صفحه اصلی پوشاک مردانه ست‌من

ما با ارائه انواع البسه مردانه نظیر انواع پیراهن مردانه، پیراهن های رسمی، آستین کوتاه، چهارخانه، جین و… ، انواع شلوار مردانه شلوارهای پارچه‌ای، کتان، جین و اسلش، انواع تیشرت مردانه، پولوشرت مردانه و انواع کت، جلیقه، سویشرت، کاپشن، پلیور و … همچنین انواع کفش‌های رسمی و روزمره مردانه و اکسسوری‌هایی نظیر کمربند، کلاه و … به دنبال ارائه تجربه‌ای راحت و لذت بخش از خرید اینترنتی لباس برای مشتریان می‌باشیم. مجموعه هوگرو ارائه محصولات با کیفیت را در دستور کار خود قرار داده است، از این رو تمامی محصولات ارائه شده از بهترین مواد اولیه با کیفیت و بادوام تهیه شده است.

مجموعه کاسپین با افزایش کیفیت تولیدات خود و ایجاد ضمانت کامل ۶ ماهه پس از خرید، تا به امروز در جلب مشتری موفق عمل کرده است. پیراهن‌های مردانه با پارچه‌های مختلفی تولید می‌شود؛ از جمله آن‌ها می‌توان به پیراهن نخی، پلی استر، مخمل، ویسکوز، کتان و غیره اشاره کرد. توجه به جنس پارچه موقع خرید مهم است چرا که تعیین‌کننده فصل مناسب پوشیدن پیراهن مورد نظر و راحتی تن ِ شما در آن است. اگر در خرید پیراهن مردانه به دنبال یک جنس شیک، نرم و لطیف هستید پیراهن جنس مخمل بهترین انتخاب است. این نوع پیراهن جزء پیراهن‌های اسپرت محسوب می‌شود و در تیپ‌های خیلی رسمی نباید از آن استفاده کرد.

نظر سنجی نشان می دهد در 78 درصد موارد، افرادی که از این پیراهن استفاده کرده اند آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند. این لباس تا به امروز فروش خوبی را در بازار تجربه کرده که از دلایل اصلی آن می توان به قیمت مقرون به صرفه و کیفیت مناسب آن اشاره داشت. بررسی نظر ثبت شده در خصوص این پیراهن نشان می دهد که علاوه بر کیفیت مطلوب، تن خور زیبایی دارد و بصورت آستین بلند و یقه برگردان طراحی شده است.

صفحه اصلی پوشاک مردانه ست‌من پیراهن مردانه آستین بلند اسپرت برای افراد درشت اندام با طرح ساده و به رنگ آبی متوسط و با الگوی اختصاصی شرکت پایتی‌جا… اگر قصد خرید پیراهن مردانه برای خود یا هدیه دادن به دیگری را دارید، پیشنهاد می کنیم برای انتخاب یک نمونه خوب در سایز مناسب دقت کافی داشته باشید. از دقت در اندازه، طرح و نقش گرفته تا کیفیت دوخت و الیاف به کار رفته در پارچه این نوع لباس ها نکات مهمی هستند که شما را به خریدی موفق راهنمایی می کنند. باید به یاد داشته باشید این نوع پیراهن ها را با توجه به سایزهای مختلف و طبق استانداردهای مشخصی می دوزند و ممکن است مناسب برای هر اندامی نباشند. بنابراین برای خرید پیراهن مردانه نکات مهمی را باید در نظر بگیرید تا لباس به قول معروف به تن شما بنشیند و زیبایی اندام شما را نشان دهد.

به طور کلی پیراهن‌های مردانه از لباس‌هایی می‌باشند که در بسیاری از مواقع مورد استفاده قرار می‌گیرند. شاید شستن پیراهن مردانه با ماشین لباسشویی آنقدرها هم بد نباشد. اما توصیه می‌کنیم تا جای ممکن پیراهن‌های خود را با ماشین‌های لباسشویی نشوید. یقهٔ باز، یقهٔ خیلی باز، یقهٔ بالدار، یقهٔ کلاسیک، یقهٔ دکمه‌دار و…در نظر داشته باشید که هر کدام از آنها در موقعیتهای مخصوص به خود کاربردی می‌باشند.

