مزایای خرید پیج اینستاگرام چیست؟

مزایای خرید پیج اینستاگرام چیست؟

به طور کلی، کسب و کارهای کوچک، از طرف دیگر، به دنبال دیده شدن و بازاریابی بیشتر محصولات خود پس از حضور در اینستاگرام هستند. داشتن رقبای بیش از حد می تواند ناامید کننده باشد. اگر می خواهید به طور طبیعی فالوور جذب کنید، ممکن است لازم باشد زمان بیشتری را برای محبوب شدن صرف کنید. اما خرید یک صفحه اینستاگرام راهی سریع برای حفظ چهره صادق و قدیمی است. علاوه بر این، بدون صرف کمی تلاش و هزینه; ممکن است دید صفحه خود را کمی بالاتر از رقبای خود افزایش داده باشید.

شما می توانید برای اطلاع از شرایط خرید پیج ایستاگرام به سایت مارکترها مراجعه کنید:

https://www.marketerha.com/buying-instagram-page-principles/

 

صرفه جویی در زمان

البته جذب فالوور در اینستاگرام کار ساده ای نیست و ماه ها طول می کشد تا پس از بازاریابی و تبلیغات شدید به تعداد قابل قبولی فالوور دست پیدا کنید. در نتیجه، خرید اکانت اینستاگرام در وقت شما صرفه جویی می کند و وقت خود را صرف سایر فعالیت های مورد نیاز برای بهبود کسب و کارتان می کند.


فالوورهای خود را افزایش دهید

یک فالوور فالوور می سازد! اینستاگرام مانند بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر بر پایه ارتباطات استوار است. اگر فالوورهای صفحه ای که خریداری کرده اید واقعا فعال هستند، وقتی پست شما را لایک می کنند یا کامنت می گذارند، اینستاگرام نیز به فالوورهای آنها اطلاع می دهد و این باعث افزایش زنجیره فالوور شما می شود.

افزایش اعتبار برند در مدت زمان کوتاه

طبیعتاً وقتی یک صفحه اینستاگرام را باز می کنید، تعداد فالوورهای آن صفحه را مشاهده می کنید، اگر صفحه مورد نظر شما یک صفحه تجاری باشد، حتی اگر محصول مورد نظر شما را داشته باشد، در نگاه اول تعداد انگشت شماری از دنبال کننده ها کاهش می یابد. شما. از خرید به این دلیل که این امکان وجود دارد که صفحه به تازگی راه اندازی شده باشد یا به اندازه کافی محبوب نباشد و یا حتی اعتبار کافی برای تکمیل سفارش شما نداشته باشد. داشتن تعداد زیادی فالوور از همان ابتدا به بقای برند شما در صحنه رقابتی کسب و کار اینستاگرام کمک می کند و اعتبار برند شما را تا حد قابل قبولی افزایش می دهد. شاید بتوان مزایای خرید پیج اینستاگرام را در سرعت بالای شناخته شدن در اینستاگرام و عدم تلاش برای جذب فالوور خلاصه کرد، اما به دلیل ریسک این فعالیت، معایب زیادی وجود دارد که نمی توان و نباید از آن چشم پوشی کرد. قبل از خرید در نظر بگیرید.

خرید و فروش اکانت اینستاگرام
همانطور که می دانید اینستاگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای ایجاد برند شخصی برای افراد و مشاغل است. این شبکه اجتماعی حدود 1 میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان دارد که 60 درصد از کاربران از این پلتفرم برای دریافت اطلاعات محصولات و خدمات استفاده می کنند. بنابراین می توان گفت روزانه حدود نیم میلیارد نفر وارد اینستاگرام می شوند و هر روز به تعداد آنها اضافه می شود. بر اساس گزارش ها، تعداد پروفایل های تجاری در اینستاگرام 25 میلیون است و 80 درصد از کاربران این پلتفرم حداقل یک صفحه تجاری را دنبال می کنند. 60 درصد از کاربران محصول یا خدمات مربوطه را در این شبکه اجتماعی پیدا می کنند. حدود 75 درصد از کاربران پس از دیدن یک پست، واکنشی مانند لایک یا کامنت نشان می دهند.
از آنجایی که هر روز بر تعداد تعاملات و تبلیغات در اینستاگرام افزوده می شود، این پلتفرم الگوریتم های جدیدی مانند نرخ تعامل را در این زمینه معرفی کرده است که پیشرفت کسب و کارها را با مشکل مواجه می کند. در حال حاضر اینستاگرام بر کیفیت پست ها و کاربران تمرکز دارد، زیرا این دو عنصر مهم ترین بخش تعامل هستند. همه اینها باعث شده تا افراد و کسب و کارها به فکر خرید و فروش صفحات اینستاگرام باشند.

