذارید چون خیلی سریع هک خواهید شد. ۴.در ایمیلی که ثبتنام خود را در آن انجام داده بودید، یک ایمیل با عنوان Coinex دریافت خواهید کرد. 2.پس از وارد کردن حساب ایمیل یا شماره موبایلی که با آن در سایت ثبتنام کردید و نوشتن رمز عبورتان روی دکمه «ورود به سیستم» کلیک کنید. زمانی که احراز هویت دو عاملی را در حساب کاربری خود فعال کنید، «ورود»، «ترید»، «تغییر رمز عبور»، «برداشت» و «تغییر API Keys» تنها از طریق تایید احراز هویت دو عاملی امکانپذیر میشود. در معاملات پرپچوال میتوانید از مزایای یک بازار دو طرفه بهرهمند شوید. برای این کار با کلیک روی TOTP به صفحه ای وارد می شوید که در آن لینک های لازم برای نصب برنامه google authenticator وجود دارد.

کوینکس یک صرافی جدید است و تاکنون مورد بزرگی از هک و سرقت نداشته است. همچنین برای محافظت از دارایی و اطلاعات کاربران از پروتکل HTTPS بهره میبرد. اخیرا این صرافی زبان فارسی را به عنوان یکی از زبانهای رسمی صرافی افزده است و کاربران میتوانند از امکانات این سایت با زبان فارسی استفاده کنند. را نام برد. صرافی کوینکس فعالیت رسمی خود را از ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ آغاز کرده است. با مراجعه به صفحه اصلی این سایت و گزینه Signup در بالا سمت راست میتوانید با ورود ایمیل خود به راحتی ثبت نام کنید. پس از انجام مراحل بالا، و انتخاب رمز عبور جدید، پیامی مشابه تصویر بالا به شما نمایش داده میشود. در قسمتی که نوشته شده Coin Type شما باید رمز ارزی که قصد وارد کردن آن را به کوینکس دارید انتخاب کنید. در انتها کد مربوط به صرافی کوینکس که در اپلیکیشن Google Authenticator نمایش داده می شود در فیلد مورد نظر وارد نموده و بر روی گزینه Next کلیک کنید.

هر دو صرافی کونکس و بایننس از صرافیهای متمرکز و محبوب در حوزه ارز دیجیتال هستند. صرافی ارز دیجیتال کوینکس با توجه به شرایط موجود تصمیم گرفته با بودجه مؤسسه خیریه خود تجهیزات لازم برای خورد و خوراک و آموزش کودکان و نوجوانان کشورهای محروم را تا جایی که میتواند، فراهم کند. برای ارتقا حساب خود به سطوح بالاتر، نیاز به انجام احراز هویت است. برداشت ها نیاز به هزینه دارند، اما این هم به صورت موردی تغییر می کند.

نمیتوان گفت که کدام نمای معاملاتی بهتر است. 3. با کلیک روی برگه مربوط، نوع سفارش را میتوانید انتخاب کنید. معاملات فیوچرز در صرافی کوینکس از نوع پرپچوال iranarzdigital یا دائمی است. تنها کافیست بخشی از دارایی رمزنگاری شده خود را در بخش استیک ماینینگ CoinEx نگهداری کنید. به وبسایت «coinex.com» بروید، وارد حسابتان شوید و از منوی «Account» در گوشه بالا سمت راست، روی بخش «تنظیمات حساب» کلیک کنید. 1. وارد حساب CoinEx خود شوید و روی بخش Wallet در نوار بالا کلیک کنید. ۷.مطمئن شوید مدرکی که آپلود میکنید معتبر باشد.

اطلاعات خود را که شامل شماره پاسپورت میشود وارد کنید.

مطالب مرتبط