فواید قارچ گانودرما با خواص بی‌نظیر آن در درمان بیماری‌ها خبرآنلاین

قارچ گانودرما به خاطر نقش پیشگیری کننده یا مبارزه کننده با سرطان روده بزرگ مورد مطالعات متعددی قرار گرفته است. برخی از تحقیقات نشان می دهد که درمان یکساله با قارچ گانودرما می تواند تعداد و اندازه تومورها در روده بزرگ را کاهش دهد. گزارشات دقیق تر از چندین مطالعه نشان می دهد قارچ گانودرما می تواند اثرات مثبتی بر روی بیماران مبتلا به سرطان داشته باشد. این مزایا دربرگیرنده افزایش فعالیت گلبول های سفید خون است که با سرطان مبارزه می کنند. همچنین کیفیت زندگی بیماران سرطانی نیز در این شرایط بهبود یافته است. با اینحال، محققان بیان کرده اند که قارچ گانودرما باید در کنار سایر درمان های سنتی به کار رود و نمی تواند جایگزینی برای این درمان ها باشد.

از دلیل اصلی ابتلا به بیماری نقرس افراط در مصرف پروتئین های حاوی پورین مانند گوشت قرمز می باشد. زمانی که پورین بیش از حد جذب می کنیم اسید اوره افزایش می یابد. دلیل دوم ابتلا به این بیماری عملکرد ضعیف برخی اعضای بدن است که منجر به تولید بیش از حد اوره در بدن، مشکل متابولیسم و از بین بردن اسید اوره و یا ترکیبی از هر دو مورد می باشد.

یکی از مطالعات انجام شده نشان می دهد مصرف قارچ گانودرما برای دو هفته می تواند به مقدار قابل توجهی فشار خون را کاهش دهد. اما یکی از مهم ترینخواص قارچ گانودرماکه استفاده از آن را به شدت برای افراد مهم کرده، تقویت دستگاه ایمنی بدن است. همان طور که اطلاع دارید دستگاه ایمنی بدن با استفاده از گلبول های سفید شکل می گیرد و این مساله نشان می دهد که مصرف قارچ گانودرما تا حد بسیار زیادی می تواند عملکرد گلبول های سفید را تقویت کند. نام محلی این قارچ در چین، لینگ زی؛ در ژاپن، ری‌شی (همچنین با نگارش ریشی) و در کره، یونگ زهی می‌باشد. چینی‌ها معتقدند که این قارچ نماد زندگی شاد، شانس، سلامتی و طول عمر و حتی جاودانگی است. این قارچ در طب سنتی، جهت درمان بی خوابی، تنگی نفس، تقویت حافظه، بیماری‌های کلیه و کبد، ورم مفاصل، آسم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • ترکیبات قدرتمند موجود در گندودرما در پاکسازی کبد و حذف آثار داروهای شیمیایی بر کبد بسیار موثر است.
  • بیشتر عوارض جانبی بعد از استفاده طولانی مدت بروز می کنند.
  • با سلام راجع به محصول خريداري شده باید بگم نسبت به هزینه و کیفیت (کارایی)محصول،فوق العاده است.
  • البته برخی معتقدند این قارچ برای سلامتی ضررهایی نیز دارد.
  • در مورد درجه حرارت مصرف قهوه گانودرما بیشتر معتدل و با دمای محیط پیشنهاد می شود .

برای این کار روزی نیم گرم گانودرما به مدت ۵ ماه استفاده سایت آریو کالا کنید. واقعیت اینکه همون پودری که قاطی کردند اگه اصل باشه و واقعا توش باشه اثرگذاره و ما ابدا منکر اون نیستیم و صمیمانه از این شرکت تشکر مکنیم. متاسفانه این ویزیتور های این شرکت از اصطلاحات عجیب غریب و از خود دراورده برای گول زدن سایر افراد استفاده میکنند.

