مراحل پارتیشن بندی یک فضای اداری پارتیشن ساز-آلموتکنیک طاهری

در این روش، شما می‎توانید از تمام سبک‎های پارتیشن‎بندی فوق، بر اساس نیاز و کاربرد هر فضا استفاده کنید. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی و ساخت پارتیشن اداری نیز میتوانید با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید. شکی در این نیست که اجرای پارتیشن‎های اداری بسیار مقرون‎ به صرفه تر ساخت دیوارهای ثابت است. با توجه به سطح کیفیت و طراحی پارتیشن می‎توانید با اختصاص بودجه‎ کم، به دفتر کار خود نظم دهید و زیبایی آن را دوچندان کنید. وقتی صحبت از فضاهای اداری کوچکتر است طراحی و ساخت پارتیشن اداری از اهمیت بیشتری برخوردار است.

بله – شما می توانید شیشه را مات انتخاب نمایید و لوگو بصورت شفاف روی شیشه سندبلاست شود ، یا اینکه شیشه را شفاف انتخاب نمایید و لوگو بصورت مات بر روی شیشه درج شوید. معمولا برای اتاقهایی نظیر اتاق مدیریت توصیه ما برای ارتفاع، اجرا تا سقف میباشد. برای زیبایی درمات کردن شیشه های پارتیشن ،از راه راه کردن شیشه ها در اندازه های محتلف استفاده میشود تا ظاهر زیبای شیشه شفاف ثابت بماند. تولید اولین شیشه نشکن در دنیا به سال 1929 باز می گردد که بعد از آن پیشرفت های چشمگیری در عرصه تولید شیشه سکوریت صورت پذیرفت. پیشینه شیشه سکوریت در ایران نیز حدودا به 50 سال قبل می رسد که در این زمان اولین کارخانه شیشه سکوریت در ایران پا به عرصه فعالیت پارتیشن بندی اداری گذاشت. در آن زمان اکثریت دستگاه ها مکانیکی بود و خبری از PLC و صفحه دیجیتال نبود و همه موارد به صورت دستی انجام می پذیرفت.

  • یکی از مواردی که ممکن است شما در محیط منزل یا محل کار خود نیاز داشته باشید نصاب پارتیشن است.
  • برای انتخاب متریال مناسب ساخت پارتیشن اداری بهتر است از متخصصان در این حوزه مشاوره و راهنمایی بخواهید تا آن ها با توجه به محیط و بودجه‌ ای که برای این کار در نظر گرفته ‌اید، بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند.
  • در زمان نصب باید به تمامی نکات استاندارد توجه کرد مخصوصا در نصب پارتیشن های دو جداره که از لحاظ کلاف بندی فقط به سقف و زمین اتصال دارد.
  • استفاده از این نوع پارتیشن امکان تعامل افراد را بیشتر کرده و موجب انتقال نور طبیعی محیط می‎شود.
  • گاهی ترکیب متریال ‌ها با هم مانند استفاده هم‌ زمان چوب و فلز این امکان را فراهم می ‌سازد که پارتیشن به راحتی با دیگر الما‌ن ‌های مختلف دکوراسیون مانند کف و دیوار محیط هماهنگ شود.
پارتیشن‌های تک جداره اغلب به عنوان دیواره‌هایی جداکننده به شمار می‌روند. با استفاده از این نوع که در جنس‌های چوبی، فلزی، پی وی سی، ام دی اف و شیشه‌ای وجود دارد، می‌توان به منظور جدا کردن بخش‌ها از آنها استفاده کرد. البته ممکن است به دلیل نازک بودن، عایق خوبی برای صدا محسوب نشوند و تنها بتوانند بخش‌ها را از یکدیگر جدا کنند. امروزه طرح‌ها و انواع مختلفی از پارتیشن اداری طراحی شده است که بر اساس نیاز و کاربرد می‌توان آنها را انتخاب کرده و برای چند بخشی کردن فضا از آنها استفاده کرد. گاهی پارتیشن به عنوان عایقی از صدا و نور در نظر گرفته می‌شود و گاهی اوقات نیز برای مجزا ساختن دو یا چند بخش از یکدیگر استفاده می‌شود. اگر بخواهیم یک تفسیر کلی در خصوص پارتیشن بندی اداری داشته باشیم می توان گفت تفکیک فضاهای اداری برای بالا بردن راندمان کاری هر دپارتمان از یک مجموعه کاری مورد استفاده قرار می گیرد.

مزیت استفاده از پارتیشن ادرای برای کارکنان

مراحل پارتیشن بندی یک فضای اداری پارتیشن ساز-آلموتکنیک طاهری در این مرحله پس از ارائه طرح های مختلف و تایید طرح نهایی توسط کارفرما که در آن متراژ محیط و جاگیری پارتیشن ها و در ها و چینش میز های اداری و … وجود دارد ، برآورد قیمت و پیش فاکتور برای کارفرما ارسال میگردد . البته لازم است بدانید که تایید رنگ نهایی ام دی اف نیز در این مرحله با ارسال کد رنگ ها از طریق پیام و عکس های واضح و یا ارسال سمپل های ام دی اف به کار فرما صورت میگیرد . پارتیشن بندی شرکت اداری می‌توان به ایزوله بودن در برابر صدا، کنتراست نوری داشتن، همچنین قابلیت جابجایی بدون آسیب به دیوار و زمین اشاره کرد. این مدل چون به جای دیوار به کار می رود باید دارای استحکام و کیفیت مناسب باشد. در برخی ادارات انتشار صدا خللی در کار کارمندان ایجاد نکرده و به‌ همین دلیل هم از پارتیشن‌های تک ‌دجداره که قیمت نسبتاً مناسب ‌تری دارند استفاده می‌ کنند.

توجه به کاربردی بودن

مهم ‌ترین ویژگی این پارتیشن‌ ها نصب یراق آلاتی همچون پرده و کرکره بر روی آن‌ها بوده و از جنس ‌های شیشه، ام دی اف و چوب ساخته می ‌شوند. پارتیشن‌ های اداری بر اساس عوامل گوناگونی در انواع مختلفی دسته ‌بندی می‌ شوند. پارتیشن ‌ها از لحاظ تعداد جداره ها به دو دسته پارتیشن ‌های تک‌ جداره و پارتیشن ‌های دوجداره تقسیم ‌بندی می ‌شوند. براینصب پارتیشن های یو پی وی سیupvcدر ادارات بهتر است از مدلی استفاده شود، که بتوان هر چهار ضلع را به یکدیگر پیچ کرد و محیط داخلی را به طور کامل از فضای اصلی جدا کرد.

پارتیشن اداری ؛ 5 نکته برای پارتیشن‌بندی اصولی و مناسب

مطالب مرتبط