بهترین پیج اینستاگرام را از کجا بخریم؟
به هر حال باید این سوال را اینگونه مطرح کرد که بهترین صفحه اینستاگرام چه الزاماتی را برآورده می کند و چگونه می توان از آنها بهره مند شد؟ همانطور که گفتیم اکثر افراد با هدف افزایش تعداد پست ها، لایک، کامنت و در نهایت افزایش فالوور اینستاگرام اقدام به خرید یک صفحه می کنند و این اقدام با هدف تبلیغ کسب و کار و در نهایت افزایش فروش محصول انجام می شود. . یا خدمات ارائه شده
کسب و کار در اینستاگرام مزایا و معایب زیادی دارد و یکی از مهمترین مزیت های آن عدم نیاز به سرمایه برای تهیه مکان و داشتن مخاطب 24 ساعته است. در واقع شما می توانید در هر زمانی از شبانه روز با برخی از فالوورها و مشتریان خود به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید که باعث ایجاد ارتباط بهتر و در نتیجه افزایش محبوبیت صفحه می شود.
در این میان برای برقراری روابط بهتر و ایجاد تعامل بیشتر، ابتدا باید اعتماد مشتریان را جلب کرد که این امر بسته به صداقت در فروش و خدمات صمیمانه امکان پذیر است. مسلماً شهرت و کسب شهرت نمی تواند ارزشمند باشد و برای بدست آوردن آن باید وقت خود را صرف کنید. این باعث شده است که پرفروش‌های اینستاگرام با عملکرد صادقانه نقش فروشنده‌های برتر و حرفه‌ای را بازی کنند.


چرا یافتن فالوور در اینستاگرام دشوار است؟
یکی از سخت ترین و زمان برترین کارها افزایش تعداد فالوور در صفحه اینستاگرام است. دغدغه بسیاری از دوستان این است که روز به روز تعداد فالوورهای صفحه خود را افزایش دهند اما نمی دانند که افزودن فالوور به این راحتی نیست. تولید محتوای هدفمند و با کیفیتی که بتواند مخاطبان واقعی را به سمت سایت شما جذب کند، ضروری است.
این کار زمان زیادی می برد و ممکن است بسیاری از افراد حوصله انجام این کار را نداشته باشند. افرادی که در این زمینه مغرضانه هستند و تمام تلاش خود را برای تولید محتوای هدفمند و جذب فالوورهای زیادی می کنند، پس از مدتی ناامید شده و منصرف می شوند.
بنابراین بهترین و سودآورترین راه برای افزایش فالوور اینستاگرام خرید پیج اینستاگرام است. با خرید یک پیج آماده اینستاگرام با تعداد فالوور واقعی، مطمئن باشید که رشد کسب و کار اینستاگرام شما حداقل تا 40 درصد افزایش می یابد.


