معرفی گوشی سامسونگ S21 + بررسی جامع سامسونگ اس 21

موضوع را به اوج محبوبیت رساند . به عنوان مثال برای مراقبت از صفحه نمایش گوشی موبایل در برار خط و خش، میتوان از محافظهای صفحه نمایش یا انواع گلس استفاده کرد. و هرساله شاهد فناوریهای نوینی برای افزایش سرعت و بهرهوری شارژ تلفنهای همراه هستیم. این قدرت کم CPU حتی روی تجربه کاربری هم تاثیر گذاشته و باعث شده تا هنگام اجرای وظایف روزمره هم شاهد تاخیر و لگ باشیم. بعضی وقتها هم بدشانسی سراغتان میآید و باتری گوشی خراب میشود. یا شارژرتان خراب میشود و به یک شارژر اصل و باکیفیت نیاز دارید. خرید لوازم جانبی موبایل امری ضروری است و اگر یک گوشی موبایل دارید و یا قصد خرید گوشی موبایل را دارید، باید به فکر خرید لوازک جانبی موبایل نیز باشید تا بتوانید به بهترین شکل از گوشی موبایلتان استفاده کنید. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی نوت 8 پرو در کنار یک سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی به همراه سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی مجموعه دوربینهای نوت 8 پرو شیائومی را تشکیل میدهند.

بررسی گوشی شیائومی مجبور میشوید آن را تعویض کنید. به واسطه این فروشگاه میتوانید باکیفیتترین گوشیهای هوشمند را در برندهای مختلف به خصوص برند سامسونگ، با قیمتهایی کاملا اقتصادی خریداری کنید. این توان شارژ، عملکرد بسیار خوب آداپتور را در سرعت تغذیهی باتری به نمایش میگذارد. حجم این بروزرسانی فقط ۱۳ مگابایت است، در حالی که بروزرسانی مدل S7 حدود ۳۱ مگابایت و S8 هم حدود ۴۲۰ مگابایت بود. دوربین اولترا واید هم مطابق انتظار کیفیت پایینتری ارائه میکند و عکسهای ثبت شده با این دوربین با نوعی شارپنس مصنوعی روبرو میشوند.

اما با خرید یکی از بهترین لوازم جانبی گوشی برند شیائومی که طراحی منحصربهفردی دارد، میتوانید با یک تیر دو نشان بزنید. مدلهای مختلف اکسسوری را بررسی کردهایم و شما میتوانید به راحتی بهترین لوازم جانبی را برای گوشی زیبا و ظریفتان تهیه کنید. در قسمت پشت گوشی موبایل Redmi Note 8 Pro یک سنسوراثر انگشت تعبیه شده که امکان باز کردن قفل گوشی از طریق اثر انگشت را به شما ارائه می دهد و از لحاظ امنیتی نیز بسیار پر کاربرد می باشد. اخیرا، بعضی از گوشیهای سری Galaxy A به پر فروشترین گوشیهای اندرویدی دنیا تبدیل شدهاند. که پر فروش ترین گوشی هوشمند شیائومی و سال 2019 معرفی شد. این گوشی همان طراحی لبه خمیده را ارائه داد و با صفحه نمایش 5.8 اینچی OLED و قابلیت ضد آب عرضه شد. گلکسی A10 گوشی اقتصادی با حداقل امکانات بود و برای کسانی عرضه شد که میخواستند با کمترین هزینه، لذت استفاده از گوشیهای سامسونگ را تجربه کنند.

یا برای مسافرت به پاوربانک نیاز دارید تا گوشیتان همیشه شارژ داشته باشد. برای پخش موزیک هم به هدفون و هندزفری و یا اسپیکر نیاز دارید. از شارژر گرفته تا قاب و گلس، از هندزفری و هدفون گرفته تا پاوربانک و کیف و سایر اکسسوری. قاب روح تازهای به گوشی میبخشد. گوشی رنگ و روی تازهای پیدا میکند. لوازم جانبی کالای دیجیتال به مراقبت و استفاده هرچه بهتر انواع کالای دیجیتال کمک میکند. لوازم جانبی موبایل را خوب میشناسیم. میتوانید استایل گوشیتان را با رنگ و طرح دلخواهتان تغییر دهید و استایلی جدید و زیبا بسازید. این طرح در ابتدا عجیب به نظر میرسید اما به همگان نشان داد که سامسونگ تمایل زیادی برای به کار بردن ایدههای جدید دارد. یکی از نکات آزار دهنده رابط کاربری MIUI، نشان دادن تبلیغات زیاد است!

