مشتریان بالقوه سئو ممکن است بخواهند در مورد جستجوی هوش مصنوعی و چت بابات بحث کنند


یک پست در رسانه های اجتماعی در مورد به اصطلاح Bustle Bros وجود داشت ، و یکی در مورد Reddit در مورد سئو که یک مشتری آینده نگر را به یک بازاریاب دیجیتال از دست داد که زمین آن شامل یک آهنگ و رقص در مورد دید جستجوی هوش مصنوعی بود. هر دو بحث ، روندی را نشان می دهد که در آن مشتریان بالقوه می خواهند از نتایج مثبت اطمینان حاصل کنند و ممکن است بخواهند در مورد موقعیت جستجوی هوش مصنوعی بحث کنند.

فرهنگ Hustle Bro؟

دو پست نامربوط به SEO هایی که برای مشتری ها مشغول هستند و آنها را دریافت می کنند ، لمس شده است. اولین پست در مورد سئو “Hustle Bros” بود که برای نشان دادن موفقیت کار خود ، تصاویر کنسول جستجو را ارسال می کنند.

من از مردی می دانم که قبلاً در یک گروه SEO Facebook مطالب زیادی ارسال می کرد تا اینکه مجری ها متوجه شدند که تصاویر کنسول جستجوی وی از Google Images بارگیری شده است. Seo Hustle Bros که تصاویر جعلی ارسال می کنند یک چیز واقعی است و گاهی اوقات گرفتار می شوند.

بنابراین ، شخصی درباره افرادی که این کار را انجام می دهند ، در مورد بلوزکی ارسال کرد.

این چیزی است که او ارسال کرد:

“چه مقدار از سئو” تعقیب بعد از باد “است. تعداد زیادی از برادران شلوغ ، مروج برنامه نویسی و افرادی که نمودارهایی را با شماره های پاک شده برای نشان دادن” موفقیت “خود ارسال می کنند.

آیا چیزی تغییر کرده است؟

جان مولر گوگل پاسخ داد:

“من نمی دانم که آیا این سالها تغییر کرده است ، یا اینکه فقط درک من (شاید شما) است که تغییر کرده است.

یا شاید همه انواع مختلف SEO ها فقط در همان مکان ها قرار داشته باشند ، به جای انجمن های مستقل ، باعث مشهود تر آنها می شوند؟ “

ممکن است مولر به این نتیجه برسد زیرا رسانه های اجتماعی و یوتیوب برای یافتن مخاطبان بزرگتر ، Seos Legit و “Hustle Bros” را آسانتر کرده اند. اما من فکر می کنم نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که این افراد به مشتریان بالقوه متصل می شوند به گونه ای که شاید SEO های قانونی ممکن است در آن ارتباط برقرار نکنند.

و این منجر به بحث در مورد رسانه های اجتماعی بعدی می شود ، که مربوط به SEO است که در مورد آنچه مشتری می خواهد بشنوند صحبت می کنند: AI Fluff.

Seos که AI “Fluff” را می فروشد

یک پست در مورد Reddit وجود دارد که یک سئو به اشتراک می گذارد که چگونه آنها ماه ها را برای برقراری ارتباط با یک مشتری بالقوه گذراندند و از راه خود خارج می شوند تا به یک تجارت کوچک به عنوان یک دوست برای یک دوست کمک کنند. پس از تمام بحث و گفتگوهای سئو به بخشی می رسد که انتظار دارند مشاغل کوچک به توافق متعهد شود و آنها دور شوند و گفتند که با یک سئو دیگر که آنها را با کاری با هوش مصنوعی فروخته اند ، می روند.

آنها توضیح دادند:

“SEOS فروش کرکی AI

پس از پاسخ دادن به یک دسته از سؤالات از طریق ایمیل بیش از 3 ماه (مشتری غیرمعمول نیازمند) اما اساساً پیش فروش ، همه چیز خوب به نظر می رسد که بروید و ما در یک تماس شروع به کار می کنیم. دامنه و مخاطبین کلیدی را مجدداً تنظیم کنید و با آژانس طراحی WE گپ بزنید. تا اینجای کار خیلی خوبه.

سپس افتاد.

مشتری استدلال می کند؟ سئو دیگر که آنها با آنها گپ زده اند ، از راه تکنیک های هوش مصنوعی بیشتر است

من دوست دارم بدانم که در چه عرفان Crystal Ball AI به آنها فروخته شده است. شاید یک “حسابرسی شباهت کنجین” باشد ، شاید ما “تجزیه و تحلیل تعبیه کننده طرحواره” را در برنامه پروژه مهاجرت ما قرار دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که ربات های AI می توانند سایت شما را بخوانند. LOL هر چیزی که داداش. “

جان مولر به پست آن شخص پاسخ داد اما سپس آن را پس گرفت.

با این وجود ، یک بحث پر جنب و جوش با سه نکته اصلی انجام شد:

  1. آیا هوش مصنوعی SEO امسال است؟
  2. برخی از مشتریان بالقوه می خواهند در مورد سئو AI بحث کنند
  3. SEO ممکن است نیاز به پرداختن به AEO/AIO/GEO داشته باشد

1. آیا هوش مصنوعی برای SEO امسال؟

بسیاری از Redditors در این بحث از ایده سئو برای هوش مصنوعی مسخره کردند. این موردی نیست که Luddites از تغییر در زمان خودداری می کند. تاکتیک های سئو برای جستجوی هوش مصنوعی هنوز در حال تحول است.