چرا باید یک صفحه اینستاگرام آماده بخریم؟
همانطور که می دانید تعداد فالوورهای صفحه تنها عامل ایجاد اعتماد کاربران است. تصور کنید مشتریان شما در صفحه ای قرار می گیرند که فقط 200 فالوور دارد. در این صورت چه احساسی دارید؟ احتمالا با خود می گویید که این صفحه اصلا قابل اعتماد نیست! اما اگر 20 فالوور در صفحه خود داشته باشید، کاربران پس از ورود به صفحه شما از صحت و اصالت صفحه اینستاگرام شما مطمئن خواهند شد.
بنابراین، اولین قدم برای شروع کسب درآمد در اینستاگرام این است که تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. اگر می خواهید از روش های متداول برای افزایش فالوور خود استفاده کنید، مانند تولید بهترین محتوا، استفاده از هشتگ های مناسب، استفاده از تگ های موقعیت و غیره.
اما با خرید یک پیج آماده اینستاگرام می توانید از همان ابتدا بدون زحمت و حوصله تعداد فالوورهای صفحه خود را افزایش دهید. البته خرید صفحه اینستاگرام برای کسانی که دغدغه اصلی آنها کسب درآمد و فروش برتر در اینستاگرام است، مهم است. آنها افرادی نیستند که ماه ها طول می کشد تا شما را تحت تاثیر قرار دهند!
در اینجا آنچه باید قبل از خرید اکانت اینستاگرام بدانید آورده شده است
چندین سال پیش، اینستاگرام اعلام کرد که هکرها هرگز به هیچ حساب اینستاگرام نفوذ نخواهند کرد. اینستاگرام ورودهای مشکوک به حساب کاربری را مسدود می کند و از ورود کاربران تا زمانی که کد ورود را از ایمیل یا شماره تلفن سازنده دریافت نکنند، جلوگیری می کند.
بنابراین، اگر یک اکانت اینستاگرام جدید از شخص دیگری دریافت کرده اید و هزینه آن را پرداخت کرده اید، ممکن است اینستاگرام شما را از ورود به سیستم مسدود کند. قبل از خرید اکانت اینستاگرام، به اطلاعات بیشتری مانند آدرس ایمیل، رمز عبور، آدرس ایمیل بازیابی و شماره تلفن مرتبط با آدرس ایمیل نیاز دارید.
پس از خرید اکانت اینستاگرام، سازنده به راحتی می تواند ایمیلی را که وارد حساب کاربری خود کرده اید تغییر دهد یا با استفاده از آدرس ایمیل سازنده، اکانت را حذف کند و به راحتی دوباره وارد حساب کاربری شما شود.
قبل از خرید صفحه، کیفیت آن را بررسی کنید.
مراقب کلاهبرداران باشید؛ صفحات زیادی برای فروش وجود دارد که هزاران فالوور و پست های زیادی دارند. اما اگر به فالوورهای آنها نگاه کنید، فالوورهای جعلی زیادی را خواهید دید که با هم تعامل ندارند.
خوشبختانه تشخیص اکانت های جعلی از اکانت های واقعی کار چندان سختی نیست، کافی است به بررسی ها و داستان های آن ها نگاه کنید.خوشبختانه با IG Audit یا Hypeauditor می توانید به راحتی کیفیت این صفحات را بررسی کنید.


اگر می خواهید یک صفحه اینستاگرام بخرید، یک قرارداد محکم بنویسید
ابتدا مالک صفحه را تأیید کنید و از او بخواهید پست خاصی را منتشر کند تا مطمئن شوید که مالک آن است و شما به آن دسترسی دارید.
همانطور که قبلاً گفتیم، هنگام خرید یک حساب کاربری اینستاگرام، مالک آدرس ایمیل و رمز عبور را به شما می دهد، اما حتی اگر آدرس ایمیل مرتبط با حساب را تغییر دهید، هر کسی می تواند با اینستاگرام تماس بگیرد، حساب را بازیابی می کند. بنابراین برای جلوگیری از این مشکل چه کاری باید انجام دهید. در اینجا چند راه حل وجود دارد:


اکانت اینستاگرام را از یک سلبریتی یا ارائه دهنده خدمات بخرید
از طریق دروازه‌های امن پرداخت کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید به راحتی بازپرداخت کنید.
اگر صفحه اینستاگرام به یک حساب فیس بوک مرتبط است، از مالک بخواهید که اطلاعات حساب فیس بوک را نیز در اختیار شما قرار دهد.
با صاحب سایت به طور خصوصی صحبت کنید و در مورد هر گونه مشکلی که ممکن است رخ دهد با آنها در تماس باشید.

مطالب مرتبط