محتوای مفید و به‌روزرسانی‌های اصلی Google [Webinar]


گوگل اخیراً به‌روزرسانی اصلی جدید و به‌روزرسانی محتوای مفید را ارائه کرده است. اما این برای کسب و کار شما چه معنایی دارد؟

چگونه می توانید محتوا و استراتژی های سئو خود را به گونه ای تغییر دهید که به درستی با آخرین تغییرات الگوریتم هماهنگ شوند؟

از آنجایی که Google اکنون تجربه کاربری را در اولویت قرار داده است، انتشار محتوای مفید برای انسان و مرتبط با جستارهای جستجوی آنها بسیار مهم است.

اگرچه این به‌روزرسانی بسیاری از شرکت‌ها را به چالش کشیده و فرآیند تولید محتوا را پیچیده‌تر کرده است، مطمئناً راه‌هایی وجود دارد که وب‌سایت شما همچنان می‌تواند به صورت آنلاین رشد کند.

نکته کلیدی، یافتن تعادل مناسب بین انطباق موتور جستجو و رضایت مشتری است.

به من و دیو اسنایدر، مدیر عامل و بنیانگذار CopyPress بپیوندید، زیرا در مورد راه هایی بحث می کنیم که می توانید تولید محتوای خود را برای بهبود رتبه بندی جستجو و به حداکثر رساندن نتایج تنظیم کنید.

در این وبینار، متوجه خواهید شد:

  • نحوه ایجاد محتوای مفید برای گوگل
  • چگونه می توانید قدرت را افزایش دهید و متخصصان موضوع را به عنوان بخشی از چرخه تولید خود بسازید.
  • راه‌هایی برای بازیابی در صورتی که گوگل از شما خواسته است.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه محتوای بهتری را با اختیاراتی ایجاد کنید که کاملاً با دستورالعمل‌های بازنگری شده محتوای مفید Google مطابقت داشته باشد.

چه یک وب سایت کوچک داشته باشید و چه نیاز به مقیاس تولید محتوای خود داشته باشید، خواهید آموخت که چگونه می توانید یک استراتژی محتوا ایجاد و پیاده سازی کنید که Google را راضی نگه دارد و نیازهای مشتریان شما را برای محتوای مفید و قانع کننده برآورده کند.

در پایان این وبینار، شما به تمام اطلاعاتی که برای تطبیق استراتژی محتوای خود برای موفقیت در گوگل نیاز دارید، مجهز خواهید شد.

نمی توانید جلسه زنده را انجام دهید؟ همین الان ثبت نام کنید و بعد از این رویداد یک فایل ضبط شده برای شما ارسال می کنیم.





منبع

مطالب مرتبط