مجری Reddit Weblinkr برای اظهار نظر خود هشت upvotes دریافت کرد:

“Yup – Seos سالها چنین بود – Eeat ،” حسابرسی SEO ” – اساساً مردم آنچه را که” معقول “یا” معقول به نظر می رسد “خریداری می کنند ، حتی اگر قبلاً ثابت کرده اند که هیچ تصوری از سئو ندارند.”

بر خلاف EEAT ، جستجوی هوش مصنوعی قطعاً دید را مختل می کند. این یک چیز واقعی است. و من حداقل از یک سئو با مدرک علوم کامپیوتر که فهمیده است ، می دانم.

اما من فکر می کنم این علامت چندانی نیست که بگوییم بسیاری از بازاریابان دیجیتال هنوز در حال فهمیدن چیزهایی هستند. به نظر می رسد میزان تمسخر در آن بحث از این ایده پشتیبانی می کند که جستجوی هوش مصنوعی چیزی نیست که همه Seos کاملاً به آن اطمینان داشته باشند.

2. برخی از مشتری ها درخواست AI SEO می کنند

شاید مهمترین بینش این باشد که مشتریان بالقوه می خواهند بدانند که یک سئو برای بهینه سازی هوش مصنوعی چه کاری می تواند انجام دهد. اگر مشتری در مورد AI SEO سؤال می کند ، آیا این بدان معنی است که دیگر اعتیاد به مواد مخدره نیست؟ یا آیا این تکرار آنچه با Eeat اتفاق افتاده است ، جایی که چرخ های زیادی برای هیچ چیز در حال چرخش بودند؟

Redditor Mkhaytman به اشتراک گذاشت:

“مانند آن یا نه ، مشتری ها در مورد تأثیر AIS سؤال می کنند و چگونه می توانند ابزارهای جدیدی را که مردم برای جستجو استفاده می کنند ، استفاده کنند و فقط به آنها بگویند که” هیچ کس نمی داند! ” پاسخی رضایت بخش نیست.

3. جستجوی AI واقعی است: SEO باید در مورد آن با مشتری صحبت کند

دیدگاه سوم پدیدار شد: این چیزی واقعی است که همه SEO ها باید در مورد گفتگو در مورد آن باشند. این چیزی نیست که بتواند نادیده گرفته شود و فقط در صورتی که مشتری یا چشم انداز در مورد آن سؤال کند ، مورد بحث قرار می گیرد.

svlibertine به اشتراک گذاشته شده:

“نبرد با Aio ، Geo و Aeo ممکن است برای بعضی از آنها مانند روغن مار به نظر برسد ، اما … این جایی است که ما به سمت آن هستیم. همین حالا.

برای ماندن در زمینه ما ، باید بتوانید فصاحت و قانع کننده با این دنیای شجاع جدید که خودمان را پیدا کرده ایم صحبت کنید. یا به مشتری های بالقوه ، یا برای رئیس های رئیس ما.

من تقریباً به همان اندازه وقت خود را صرف ماندن در بالای تحولات در طول روز کار می کنم. … این گفته می شود … اصول سئو کاملاً هنوز هم اعمال می شود ، و محتوا هنوز پادشاه است. “

عدم اطمینان در مورد پاسخ سئو موتور پاسخ

روش های زیادی برای در نظر گرفتن سئو برای هوش مصنوعی وجود دارد. به عنوان مثال ، مقدار مشخصی از اجماع وجود دارد که AI داده های جستجوی وب را از موتورهای جستجوی سنتی دریافت می کند ، جایی که سئو سنتی در آن اعمال می شود. این همان چیزی است که به نظر می رسد نظر در مورد محتوا بودن پادشاه در مورد آن است.

اما پس از آن ما مردمی داریم که از دکمه های اشتراک استفاده می کنند تا با استفاده از افراد از Chatgpt ، Claude و گیج کننده در مورد صفحات وب خود ، دید را افزایش دهند. این نوعی لکه دار است ، اما این یک بخش طبیعی از نحوه واکنش سئو به چیزهای جدید است: با آزمایش و دیدن چگونگی پاسخ جعبه سیاه الگوریتمی.

این دوره ای شبیه به آنچه که من در طلوع سئو تجربه کردم ، وقتی بازاریابان جستجو با رویکردهای مختلف بازی می کردند و آنچه را که کار می کند ، پیدا می کردند.

اما در اینجا چیزی است که باید از آن آگاه باشید: مواقعی وجود دارد که مشتری چیزهای خاصی را درخواست می کند ، و این وسوسه انگیز است که آنچه را که می خواهند به مشتری ارائه دهند. اما اگر رزرو دارید ، ممکن است به اشتراک گذاشتن شبهات خود مفید باشد.

در مورد سیگنال های رتبه بندی Google بخوانید:

رتبه بندی کیفیت Google ممکن است به این سیگنال های محتوا متکی باشد

تصویر برجسته توسط Shutterstock/Asier Romero



منبع

مطالب مرتبط