مرکز فروش اسب اصیل زیبا Airya-رویال هورس

مرکز فروش اسب اصیل زیبا Airya-رویال هورس

ضمن اینکه ممنون میشم در مورد این محصول توضیحات کامل و جامع را بدهید. ان شاءالله که تاجران خوش آتیه و جوان کشورمان قادر باشند با اهتمام خود کار صادرات محصول را به کشورهای همسایه افزایش بدهند. لذا در این صورت ارتباط مثمر ثمری با کشور های هم جوار برقرار می شود. اسب های عرب اصیل به رنگ های کهر، نیله (خاکستری)، کرنگ، مشکی و ابرش یافت می شوند که عمده ترین رنگ آنان کهر و سپس نیله است. بعضی از اسب های عرب بر روی سر و قلم های دست و پای خود نشانه های سفیدی دارند. آن­ها میتوانند به اسب­های درساژ برازنده و زیبایی تبدیل شوند، زمین های کورس را در رقابت با اسب های تروبرد به رعشه در آورند، و یا با زیبایی و حرکت متوازن خود در مسابقات زیبایی دل هر تماشاچی­ای را بدست آورند.

بنابر این این کمیابی این اسب را به گوهری تبدیل کرده که قیمت آن را به بالا تر از 100 میلیون تومان می رساند. اسب یکی از حیوانات نجیب و اصیل است که نژاد های زیادی دارد اسب های عربی، آلمانی، خیلی معروف هستند. سلام اسب یک حیوان نجیب و زیبا است، که در مناطق مختلف کشور یافت می شوند.

  • این حیوان نجیب علاوه بر زیبایی از اصالت های مختلفی برخوردار است.
  • از دیگر نکته های اسب های با اصالت داشتن پرونده درمانی و کارت واکسن است.
  • افرادی که زیاد با اسب سر و کار داشته باشند به خوبی می‌توانند از روی ظاهر، نژاد اسب را تشخیص دهند.
  • اسب عرب ویژگی‌های ظاهری ای دارد که آن را از سایر نژادهای اسب متمایز می‌سازد، از جمله پوزهٔ کوچک، چشم‌ها و مجراهای تنفسی درشت، گوش‌های کوچک و رو به جلو، گردن ظریف و قوس دار، بالا گرفتن دم به هنگام حرکت و یال و دمی ابریشم مانند.
  • در امور مختلف از آن بهره لازم را ببرید با رنگهای فوق العاده ای که دارد مورد توجه سنین مختلف است ‌این اسب بخاطر تاندون و عضله بندی مقاوم و محکمی که دارد برای کارهای کشاورزی نیز استفاده می شوند.

این اسب باقی مانده از نژاد اسب های دوران فراعنه یعنی حدود 2000 سال پیش می باشد. رنگ این اسب شبیه گوزن طلایی است و درخششی شبیه فلز دارد. برای جفت گیری اسب ها بهتر است اسب همیشه در کنار مادیان خود باشد زندگی کردن گله ای اسب ها باعث تحلیل رفتن قوای جنسی اسب و کوچک شدن بیضه های آن می شود.

فوری اسب بفروش و مطمئن انواع اسب در بزرگترین سایت اسب چارپا وبسایت آنلاین صنعت اسب در اینترنت و دنیای آنلاین ایرانیان. برای پیدا کردن اسب پرخون سر و دمگیر ارزانترین سایت خرید فروش اسب. بزرگترین کانال اسب و کره اسب.اسب ارزان در تهران کرج یزد همدان. قیمت اسب معمولی در ایران خرید اسب جیپسی بهترین وبسایت خرید و فروش اسب.

۲ راس اسب مادیان کورد سواری دار با مدارک

این نوع نژاد آنقدر از اهمیت و توجه بسیار بالایی برخوردار است که سازمان جهانی اسب عرب برای حمایت از این اسب زیبا تشکیل شده است. این نوع نژاد بسیار زیبا و جذاب است و گاها افرادی که از این اسب نگه داری می کنند استفاده نمایشی از آن دارند و هیچ گاه برای سوار کاری از این نژاد استفاد نمی کنند. این اسب دارای چشمانی درشت و کشیده هستند که یال و دم ابریشمی دارد که با تکان دادن آنها زیبایی و قشنگی فوق العاده ای را به وجود می آورد. اسب ها هر چه جوان تر و تنومندتر باشند قیمتش بالاتر است و برای مسابقات اسب دوانی مناسب ترند.

اسب کش دو اسبه با تمام امکانات

یکی از بهترین سایت های مربوط به حیوانات به خصوص اسب هست. من از قبلها با مجموعه شما آشنا شده بودم و از این فروشگاه خریداری کردم و بسیار هم راضی بوده ام. از اینکه این محصولات با کیفیت را از مجموعه شما خریداری نمده ام بسیار خوشحال و مسرور هستم.

نگهداری از اسب اگر اصولی و با سیستم منظمی اداره شود یک کار بسیار راحت است بنابراین با بهره گیری از مشاوران شرکت سمند کوهسار می توان وارد این صنعت بزرگ شد. در سفارش آن دقت شود که حتما گونه اسب، به همراه رنگ و سایر مشخصات ابتدا در این سایت مطالعه شود و با توجه به سلیقه شخصی و همچنین نیازی که به اسب ها هست مانند اسب های مناسب پرش یا مسابقه، آن ها را خریداری نمود. باسلام اسب نژاد کرد اسب نریون هفت ساله میکروچیپ شده و شناسنامه دار سواری عالی ؛سر و دم گیر و پرخون پنج دنگ نیم قد ؛آرام و آموزش دیده.مولد بسیار قوی عالی, فروش اسب سفید کره… در اصل یک اقامتگاه بوم گردی در استان مازندران است که امکانات رفاهی و تفریحی را در اختیار مسافران قرار می دهد . از جمله خدمات این مجموعه می توان به پرورش و فروش انواع اسب ، آموزش رایگان اسب سواری و برگزاری تور های گردشگری به طبیعت بکر و سرسبز شهرستان آمل اشاره کرد .

مفصل های قدرتمندی که این اسب دارد، باعث شده تا حرکات دقیق و صحیحی را در همگان انجام درساژ از آن شاهد باشیم. این اسب بسیار خون گرم بوده و از نظر رفتاری توانسته نظر همگان را به خود جلب نماید. افراد به راحتی می توانند با این اسب ارتباط برقرار نمایند و نکات درساژ را به او یاد بدهند.

سلام اسب های ایرانی علاوه بر زیبایی که دارند تند و چالاک میدوند و خیلی زیبا هستند. اسب ایران اصیل مشکی از اسب های زیبا و تربیت شده خوب هست. سلام وقت بخیر خواستم ببینم از اسبی که میخام میتونم عکس بفرستم براتون کمکم کنید.

مطالب مرتبط