مدیرعامل Google Sundar Pichai در مورد سرنوشت وب ایجاد شده توسط انسان بحث می کند
مدیرعامل Google ، Sundar Pichai ، به نگرانی در مورد تأثیر تغییرات اخیر در جستجو پاسخ داد و بارها و بارها از وی خواسته شد تا موقعیت خود را در اکوسیستم وب روشن کند و اینکه چگونه آن را به آنچه او فصل بعدی جستجو می نامد ، متناسب باشد. پاسخ های پیچای در زمینه مصاحبه اخیر در پادکست Lex Fridman ارائه شد.
تعهد مدیرعامل Google به اکوسیستم وب به چالش کشیده شد
Lex Fridman Pichai را به چالش کشید که آیا Google به ارسال کاربران به وب ایجاد شده توسط انسان ادامه خواهد داد. پیچای پاسخ داد که پشتیبانی از اکوسیستم وب چیزی است که او عمیقاً از آن احساس می کند.
فریدمن گفت:
“و این ایده که حالت AI هنوز شما را به وب ، به وب ایجاد شده توسط انسان می برد؟”
پیچای پاسخ داد:
“بله ، این یک اصل اصلی طراحی برای ما خواهد بود.”
فریدمن با اشاره به اینكه او سؤالات بیشتری را از بررسی های هوش مصنوعی Google و حالت هوش مصنوعی و کاوش در نظر گرفته است ، دنبال كرد ، اما او هنوز هم می خواهد به “وب ایجاد شده توسط انسان” پایان دهد.
پیچای پاسخ داد:
“این به ما کمک می کند تا ارجاع های با کیفیت بالاتر را ارائه دهیم ، درست است؟ شما می دانید که در کجا مردم مانند آنها احتمال بسیار بالاتری دارند که به دنبال آن هستند. آنها کاوش می کنند. آنها کنجکاو هستند. هدف آنها رضایت بیشتری پیدا می کند … این همان چیزی است که معیارهای ما نشان می دهند.”
مصاحبه کننده اضافه کرد:
“این باعث می شود انسان هایی که وب را عصبی ایجاد می کنند. روزنامه نگاران قبلاً عصبی شده اند.”
ساندر پیچای پاسخ داد:
“نگاه کنید ، من فکر می کنم اخبار و روزنامه نگاری نقش مهمی را ایفا می کنند ، می دانید ، در آینده ما بسیار متعهد به آن هستیم ، درست است؟
هوش مصنوعی فصل بعدی جستجو است؟
پیچای خاطرنشان کرد که معیارهای کاربر جستجوی هوش مصنوعی “دلگرم کننده” هستند و از آن به عنوان “” یاد می کنندفصل بعدی جستجو، “با تأکید بر این که جستجوی هوش مصنوعی اجتناب ناپذیری است و از بین نمی رود.
فن آوری های جستجو به طور مداوم در وضعیت پایدار بوده اند. قویترین تأثیرات در به روزرسانی فلوریدا 2004 ، به روزرسانی پیوندهای پنگوئن 2012 ، به روزرسانی Medic 2018 و سری جدیدتر از به روزرسانی های مفید محتوای قابل مشاهده بود ، که همه این موارد تغییرات گسترده ای را در رتبه بندی جستجو به وجود آورد. هیچ یک از این تغییرات به اندازه آنچه که وب ایجاد شده توسط انسان با نمای کلی AI Google و حالت AI با Google روبرو است ، جاه طلب و متعاقب آن نیست.
به عنوان کسی که بیش از 25 سال است بخشی از بازاریابی جستجو است ، معتقدم که Pichai ممکن است با فراخوانی آن ، وضعیت را درک کند بخش در جستجو به خوبی ممکن است جستجوی Google AI یک کتاب کاملاً جدید باشد.
جستجو به متن بیشتر در حال تحول است
لکس فریدمن اظهار داشت که چگونه گوگل به دلیل طرح ساده خود و ده لینک آبی افسانه ای بوده است و گفت که گوگل شروع به “آشفتگی با آن” کرده است و مطمئناً باید در مورد آن جنگ هایی وجود داشته باشد.
Pichai به طور ظریف پیشنهاد فریدمن را تصحیح کرد که گوگل از ده لینک آبی دور می شود ، که نزدیک به 15 سال با بیان اینکه تغییر به موبایل به همین دلیل است که گوگل از ده پیوند آبی دور شده است ، در حال تحول در کنار سرعت پیشرفت های تکنولوژیکی و انتظارات کاربر برای پاسخ است ، نه پیوندها.
پیچای تأکید کرد که Google همچنان “صفحه اول اینترنت” باقی مانده است ، همانطور که فریدمن به دلیل تعهد آنها در کاوش در وب ، فقط با زمینه بیشتر ، برای کاربران آسانتر می شود.
پیچای پاسخ داد:
“نگاه کنید … از بعضی جهات وقتی موبایل آمد … مردم می خواستند به سؤالات بیشتری پاسخ دهند ، بنابراین ما دائماً آن را در حال تحول هستیم. اما شما درست می گویید ، این لحظه ، … این تکامل ، زیرا فناوری اساسی بسیار تواناتر می شود. شما می توانید هوش مصنوعی را داشته باشید.
اما یکی از اهداف مهم طراحی ما این است که وقتی به Google Search می آیید. شما می خواهید زمینه زیادی را بدست آورید. اما شما می خواهید بروید و چیزهای زیادی را در وب پیدا کنید. بنابراین در حالت AI صادق خواهد بود. در نمای کلی AI و غیره.
اما من به مکالمه قبلی ما فکر می کنم ، ما هنوز به شما دسترسی به پیوندها را می دهیم ، اما به عنوان یک لایه که خلاصه زمینه را به شما می دهد ، از هوش مصنوعی فکر می کنیم. شاید در حالت AI بتوانید در سفر خود با آن گفت و گو با آن صحبت کنید.
