مجدداً EEAT را برای هدایت فروش بالاتر و دید جستجو جستجو کنید


پادکست خیریه SEO اخیراً در مورد روش متفاوتی برای فکر کردن در مورد EEAT بحث کرده است که بر فعالیتهایی که منجر به سیگنال های خارجی می شود که Google ممکن است با مفاهیم اساسی EEAT (تخصص ، تجربه ، اقتدار و اعتماد به نفس) در ارتباط باشد) بحث کرده است. جان مولر گوگل اخیراً گفت که EEAT چیزی نیست که بتوانید به یک سایت اضافه کنید و بیشتر مواردی که در این نمایشگاه مورد بحث قرار گرفته است کاملاً با آن واقعیت.

این پادکست ، به میزبانی اولسیا کروبکا و آنتون شولکه ، آماندا والز (پروفایل LinkedIn) ، بنیانگذار Cedarwood Digital در منچستر ، انگلستان را به نمایش گذاشت.

ارسطو و سئو

آماندا مفهوم استفاده از اصول اخلاق ، پاتوس و آرم های ارسطو را به استراتژی سئو معرفی کرد. این اصول سه روش برای ترغیب بازدید کنندگان سایت و مشتریان بالقوه است:

  1. اعتبار (اخلاق)
  2. جذابیت عاطفی (پاتوس)
  3. استدلال منطقی (آرم) ، که برای متقاعد کردن مخاطب استفاده می شود.

آماندا این مفاهیم را با عمق بیشتری توضیح می دهد ، اما این سه اصل پایه و اساس رویکرد او در ایجاد شرایطی را تشکیل می دهند که منجر به سیگنال های خارجی مثبت می شود که می تواند با مفاهیمی مانند تخصص ، تجربه ، اقتدار و اعتماد به نفس ارتباط داشته باشد.

چرا برای سئو اهمیت دارد

آماندا می گوید که سئو در نهایت در مورد هدایت و تبدیل ها است ، نه فقط رتبه بندی و من با آن 100 ٪ موافقم. تاریخچه سئو در مورد تمام ترافیکی که برای مشتری به دست آورد ، با گوروس کلاغ می خورد اما آنها هرگز در مورد بخشی که واقعاً مهم است فروش و منجر به آن صحبت نمی کند.

ایجاد پیوند به صورت تاریخی در آن دام قرار می گیرد که هم مشتری و هم سازنده پیوند بر روی تعداد پیوندها در هر ماه تمرکز می کنند و به عنوان شواهدی از موفقیت به ترافیک نگاه می کنند. اما واقعاً ، همانطور که آماندا خاطرنشان می کند ، هر کاری که یک سئو خوب انجام می دهد باید بر افزایش فروش متمرکز شود. هیچ چیز دیگری مهم نیست.

آماندا توضیح داد:

“SEO چیزی بیش از رتبه بندی ها است ، این مربوط به تبدیل است. این مربوط به بازگشت تجارت است. این در مورد کسب آن موفقیت ، آن منجر به آن است که ما به آنها نیاز داریم … مردم را به یک وب سایت می رسانیم … اگر آنها تبدیل نشوند.

مدیریت اعتبار

آماندا توصیه می کند که روی مدیریت شهرت تجارت ، مانند بررسی ها ، مصاحبه ها و آنچه به صورت آنلاین در مورد این برند نوشته شده است ، تمرکز کنید.

او به آمار زیر اشاره می کند:

  • در صورت خواندن چیزی منفی در مورد برند ، 87 ٪ از مصرف کنندگان از تصمیم خرید خارج می شوند.
  • 81 ٪ از مصرف کنندگان قبل از خرید ، تا 79 روز تحقیقات گسترده ای انجام می دهند.

آماندا قابلیت یافتن ، اعتبار و ترغیب را به عنوان مواد تشکیل دهنده بهینه سازی موفقیت آمیز جستجو می کند:

“ما در حال کار بر روی سئو هستیم تا به مردم کمک کنیم تا ما را پیدا کنند ، و از همه مهمتر ، ما آنها را قانع می کنیم یا آنها را ترغیب می کنیم که واقعاً بروند و محصول خود را خریداری کنند …”

سیگنال های خارج از سایت را کنترل کنید

آماندا توصیه می کند که به طور مرتب در مورد برند شما برای کشف مسائل احتمالی ، نظارت بر احساسات کاربر آنلاین و ارزیابی پوشش رسانه ای تحقیق کند زیرا احساسات ضعیف در سایت می تواند کاربران را از قیف تبدیل خارج کند.

