ما فهمیدیم که چگونه نمای کلی AI کار می کند (و ابزاری برای اثبات آن ساخته است)
این پست توسط Market Brew حمایت مالی شد. نظرات بیان شده در این مقاله خود حامی است.
نمی دانید چگونه استراتژی سئو خود را برای حداکثر دید SERP در نمای کلی AI (AIO) تنظیم کنید؟
آیا آرزو می کنید تکنیک هایی داشته باشید که آینه را چگونه می فهمد ارتباط را درک می کند؟
تصور کنید که آیا Google طرح را برای نمای کلی AI به شما تحویل داده است:
- هر سیگنال
- هر مکانیسم گلزنی.
- هر الگوی معنایی که از آن استفاده می کند تا تصمیم بگیرد چه محتوا باعث برش می شود.
این همان کاری است که مهندسان جستجوی ما انجام دادند.
آنها با مهندسی معکوس چگونگی عملکرد اجمالی AI Google و مدلی ساخته شده اند که دقیقاً به شما نشان می دهد که چه چیزی را اصلاح کنید.
این دیگر در مورد ترفندهای سطحی نیست. این در مورد تراز کردن با چگونگی ارزیابی AI واقعی معنا و ارتباط است.
در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید با ایجاد تعبیه برای محتوای خود و نحوه تنظیم مجدد محتوای خود برای حداکثر دید با استفاده از ابزارهای AIO که توسط مهندسان جستجو ساخته شده است ، در SERP های AIO رتبه بندی کنید.
3 ویژگی اصلی نمای کلی AI که می تواند رتبه های شما را ایجاد یا از بین ببرد
بیایید با بلوک های اصلی ساختمان یک پاسخ اجمالی Google AI (AIO) شروع کنیم:
تعبیه ها چیست؟
تعبیه ها بازنمایی عددی با ابعاد بالا از متن هستند. آنها به سیستم های AI اجازه می دهند تا معنای کلمات ، عبارات یا حتی صفحات کل را فراتر از خود کلمات درک کنند.
به جای مطابقت با اصطلاحات دقیق ، تعبیه ها زبان را به بردارها یا آرایه هایی از اعداد تبدیل می کنند که روابط معنایی بین مفاهیم را به خود جلب می کند.
به عنوان مثال، “ماشین” ، “وسیله نقلیه” و “اتومبیل” کلمات مختلفی هستند ، اما تعبیه آنها در فضای بردار نزدیک خواهد بود زیرا به معنای چیزهای مشابه است.
مدل های بزرگ زبان (LLM) مانند ChatGPT یا Google Gemini از تعبیه برای “درک” زبان استفاده می کنند. آنها فقط کلمات را نمی بینند ، بلکه الگوهای معنا را می بینند.

چرا تعبیه ها برای سئو اهمیت دارند؟
دانستن اینکه چگونه مدل های بزرگ زبان (LLMS) محتوا را تفسیر می کنند ، برای پیروزی در نتایج جستجوی AI محور ، به ویژه با نمای کلی AI Google ، مهم است.
موتورهای جستجو از تطبیق کلمات کلیدی ساده به درک معنایی عمیق تر منتقل شده اند. اکنون ، آنها محتوا را بر اساس ارتباط متنی ، خوشه های موضوع و شباهت معنایی با هدف کاربر ، نه فقط کلمات جدا شده رتبه بندی می کنند.

تعبیه ها این تکامل را قدرت می دهند.
آنها موتورهای جستجو را قادر می سازند تا با گروهی ، مقایسه و رتبه بندی کنند و سطح آن را با یک سطح دقیق قرار دهند که روشهای سنتی (مانند TF-IDF ، تراکم کلمات کلیدی یا SEO موجودیت) نمی توانند مطابقت داشته باشند.
SEO با یادگیری نحوه کار تعبیه ها ، ابزارهایی را برای هماهنگ کردن محتوای خود با نحوه فکر کردن موتورهای جستجو به دست می آورد و در جستجوی معنایی در رتبه های بهتر را باز می کند.