برای خرید پیراهن مردانه می بایست اندازه و سایز درست خود را بدانید و متناسب با سایز خود پیراهن را سفارش دهید. فاکتور بعدی که باید در انتخاب پیراهن مردانه به اون دقت داشته باشید جنس پارچه پیراهن است. پیراهن های مردانه از پارچه های متنوع دوخته می شوند و اگر خنک بودن، چروک نشدن، آب نرفتن پارچه، مقاوم بودن در برابر لکه و … برایتان مهم است باید این نکات رو قبل از خرید پیراهن بررسی کنید و پیراهنی رو انتخاب کنید که تمام شرایط مورد نیاز شما رو داشته باشه. خرید انواع پیراهن مردانه را بهترین کیفیت و قیمت انجام دهید و 7 روز ضمانت بدون قید و شرط دریافت کنید.

جنس پارچه پیراهن مردانه اگر با کیفیت باشد تا مدت‌ها برایتان ماندگاری خواهد داشت. این پارچه‌ها معمولا از جنس نخی یا نخ پنبه هستند و ممکن است برای کمتر چروک شدن با مقادیری الیاف مصنوعی همراه شوند. بنابراین در دوخت پیراهن مردانه از پارچه‌های پوپلین، ماهوت، آکسفورد، جناغی و حتی مخمل و پشم بسته به موقعیت استفاده می‌شود. علاوه بر این شرکت ما این آمادگی را دارد تا به همکاری با عزیزانی که در حوزه تجارت انواع مدل پیراهن مجلسی مردانه مشغولند، بپردازد و انواع پیراهنهای یقه دیپلمات را به صورت عمده به پیرهن مردانه بازار عرضه کند.

را فراهم کرده است.

چشم انداز ما تولید حداقل نیاز پوشاک مردم ایران اعم از پوشاک مردانه ، پوشاک زنانه ، پوشاک بچگانه با حضور در مراکز تمام استان های کشور جهت دسترسی آسان تا سال ۱۴۰۵ می باشد. طراحی پیراهن مردانه با مدل دوخت متفاوت امکان ست کردن پیراهن‌ها با انواع شلوارهای راسته، دم پا کش، گشاد و… را فراهم کرده است. اگر دوست دارید اندام ورزیده شما در پیراهن مردانه مشخص باشد و جذاب به نظر برسید، ست شلوار و پیراهن‌های جذب بهترین انتخاب‌ها هستند. 4- هنگام خرید پیراهن باید اینو رو در نظر بگیرد که پیراهن شما زود چروک می شود یا نه؟؟ و این موضوع در هنگام خرید پیراهن مردانه رسمی حتما مورد توجه قرار بدین، قبل از خرید از فروشنده بپرسید. کاسپین یک سازمان معتبر در زمینه تولید انواع پوشاک مردانه است. دوخت پوشاک در این سازمان با بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت‌ها همراه می‌باشد.

در طرح شطرنجی همیشه ترکیب رنگ سفید با یک رنگ دیگر است و از رنگ دیگری استفاده نمی‌شود. طرح شطرنجی شامل چند طرح بوفالو، هندسی، چوپانی و تیم اسلحه است. ۴- دقت کنید اگر قصد خرید پیراهن‌های جین را دارید ، باید بدانید این نوع پیراهن‌ها را می‌توانید با شلوارجین روشن و یا تیره ست کنید.

  • یکی دیگر از یقه‌هایی که حالت رسمی دارد یقه انگلیسی است البته این یقه روی پیراهن قابل اجرا نیست و بیشتر روی کت به کار می‌رود.
  • با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.
  • افراد چاق و سایز بزرگ با لباسهای آزاد و گشاد احساس راحتی بیشتری میکنند و در مقابل آقایان ریز نقش و لاغر اندام با لباس های فیت تن احساس بهتری دارند.

مطالب مرتبط