معرفی صرافی کوینکس و نحوه کار با آن -ایران ارز دیجیتال

کاربران صرافی کوینکس می توانند طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال را با جفت ارزهای بیت کوین کَش (BCH)، بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و تتر (USDT) خرید و فروش کنند. با این حال، این لیست شامل ارزهای متعددی مانند INR، USD، EUR، GBP و غیره است. واریزها را میتوان از طریق ارزهای مختلف از جمله USD، GBP، INR و غیره هم انجام داد. تیم اصلی آن متشکل از شرکت های اینترنتی و مالی معروف، از جمله برخی از اولین شاغلین و سرمایه گذاران در صنعت ارزهای دیجیتال است.

تخفیفهای ویژهای را به او اختصاص میدهد.

1. برنامه (CoinEx App IOS) یا (CoinEx App Android) را دانلود کرده و باز کنید، روی نماد نمایه در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید. در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. بالای صفحه ای که باز شده، در قسمت راست تصویر کلمه (Sign up)، یعنی گزینه ثبت نام را خواهید دید که باید روی آن کلیک کنید. مانند تصویر زیر باید در حالی یک عکس از خود بگیرید، که در آن مدرک شناسایی عکس دار را در جلوی خود گرفته اید. در زیر شما میتوانید گزینه Buy Crypto را مشاهده بکنید که برای خرید مستقیم رمزارز ها با استفاده از کارت های بانکی مورد استفاده قرار میگیرد که متاسفانه این مورد برای ما تحریم بوده و کاری با آن نداریم. یکی از ویژگی های این بستر کارمزد پایین آن می باشد و مقرون به صرفه است و این کارمزد فقط 0.1% درصد است و حتی بعضی از کاربران می توانند با استفاده از توکن CET آن را به 0.02% تقلیل بدهند.

انتقال بین کاربران صرافی کوینکس CoinEx رایگان و بدون کارمزد است. از طریق اپلیکیشن CoinEx ثبت نام کنید. برخی از صرافی ها از طریق تعهد به عملیات سازگار و امنیت دارایی پیشرفت زیادی کرده اند که کوینکس یکی از بازیگران برجسته در این زمینه است. این به درد شهروندان ایالات متحده میخورد، که عمدتاً بدلیل فقدان دخالت ارز سنتی است. کوینکس به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال، مانند پلتفرمی عمل میکند که از داراییهای مختلف و تراکنشهای ارزهای دیجیتال پشتیبانی میکند. این کیف پول همچنین دارای برنامههای اختصاصی برای دستگاههای تلفن همراه (مانند آیفون) است. و در نهایت در قسمت Deposit To ، شما میتوانید آدرس کیف پول را مشاهده کنید و به دلخواه آن را کپی یا اسکن کنید. در طول سال ها فراز و نشیب بازار از یک سو، شاهد نظارت و محدودیت های سیاستی و از سوی دیگر شاهد نقض امنیت داخلی بوده است.

اگر هیچ یک از راه حل های ارائه شده نمی تواند مشکل شما را حل کند، لطفاً یک درخواست برای کمک ارسال کنید. کوینکس، هرگز دچار هیچ گونه حادثه هک نشده است، و این سطح بالای امنیتی، کوینکس را تبدیل به صرافی با ریسک صفر، اشتباه صفر و ضمانت های متعدد کرده است. این پلتفرم ادعا میکند که زمان تحویل برای هر برداشت در مدت 15 تا 30 دقیقه خواهد بود (این مدت زمان برای مقادیر نسبتا کمتر برابر با 5 تا 15 دقیقه است). CoinEx تراکنشهای سریع و قابل اعتمادی را دارد که معمولاً در عرض چند دقیقه انجام میشوند، بر خلاف برخی صرافیهای سنتی که حتی ممکن است چند روز طول بکشد تا انتقال انجام شود. همانطور که میدانید صرافیهای ارز دیجیتال زیادی در این حوزه فعالیت میکنند که هر کدام شرایط و ویژگیهای خاص خود را دارند. نکته مهم: آدرس ایمیل شما به حساب CoinEx شما متصل است، بنابراین لطفاً از امنیت ایمیل ثبت شده مطمئن شوید و یک رمز عبور قوی و پیچیده تنظیم کنید که شامل حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها باشد.

این پشتیبانی گسترده در قارهها نیز دلیل وجود پایگاه کاربران بزرگ در این صنعت رقابتی است. این صرافی از زبان چینی و انگلیسی پشتیبانی می کند و به نزدیک 100 کشور و منطقه خدمات ارائه می دهد. در زمان نگارش این مقاله، در صورتی که حجم کل معاملات کاربر از یک سطوح معینی فراتر برود کوینکس تخفیفهای ویژهای را به او اختصاص میدهد. با داشتن توکن های او وی آر OVR افراد قادرند خرید، اجاره یا فروش دارایی های زمین های OVRLland خود را انجام دهند. توکن او وی آر OVR هم اکنون با قیمت 2.4 دلار صرافی coinex معامله می شود. مشابه کنسرتهای دنیای واقعی، رویدادهای زنده OVR اغلب به بلیطهای ورودی نیاز دارند. برای فروش هم، مراحل کاری مشابه خواهد بود. برای پایان دادن به این سفارش نیز(Sell CET) را بزنید. آیا سفارش استاپ لاس برای ۲۵ لایت کوین باقیمانده اجرا خواهد شد و یا سیستم سفارش استاپ لاس را با توجه با اینکه بنده فقط ۲۵ لایت کوین دارم کنسل می کند .

مطالب مرتبط