محققان متوجه شدند که گانودرما به مقدار زیاد بهتر از پلاسبو در برطرف کردن مشکل عمل کرد. عصاره گانودرما در داروها برای جلوگیری از تکثیر سلول‌های سرطانی استفاده می‌شوند. علاوه‌براین، ترکیب کردن گانودرما با چای سبز، قدرت آن را افزایش می‌دهد تا رشد سلول‌های سرطانی را متوقف کند. پژوهش‌ها نشان داده است که بیمارانی که گانودرما مصرف کردند، اثرات جانبی کمتری در شیمی‌درمانی و پرتودرمانی داشتند.

هر فردی با هر سطح از سلامتی بهتره از دمنوش گانودرما استفاده کنه. سطح سلامتی انسان ارتقا پیدا می کنه و هم اینکه از بیماری ها جلوگیری می کنه. بله قارچ گانودرما می تواند سلامت روده را به میزان زیادی بهبود بخشد. این ویژگی به این دلیل است که بتا گلوکان موجود در این قارچ رشد باکتری های پروبیوتیک، نوع خوب باکتری را تشویق می کند.

در واقع آنتی اکسیدان بالا سبب چنین واکنشی در بدن از طریق گانودرما می گردد . و بعد از شناسایی محل آسیب شروع به ترمیم و جوان سازی می نماید . گیجی نیز یکی دیگر از اثرات جانبی ممکن برای قارچ ریشی است.

خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس

برای خرید این محصول، می توانید از نمایندگی های مجاز فروش قهوه گانودرما لوسیدوم آن را به صورت اینترنتی تهیه کنید. خرید اینترنتی قهوه گانودرما می تواند در بسیاری از هزینه های شما صرفه جویی کرده و شما می توانید محصولی با کیفیت را در کوتاهترین زمان ممکن خریداری کرده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. قیمت گانودرما لوسیدوم نسبت به حجم آن بسیار مناسب و با صرفه است و شما می توانید از این قهوه برای مدت زیادی استفاده کنید. همچنین شما می توانید هر گونه سوالی که در رابطه با این محصول دارید را از کارشناسان بپرسید و محصول را با خیالی راحت خرید کنید.

نظر شما

فواید قارچ گانودرما با خواص بی‌نظیر آن در درمان بیماری‌ها خبرآنلاین معمولاً دیوار گچی برای پرورش قارچ اصولی نیست ولی گاهی برخی افراد به صورت ابتکاری پوشش های پلاستیکی معمولی را به دیوارها متصل می کنند. فعلا برای مصارف معمولی نیاز به اخذ مجوز نیست مگر اینکه بخواهید با شرکت های دارویی قرارداد ببندید. سلام من از ۶ فروردین ۹۸ شروع کردم به خون دارو گاننودرما برای رفع استرس واضطراب وافسردگی هنوز هیچ علائمی از بهبودی بوجود نیومده متاسفانه خیلی دارم تلاش میکنم برای بهبودی. تا جایی که من میدانم هنوز در ایران تولید نشده است البته شنیدم که کپسول هندی اش وارد کشور شده ولی از صحت اون مطمئن نیستم به تازگی با شرکت گل دارو مذاکراتی انجام شده است که امیدواریم بزودی شاهد تولیدآن باشیم.

قارچ گانودرما (گنودرما) به خاطر اثرات تقویت کنندگی سیستم ایمنی به خوبی شناخته شده است. اخیرا محققان از تاثیر گانودرما روی سرطان ها خبر داده اند. نتایج نشان می دهد که مصرف قارچ باعث بهبود عملکرد سلول و بهبود ایمنی بدنی می شود. پیشگیری از پیری زودرس و کاهش وزن و تناسب اندام، کاهش قند خون، تقویت عضلات و حافظه و سیستم ایمنی، رفع عفونت ادراری و دفع سموم بدن هم از دستاوردهای استفاده از این قارچ شفا بخش هستند.

عوارض احتمالی مصرف گانودرما

مطالب مرتبط