سیگنال های موجود در سایت را مدیریت کنید

آماندا همچنین از صفحه درباره ما برای به اشتراک گذاشتن داستانهای قابل اعتماد استفاده می کند که کاربران می توانند احساسات مثبت واقعی را برای این برند ایجاد کنند ، با استفاده از عبارت جذاب برای توصیف تجربه ای که کاربران باید از صفحه درباره ما دریافت کنند. او می گوید که این می تواند به سادگی گفتن به مشتریان بالقوه در مورد تجارت باشد.

محتوای و اصالت تولید شده توسط کاربر

بسیاری از سریعترین مشاغل در حال رشد در اینترنت محتوای تولید شده توسط کاربر با کیفیت بالا را پرورش می دهند. تشویق مشتریان برای ارسال بررسی و تصاویر به ایجاد اعتماد به نفس در محصولات کمک می کند.

آماندا توضیح می دهد:

“و سپس از دیدگاه پاتوس ، می دانید ، واقعاً با این نوع محتوای تولید شده توسط کاربر ، ارتباط مردم را به وجود می آورید … زیرا اساساً انسان ها ، آنها از انسان خریداری می کنند و هرچه انسان تر و احساسی تر باشند که می توانیم در روند فروش خود باشیم ، احتمال بیشتری برای دستیابی به آن خرید و ارتباط داریم که باید واقعاً به مخاطبان خود برسیم.”

گودبرداری به روزنامه نگاران

این قسمت آخر ، ایده های داستان برای روزنامه نگاران ، چیزی است که شرکت های ساختمانی را به طور مداوم اشتباه می گیرند. من می دانم زیرا من همیشه به آنها نزدیک می شوم و آنها به طور مداوم رویکرد اشتباهی دارند ، که بیش از حد روی پیوندها تمرکز می کند و در درک مخاطبان من کافی نیست.

من در ساخت لینک در اوایل سئو (اوایل دهه 2000) تخصص داشتم. من حتی مجری انجمن Link Building در Webmasterworld بودم. اگرچه من دیگر ارتباط برقرار نمی کنم ، اما تجربه گسترده و گسترده ای دارم که ناشران را ترغیب می کنم تا به مشتریان خود پیوند بدهند.

نظر من این است که به روابط عمومی به روزنامه نگاران باید برای قرار گرفتن در معرض برند کاملاً نزدیک شود. هدف را پیوند ندهید.

در عوض روی ساختن داستانهای مثبت با روزنامه نگاران تمرکز کنید و به آنها اجازه دهید آن مقالات را با یا بدون اضافه کردن پیوند بنویسند ، به آنها اجازه دهید تصمیم بگیرند. آنچه اتفاق خواهد افتاد این است که مصرف کنندگان بیرون می روند و نام کسب و کار شما را در Google تایپ می کنند و این یک سیگنال قوی و قوی است. من ترجیح می دهم هزاران مصرف کننده نام وب سایت من را در Google بر روی تعداد انگشت شماری از پیوندها ، هر بار ، در تمام طول روز تایپ کنند.

من با آنچه آماندا در مورد درک مخاطبان یک روزنامه نگار می گوید کاملاً موافقم:

“92 ٪ از روزنامه نگاران می گویند درک مخاطبان خود برای آنها بسیار مهم است که یک داستان را در نظر بگیرند.”

درک مخاطب بسیار مهم است. من حتی عمیق تر می روم و توصیه می کنم که چه چیزی باعث ایجاد انگیزه در مخاطب می شود. روی دلایلی که خوانندگان یک روزنامه نگار روی عنوان مقاله ای که در Google News نمایش داده می شود ، کلیک کنید. پس از درک این بخش ، من عملاً می توانم تضمین کنم که نرخ تأیید روابط عمومی به سرعت افزایش می یابد.

پیشخدمت

قسمت پادکست خیریه SEO با آماندا دیوارهای یک روش جدید برای ساختن سیگنال های مرتبط با EEAT Google (تخصص ، تجربه ، اداری ، اعتماد به نفس) با تمرکز بر اعتبار ، احساسات و منطق در استراتژی محتوا معرفی می کند. دیوارها بر استفاده از اصول اقناعی ارسطو برای تأثیرگذاری بر شهرت ، ادراک برند و تبدیل ، تشویق استراتژی های سئو متمرکز بر نتایج تجاری معنی دار مانند سرب و فروش ، با دید بهتر جستجوی که از این اهداف پشتیبانی می کند ، تأکید می کند.

قسمت خیریه SEO را در EEAT تماشا کنید:

تجسم مجدد با دیوارهای آماندا

https://www.youtube.com/watch؟v=JZ2ouss6ndm

تصویر برجسته توسط Shutterstock/Ollyy



منبع

مطالب مرتبط