لیست قیمت لوله بخاری و کلاهک وحلبی سازی کلاهک

در صورت نصب انواع کلاهک بر روی خرپشتی هم ارتفاع پایه کلاهک بین 30 الی 50 سانتیمتر مناسب هست. براس ساخت کلاهک کلبه ای یکطرفه میتوان از انواع ورق گالوانیزه ، ورق سیاه و رنگی و حتی ورق استیل استفاده نمود . باید خاطر نشان شویم در مواردی که در محل کار آلاینده های شیمیایی ایجاد می شود از ورق استیل ۳۱۶ برای ساخت کلاهک کلبه ای استفاده میشود .

علاوه بر این، مشبک تیغه Z از ورود گرد و غبار، گرد و غبار ریز و سایر آلاینده ها به ساختار تیغه جلوگیری می کند. در صورت خالی بودن چهار طرف روکش بال (هیچ مانعی مانند دیوار وجود ندارد) می توان از چهار طرف گریل را درست کرد. اما اگر یک یا هر دو طرف دیوار در اطراف پوشش بال وجود داشته باشد، درپوش بال در دو یا سه طرف ساخته می شود.

هر کدام از سیستم‌های گرمایشی ساختمان مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی و شرکتی نیازمند تامین اکسیژن و خروج گاز سمی تولید شده از سوختن ماده سوختنی خواهد بود. با استفاده از سیستم دودکش وکلاهک دودکشمناسب شرایط مکانی، منطقه آب‌وهوایی و ماده سوختنی موجب بهبود و تداوم روند فعالیت سیستم حرارتی را در پی دارد. سازنده انواع دریچه های تنظیم هوا کولر – درب های بازدید زیر فن کوئل – کلاهک لوور پشت بام و…. ایمنی و کیفیت + قیمت رقابتی ولفرا تک بزرگترین تولید کننده لوله بخاری و کانال های گرد در ایران تولید کننده انبوه… کلاهک اچ ، زانو ، تبدیل و سراهی و……در ضخامت 0.50 میلیمتر مطابق مبحث 17 مقرارت ملی ساختمان دارای دپوی قابل توجه… روکش های بال به گونه ای طراحی شده اند که از ریزش باران یا برف در داخل و پایین کلاهک جلوگیری می کنند، بنابراین نیازی به پوشاندن آن با چسب یا مواد ضد آب دیگر نیست.

کلاهک اچ

این حالت باعث میشود هنگام بارش باران و برفداز نفوذ آب و رطوبت به داخل کلاهک کلبه ای جلوگیری به عمل آید کلاهک کلبه ای . با این روش خم کاری ، کلیه جداره های داخلی کلاهک کلبه ای به طور قابل اطمینانی از خطر استهلاک در امان می مانند . اما اگر قرار باشد کلاهک کلبه ای روی یک مقطع چهار گوش نصب شود ، ابعاد کلاهک کلبه ای را نیم نسانت بزرگتر در نظر میگیریم تا مقطع چهار گوش در آن فرو رود و برای زیاد فرو نرفتن کلاهک کلبه ای از فاصله ۵ سانتی از لبه ی پایین ، در محیط داخلی کلاهک کلبه ای یک نبشی میچرخانیم تا به همان اندازه در مقطه مکعبی فرو رود . از زمان‌های قدیم استفاده از هیزم برای ایجاد آتش و گرما در بین انسان‌ها مرسوم بوده و رفته‌رفته با پیدایش سوخت‌ها فسیلی و پاک امروزی سیستم حرارتی منازل و مشاغل تغییر نمود.

پره‌های ناگونیا و 4 طرفه این کلاهک سبب افزایش راندمان کاری آن شده و مناسب برای انواع ساختمان مسکونی، تجاری و صنعتی خواهد بود. با توجه به پوشش خاص کلاهک کلبه‌ای استفاده از آن در مناطق خاص با شرایط آب و هوای نامناسب امری مهم تلقی شده و مقاومت خاصی در برابر انواع بارش به‌ویژه برف کاربرد خواهد داشت. روکش کابین یا روکش ژاپنی برای پوشاندن و محافظت از دهانه دودکش و هدایت لوله های تهویه مانند باران، برف و سایر اجسام مانند گرد و غبار و حتی لانه پرندگان از انتهای دودکش و نفوذ باد.