این آداپتور شارژ با توان شارژ 27 وات، قابل استفاده برای تمام تلفنهای مجهز به پروتکل شارژ سریع “QC3.0” میباشد. برخی دیگر از انواع لوازم جانبی نیز به استفاده راحتتر این ابزار کمک میکند. باتری لیتیوم پلیمری این گوشی ظرفیت 4000 میلیآمپر ساعتی دارد و همچنین قابلیت شارژ سریع با توان 25 وات را ارائه میکند. حالا کاربرد همهی این لوازم جانبی و اکسسوری موبایل را بررسی خواهیم کرد و میبینیم که هر کدام به چه دردی میخورند. در ادامه راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل را خواهید خواند. در این پست به تفاوت های اساسی سری های مختلف این برند می پردازیم و برخی از آنها را برای شما توضیح خواهیم داد. بنابراین برای آگاهی از نکات کلیدی به هنگام خرید انواع لوازم جانبی، بهتر است نقد و بررسی تخصصی را مطالعه نمایید.

همچنین برای معرفی لوازم جانبی و شناختن خاصترین لوازم جانبی موبایل، و به طور کلی لیست کامل لوازم جانبی ضروری، بهتر است همیشه از آخرین مقالات نقد و بررسی آگاه باشید. در ادامه با امکانات و قابلیتهای انواع لوازم جانبی ضروری و غیرضروری آشنا میشوید. لوازم جانبی گوشی این قابلیتها و امکانات را در اختیار شما قرار میدهند. در این بخش قصد داریم تا بخشی از تجهیزات جانبی کامپیوتر را به شما معرفی کنیم. این لیست کاملی از لوازم جانبی ضروری و غیرضروری و نسبتا ضروری گوشی است. توان 27 وات این آداپتور عدد قابل تحسینی با توجه به قیمت مناسب آن میباشد. احتمالا قیمت بالایی هم دارد. البته این کمپانی در چند کشور دیگر هم کارخانههایی برای تولید گوشیهای هوشمند تاسیس کرده است.

گوشی رنگ و روی تازهای پیدا میکند.

گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو بدون شک طراحی بسیار فروشگاه آنلاین فونر زیبایی دارد. می نوت ۸ پرو را تأیید کرد. با این حال، حجم صدای خروجی از بلندگو بسیار بالا است و زمان گوش دادن به موسیقی افراد داخل یک اتاق صدای آن را واضح میتوانند بشنوند. تنوع مدل های شیائومی شاید باعث سردرگمی افراد برای انتخاب گوشی گردد. با توجه به افزایش مشغلههای روزانه و استفادهی هرچه بیشتر کاربران از تلفنهای همراه برای امورات گوناگون، نیاز به شارژ هرچه سریعتر تلفنهای همراه بیش از هر زمان دیگری احساس میشود.

نیاز به خرید مجدد آنها ایجاد میشود.

گوشی مانند ردمی نوت ۱۰ پرو با داشتن دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به نسبت بازهی قیمتی کیفیت بسیار عالی را به کاربران ارائه میدهد. مانند انواع شارژر همراه یا پاور بانک. این گوشی شباهتهای بسیار زیادی به اس ۲۰ پایه دارد و مشخصات فنی آن تقریبا مانند گذشته است. کیفیت معیار اصلی ما برای انتخاب این محصولات به شمار میرود. هر بار که یک قاب جدید برای گوشی میخریم تازگی و درخشندگی آن را احساس میکنیم. متاسفانه سرعت شارژ دستگاه چندان زیاد نیست و در سی دقیقه میتواند گنجایش باتری را از 0 به 26 درصد برساند. سناریوهایی که برای میزان استفاده از این باتری چیده شده است، شامل یک ساعت تماشای ویدیوهای یوتیوب بهصورت روزانه، یک ساعت موسیقی، پیامرسانی از طریق شبکههای اجتماعی و استفاده ساده از گوشی است.

این باتری با توان 15 واتی شارژ میشود و شارژری با همین توان هم درون جعبه قرار گرفته است. اما بعضی هم صرفا به خاطر امکانات و راحتی بیشتر استفاده میشوند. ظاهر آن عوض میشود و گوشیمان را بیشتر دوست داریم. شکاف عملکردی در هنگام سنجش بنچمارک بیشتر دیده میشود. نیاز به خرید مجدد آنها ایجاد میشود. سامسونگ در One UI 4 توجه خاصی به بحث امنیت داشته و روشی ایجاد کرده تا بتواند بر همه دسترسیهای نرمافزار و بخشها نظارتی کامل داشت.

مطالب مرتبط