چگونه می توان با ایجاد تعبیه در SERP های AIO رتبه بندی کرد
مرحله 1: حساب OpenAI خود را تنظیم کنید
- ثبت نام کنید یا وارد شوید: اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، در سیستم عامل OpenAI در https://platform.openai.com/signup حساب کنید.
- کلید API: پس از ورود به سیستم ، برای دسترسی به خدمات OpenAI باید یک کلید API ایجاد کنید. می توانید این مورد را در تنظیمات حساب خود در زیر بخش API پیدا کنید.
مرحله 2: مشتری OpenAi Python را نصب کنید تا این مرحله را برای PROS SEO ساده کنید
OpenAI یک مشتری پایتون را فراهم می کند که روند تعامل با API آنها را ساده می کند. برای نصب آن ، دستور زیر را در ترمینال یا فرمان خود اجرا کنید:
pip install openai
مرحله 3: با کلید API خود تأیید کنید
قبل از درخواست ، باید با استفاده از کلید API خود تأیید اعتبار کنید. در اینجا چگونه می توانید آن را در اسکریپت Python خود تنظیم کنید:
import openai
openai.api_key = 'your-api-key-here'
مرحله 4: مدل تعبیه خود را انتخاب کنید
در زمان آفرینش این مقاله ، Openai متن -3- یکی از پیشرفته ترین مدل های تعبیه شده در نظر گرفته می شود. من برای طیف گسترده ای از کارهای پردازش متن بسیار کارآمد است.
مرحله 5: برای محتوای خود تعبیه کنید
برای تولید تعبیه برای متن:
response = openai.Embedding.create(
model="text-embedding-3-small",
input="This is an example sentence."
)
embeddings = response['data'][0]['embedding']
print(embeddings)
نتیجه لیستی از اعداد است که نشان دهنده معنای معنایی ورودی شما در فضای با ابعاد بالا است.
مرحله ششم: ذخیره سازی تعبیه
تعبیهات را در یک پایگاه داده برای استفاده های بعدی ذخیره کنید. ابزارهایی مانند Pinecone یا PostgreSQL با PGVECTOR گزینه های بسیار خوبی هستند.
مرحله 7: رسیدگی به ورودی های متن بزرگ
برای محتوای بزرگ ، آن را به پاراگراف ها یا بخش ها تقسیم کرده و برای هر تکه تعبیه کنید.
برای محاسبات شباهت بهتر کنجین از تکه های مشابه اندازه استفاده کنید. برای نشان دادن یک سند کامل ، می توانید تعبیه های هر تکه را به طور متوسط انجام دهید.
💡نکته حرفه ای: از نمای کلی AI AI Market Brew استفاده کنیدبشر تیم مهندس جستجو در Market Brew این Visualizer را ایجاد کرده است برای کمک به شما در درک دقیقاً چگونه از تعبیه ، از نسل چهارم طبقه بندی کننده متن استفاده می شود توسط موتورهای جستجو
معناشناسی: مقایسه تعبیه ها با شباهت کسین
اقدامات شباهت کسین شباهت بین دو بردار (تعبیه)، صرف نظر از بزرگی آنها.
این برای مقایسه شباهت معنایی بین دو قطعه متن ضروری است.