انتخاب مسیر دودکش مناسب و به تبعیت از آن بهره‌برداری از کلاهک دودکش در جهت افزایش کارایی خروج گازهای سمی تاثیرگذار است. تمامی تجهیزات آتش‌زا نیازمند اکسیژن لازم برای ادامه روند فعالیت خود بوده و این امر توسط دودکش و کلاهک آن انجام خواهد شد. خدمات کانال کشی ساختمان با تیمی حرفه ای و مجرب انواع کانال های هوا رسانی سرد و گرم ( کولر ، هود ، تهویه ،… کلاهک های تکی یا جمعی . گرد یا مستطیل . هواکش های مکانیکی دورانی . اگزوست های کارخانجات . مشاوره رایگان طرح های صنعتی…

فروش انواع کلاهک های دودکش مدرن

نمای کلاهک کلبه ای می شود و هم از استهلاک زودرس کلاهک کلبه ای جلوگیری می کند. تعبیه شود که ساختار پایه و گریل های کلاهک پره ای در اثر عاومل مختلف دچار تغییر حالت یا مشکل خاصی نشود. سقف این مدل کلاهک در سه مدل تک شیب و دو شیب و هلالی قابل طراحی، ساخت و اجرا می باشد.

  • شرکت تهویه سان با سابقه بیش از 25 سال تولید انواع محصولات تهویه هوا محل مناسبی برای خرید بوده و حتی با حذف دلالان، شاهد کاه قیمت خرید محصولات نیز خواهید بود.
  • رنگ آمیزیاین کلاهک با رنگ قهوه ای سوخته ،به صورت الکترو استاتیک عرضه می شود.
  • در محیط داخلیِ پایه ی کلاهک کلبه ای یک نبشی می چرخانیم تا پایه کلاهک بیش از حد بر روی مقطعِ مکعبی فرو نرود.
  • میزان هوای عبوری از یک داکت را تنظیم و حتی مسدود یا کاملا باز می کند.کاربرد دمپر هوا زمانی اولویت می یابد که یک شبکه گسترده از لا ین های فرعی در سیستم داکت های هوارسان در مجموعه وجود داشته باشد که بخواهیم میزان هوای هر لاین را با آن تنظیم نماییم.
اما در سایز های بزرگ از یک نبشی یا قوطی برای ساخت این کلاهک کلبه ای استفاده می شود . تاسیسات استفاده می گردد.دریچه بازدید دربی هست که بر روی یک فریم تعبیه می شود که این درب و فریم روی هم تشکیلِ محصولی بنام دریچه بازدید را می دهند.دریچه بازدید را می توان دردهر سطحی که بخواهیم تعبیه کنیم و امکان بازدید به آن مقطع را برای خود ایجاد کنیم. امکانِ بازشوندگیِ درب دریچه زیر فن کویل نیز از موارد مهم در زمان ساخت به حساب می آید.در واقع درب دریچه زیر فن کویل به دو صورت وزنه ای و لولایی امکانپذیر هست.در نوع وزنه ای درب بصورت کامل از فریم جدا می شود،اما در مدل لولایی درب با لولا و از طریق قفل های زیمنسی باز و بسته می شود.

ارتفاع استاندارد کف تیغه 30 سانتی متر و دارای چهار میله می باشد. البته لازم به ذکر است که هیچ محدودیتی در ساخت روکش چاقو با اندازه های غیر استاندارد وجود ندارد. برای نصب کلاهک کلبه ای در سطوح مسطح و هموار در هنگام ساخت ، یک خم ۳ سانتی به بیرون داده میشود و این لبه سطح صاف پیچ میشود .ولی اگر قرار باشد کلاهک کلبه ای روی حجم مکعبی نصب شود به وسیله یک نبشی یا ترمزی که در فاصله ۵ تا ۱۰ سانتی از پایین لبه داخلی پایه کلاهک کلبه ای تعبیه میشود ، این کار امکان پذیر است . از کلاهک کلبه ای یکطرفه برای هوارسانی یا تخلیه هوای محیط هایی مثل اتاق های اسانسور ، هواساز، ژنراتور ، موتور خانه و حتی جهت تخلیه هوای لوله ای ونت میتوان استفاده کرد .

دستگاه هسته گیر خرما – رایا صنعت

لیست قیمت لوله بخاری و کلاهک وحلبی سازی کلاهک

مطالب مرتبط