قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی CCK آبرسان تهران

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی سی سی کا با قابلیت تصفیه 400 گالن آب در روز مناسب برای مدارس، ادارات، رستوران ها، صنایع کوچک و… است. به دلیل تحریم ها و هزینه های بسیار زیاد واردات کمتر کسی به دنبال وارد کردن دستگاه تصفیه آب اصل سی سی کا میرود. در صورتی که آب تصفیه کن های سی سی کا اورجینال نیز وارد باز شوند، قیمت بسیار زیادی خواهند داشت که شاید خرید آن برای هر خانواده ای مقدور نباشد. دستگاه تصفیه آب خانگی با برند های متنوعی در بازار وجود داره و با مارک های مختلفی بفروش میرسه . دستگاه های تایوانی ، چینی و ایرانی از متداول ترین انواع آن هستن که در ایران وجود دارن . همان گونه که می دانید یکی از نکات مهم در رابطه با نگهداری دستگاه های تصفیه آب تعویض فیلتر های آن می باشد.

همچنین با نظارت بر مراحل ارسال تا تحویل کالا، تضمین کننده صحت معامله شماست. در این مرحله گل و لای، شن و ماسه و ذرات معلق در آب با گذشتن از فیلتر پلی پروپیلن حذف می شوند. هر خانواده‌ای از آب آشامیدنی سالم لذت خواهد برد و زندگی آرام و بدون دغدغه‌ای خواهد داشت. برای خرید این دستگاه می توان با مشاوران آراد برندینگ ارتباط برقرار کرد و به آسانی ثبت سفارش را انجام داد. با عرض پوزش کلیه قیمت ها در حال بروز رسانی می باشد، لطفا جهت استعلام قیمت خرید با واحد فروش تماس حاصل نمایید.

بهترین دستگاه تصفیه آب

فیلتر مرحله دوم سی سی کا یا فیلتر کربن اکتیو پودری ساخته شده از پوسته نارگیل جهت حدف مواد آلی و کلر و بو مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای یو وی دار مینروا Minerva Ro8_UV… فیلتر کربن بلاک ( فیلتر تصفیه آب مرحله سوم )، مواد شیمیایی را از بین می رود. دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای یو وی دار مینروا مدل Minerva Ro8_UV…

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی CCK آبرسان تهران در واقع فیلتر کربن جامد باعث تکمیل شدن، تصفیه فیلتر الیافی و فیلتر کربن پودری می شود. مجهز به شیر برقی که در صورت عدم کارکرد پمپ به هر دلیل مسیر آب ورود به سایر فیلتر ها را مسدود می کند. مجهز به شیر برقی که در صورت عدم کارکرد پمپ به هر دلیل مسیر آب ورودی را به سایر فیلتر ها را مسدود می کند. زیرا هوزینگ ها بسیار حساس هستند و ممکن است که شکسته شوند. پلاستیک فیلترهای مراحل یک و دو و سه را باز کنید و در داخل محفظه ای مربوط قرار دهید. هر چه کیفیت این مواد بهتر باشد و بر پایه گیاهی ساخته شده باشد، فیلتر در نهایت دارای کیفیت برتری خواهد بود.

علاوه بر تمامی موارد گفته شد، نصب بسیار آسان این دستگاه که نیاز به کمترین فضای ممکن را دارد و قابل نصب در مکانی همچون کمتر از نصف فضای زیر سینک آشپزخانه است، با دارا بودن قابلیت جابه‌جایی از ویژگی‌های مهم آن به قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی CCK شمار می‌رود. در این مورد و برای سهولت استفاده از دستگاه، توسط یک شیر مجزا که در گوشه سینک تعبیه می‌شود، آب تصفیه شده حاصل، قابل استفاده و بهره‌برداری خواهد بود. فیلتر UV با استفاده از اشعه ماوراء بنفش می تواند تا 99/99 درصد میکروارگانیسم های بیماریزا نظیر باکتریها، ویروسها، انگلها، قارچ ها و … در این روش هیچ ماده شیمیایی به آب اضافه نمی شود بنابراین طعم و مزه آب تغییر پیدا نمیکند. اشعه ماوراء بنفش در نور خورشید نیز وجود دارد و در واقع همان عاملی است که باعث آفتاب سوختگی می شود. این اشعه هسته ژنتیکی میکروارگانیسم ها را از بین می برد.

  • راد گستر نوین خدمات ویژه‌ی سرویس دستگاه را هم در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • شرکت تصفیه آب سی سی کا در سال 1973 در کشور تایوان تاسیس شد.
  • در طی فرایند جذب، ناخالصی ها وارد منافذ بسیار ریز کربن شده و کربن اجازه خارج شدن آنها را نمی دهد.
  • تمام لوازم مورد نیاز جهت نصب دستگاه تصفیه آب، مخزن ذخیره 16 لیتری، شیر اهرمی تصفیه آب، شیلنگ‌ها و شیرآلات و… داخل جعبه دستگاه می‌باشد و نیاز به تهیه هیچ قطعه دیگری نیست.
  • همچنین با نظارت بر مراحل ارسال تا تحویل کالا، تضمین کننده صحت معامله شماست.
  • یعنی اینکه قطعات و فیلترهای تصفیه آب سی سی کا به راحتی به ایران وارد میشوند و در انواع دستگاه های تولید شده در ایران نیز کاربرد دارند.

مطالب مرتبط