مقایسه موتور جستجوی معمولی شامل موارد زیر است:
- کلمات کلیدی با پاراگراف ،
- گروه های پاراگراف با پاراگراف های دیگر ، و
- گروه های کلمات کلیدی با گروه های پاراگراف.
در مرحله بعد ، موتورهای جستجو این تعبیه ها را جمع می کنند.
چگونه موتورهای جستجو تعبیه شده
موتورهای جستجو می توانند محتوا را بر اساس خوشه های تعبیه سازماندهی کنند.
در ویدیوی زیر ، ما قصد داریم نشان دهیم که چرا و چگونه می توانید از خوشه های تعبیه شده استفاده کنید ، با استفاده از نمای کلی AI Market Brew ، Visualizer ، برای رفع مشکلات تراز محتوا که ممکن است مانع از حضور شما در نمای کلی AI Google یا حتی نتایج جستجوی منظم آنها شود!
https://www.youtube.com/watch؟v=vf_nubrs9zo
خوشه های تعبیه شده یا “ابرهای معنایی” یکی از قدرتمندترین ابزارهای رتبه بندی برای مهندسان جستجو امروزه را تشکیل می دهند.
ابرهای معنایی خوشه های موضوع در هزاران بعد هستند. تصویر فوق یک نمایش سه بعدی را برای ساده کردن درک نشان می دهد.
خوشه های موضوع به موجودات هستند زیرا ابرهای معنایی تعبیه می شوند. به یک ابر معنایی به عنوان یک خوشه موضوع در مورد استروئیدها فکر کنید.
مهندسان جستجو از این موارد استفاده می کنند مانند اینکه خوشه های موضوع را انجام می دهند.
هنگامی که محتوای شما در خارج از ابر معنایی بالا قرار می گیرد – آنچه AI که مهمترین آنها را می داند – از نمای کلی AI (و حتی نتایج جستجوی منظم) به طور کامل نادیده گرفته می شود ، تخریب می شود.
مهم نیست که صفحه شما چقدر به خوبی نوشته شده یا بهینه شده باشد ، اگر با خوشه معنایی درست که سیستم هوش مصنوعی ریز تنظیم شده به دنبال آن است ، سطح آن تراز نخواهد شد.
با استفاده از نمای کلی AI Visualizer ، در نهایت می توانید ببینید که آیا محتوای شما با ابر معنایی غالب برای یک پرس و جو خاص هماهنگ است یا خیر. اگر این کار را نکند ، ابزار a را فراهم می کند استراتژی تنظیم مجدد برای کمک به شما در عبور از این شکاف.
در دنیایی که هوش مصنوعی تصمیم می گیرد چه چیزی نشان داده می شود ، این سطح دید فقط مفید نیست. ضروری است
نمای کلی AI رایگان Visualizer: نحوه رفع تراز محتوا
https://www.youtube.com/watch؟v=ucgjzo_9cuq
مرحله 1: از Visualizer استفاده کنید
URL خود را در این ابزار Visualizer Visualizer AI در این ابزار Visualizer وارد کنید تا ببینید که چگونه موتورهای جستجو محتوای شما را با استفاده از تعبیه مشاهده می کنند. در تجزیه و تحلیل خوشه TAB خوشه های تعبیه شده را برای صفحه شما نمایش می دهد و نشان می دهد که آیا محتوای شما با خوشه صحیح هماهنگ است یا خیر.

مرحله 2: استراتژی تنظیم مجدد را بخوانید
این ابزار در صورت لزوم یک استراتژی تنظیم مجدد را ارائه می دهد. این یک نقشه راه واضح برای تنظیم محتوای شما برای هماهنگی بهتر با تفسیر هوش مصنوعی از ارتباط فراهم می کند.
به عنوان مثال: اگر صفحه شما از نظر خوشه ای تعبیه شده از نظر معنایی فاصله دارد ، استراتژی مجدداً تغییراتی مانند کار مجدد محتوای شما یا تغییر تمرکز را پیشنهاد می کند.


مرحله 3: تغییرات جدید را آزمایش کنید
از ویژگی “تست محتوای جدید” استفاده کنید تا بررسی کنید که محتوای شما در حال حاضر متناسب با خوشه برتر AIO است. آزمایش و پالایش تکراری به عنوان تحولات کلی AI توصیه می شود.

محتوای خود را مانند موتور جستجو مشاهده کنید و مانند یک حرفه ای آن را تنظیم کنید
شما به تازگی زیر کاپوت سئو مدرن دیده اید – تعبیه ، خوشه ها و نمای کلی. اینها تئوری های انتزاعی نیستند. آنها همان سیستم های اصلی هستند که Google از آن استفاده می کند تا چه رتبه ای را تعیین کند.
به این فکر کنید مانند دسترسی به کتابچه راهنمای سرویس پورشه ، نه فقط راهنمای مالک. ناگهان ، می توانید حدس بزنید که کدام ترفندها مهم هستند و شروع به تنظیماتی می کنند که در واقع سوزن را حرکت می دهد.
در Market Brew ، ما بیش از دو دهه را صرف الگوریتم های این الگوریتم ها کرده ایم. ابزارهایی مانند نمای کلی AI رایگان Visualizer به شما این دیدگاه مکانیک را در مورد نحوه تفسیر موتورهای جستجو محتوای شما می دهد.
و برای تیم هایی که می خواهند فراتر بروند ، یک مجوز پرداخت شده برای کمک به پیگیری و اولویت بندی اینکه معیارهای مبتنی بر AIO بیشتر بر رتبه های شما تأثیر می گذارد-مانند شباهت Cosine و خوشه های برتر تعبیه شده ، طرح های رتبه بندی را باز می کند.
شما اکنون کتابچه راهنما را دارید. حرکت بعدی مال شماست.
آنچه را که AI Google واقعاً می بیند فاش کنید
اعتبار تصویر
تصویر برجسته: تصویر توسط Brew Market. با اجازه استفاده می شود
تصویر در پست: تصاویر توسط Market Brew. با اجازه استفاده می شود