اما از این طریق ، شما به نوعی یادگیری آنچه در جهان وجود دارد ، می آموزید. بنابراین این اصول اصلی تغییر نمی کنند ، اما من فکر می کنم حالت AI به ما اجازه می دهد تا فشار بیاوریم … ما بهترین مدل های خود را در آنجا داریم ، مدلهایی که از جستجو به عنوان ابزاری عمیق استفاده می کنند.
واقعاً ، برای هر پرس و جو مورد نظر ، انجام چندین جستجو ، جمع کردن این دانش به روشی است تا بتوانید بروید و آنچه را که می خواهید مصرف کنید و اینگونه است که ما در مورد آن فکر می کنیم. “
تبلیغات در حالت AI
چیزی که بلافاصله آشکار نیست این است که Google با تبلیغات به عنوان نوعی محتوا که مربوط به کاربران است رفتار می کند. تبلیغات به عنوان یک نفوذ تلقی نمی شود بلکه به عنوان چیزی که در زمینه منافع آنها برای کاربران مرتبط است.
Fridman بعد از او در مورد تبلیغات در حالت AI سؤال کرد. پیچای پاسخ داد که آنها در حال حاضر تمرکز خود را برای بدست آوردن “تجربه ارگانیک” به درستی متمرکز می کنند ، اما او همچنین به مفهوم زمینه روی آورد.
پاسخ پیچای:
“دو چیز.
در اوایل حالت AI بدیهی است که بیشتر روی تجربه ارگانیک تمرکز خواهد کرد تا مطمئن شویم که ما آن را درست می کنیم. من فکر می کنم ارزش اساسی تبلیغات این امکان را برای شما فراهم می کند تا خدمات را به میلیاردها نفر از مردم مستقر کنیم.
دوم ، دلیل اینکه ما همیشه تبلیغات را جدی گرفته ایم این است که ما تبلیغات را به عنوان اطلاعات تجاری مشاهده می کنیم ، اما هنوز هم اطلاعاتی است. و بنابراین ما همان معیارهای با کیفیت را به آن می آوریم.
من فکر می کنم با حالت AI ، به مکالمه قبلی ما ، فکر می کنم خود هوش مصنوعی به مرور زمان به ما کمک می کند ، بهترین راه برای انجام این کار را پیدا می کنیم.
با توجه به اینکه ما در مورد همه چیز زمینه را ارائه می دهیم ، فکر می کنم فرصت های بیشتری به ما می دهد تا توضیح دهیم ، خوب ، در اینجا برخی از اطلاعات تجاری وجود دارد. مانند امروز ، به عنوان یک پادکست ، شما این کار را در نقاط خاصی انجام می دهید و احتمالاً می فهمید که چه چیزی در پادکست شما بهترین است.
جنبه هایی از آن وجود دارد ، اما من فکر می کنم نیاز اساسی مردم اطلاعات تجاری را ارزیابی می کند. مشاغل در تلاشند تا به کاربران متصل شوند. همه اینها در یک لحظه هوش مصنوعی تغییر نمی کند. اما ببین ، ما دوباره فکر خواهیم کرد. “
آیا حالت AI جایگزین همه چیز خواهد شد؟
لکس فریدمن از وی پرسید که آیا Pichai زمانی را می بیند که حالت AI به رابط کاربری که از طریق آن اینترنت فیلتر می شود تبدیل می شود و می پرسد آیا آینده ای وجود دارد که کاملاً جایگزین ترکیب فعلی نمای کلی AI و ده پیوند آبی شود.
پیچای پاسخ داد:
“برنامه فعلی ما این است که حالت AI به عنوان یک برگه جداگانه برای افرادی که واقعاً می خواهند آن را تجربه کنند وجود دارد ، اما هنوز در سطح صفحات جستجوی اصلی ما نیست ، اما به عنوان ویژگی ها کار می کنیم ، ما آن را به صفحه اصلی مهاجرت خواهیم کرد. بنابراین شما می توانید آن را به عنوان یک زنجیره مشاهده کنید.
پیشخدمت
سؤالاتی که توسط لکس فریدمن مطرح شده است ، ترس و احساسات منفی را که بسیاری از ناشران در مورد تکامل گوگل برای ارائه پاسخ به پرس و جو به جای پیوندها به وب باز احساس می کنند ، تکرار می کند.
Sundar Pichai بارها و بارها اظهار داشت که Google قصد دارد کاربران را به وب ایجاد شده توسط انسان بفرستد ، توضیح می دهد که هوش مصنوعی زمینه بیشتری را فراهم می کند که کاربران را ترغیب می کند تا موضوعاتی را در وب در عمق بیشتری کشف کنند.
با این حال ، این اظهارات با تأخیر گوگل در ایجاد ناشران وب برای پیگیری دقیق مراجعه به مرور اجمالی AI و حالت AI تضعیف شده است. این تصور را ایجاد می کند که ناشران پس از کار هستند و ناشر وب را به شک و تردید در مورد تعهد گوگل به وب ایجاد شده توسط انسان تغذیه می کنند. در حالی که شنیدن مدیرعامل Google با تأکید بر اعلام نگرانی خود از اکوسیستم وب طراوت آور است ، من معتقدم که این اقدامات مثبت تر از Google برای غلبه بر چشم انداز منفی ناشران وب در مورد وضعیت فعلی جستجوی هوش مصنوعی انجام خواهد داد.
مصاحبه را اینجا تماشا کنید:
https://www.youtube.com/watch؟v=9v6twc4cdfq
تصویر برجسته یک تصویر توسط نویسنده است