نحوه اتصال جستجوی پولی و ارگانیک به رشد کسب و کار


با رایج‌تر شدن کاهش بودجه، انتظار می‌رود که کارهای بیشتری با کمتر انجام دهید.

بنابراین، اگر به دنبال به حداکثر رساندن نتایج کمپین بدون افزایش هزینه های بازاریابی خود هستید، زمان آن رسیده است که استراتژی دیجیتال شرکت خود را نوآوری کنید.

کلید ایجاد بالاترین ROI ممکن، ایجاد هم افزایی بین استراتژی های پولی شما و استراتژی های جستجوی ارگانیک است.

درک نحوه تعامل این دو به شما کمک می کند تا کمپین های قوی تری بسازید، دید را به حداکثر برسانید و ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید.

آیا می خواهید بدانید که چگونه استفاده از PPC و SEO با هم می تواند حضور شما را در SERP ها افزایش دهد و عملکرد را افزایش دهد؟

به وبینار آتی ما بپیوندید و پنج راه برتر را کشف کنید که می توانید جستجوی ارگانیک و پولی را برای موفقیت بیشتر ادغام کنید.

نکات کلیدی از این وبینار:

  • چگونه داده‌های جستجوی پولی و ارگانیک را برای اطلاع از استراتژی‌های هر دو کانال ترکیب کنیم.
  • مراحل افزایش هماهنگی PPC و SEO.
  • نحوه شکستن سیلوها برای تراز کردن تیم های بازاریابی ارگانیک و پولی.
  • راه هایی برای شناسایی فرصت ها با استفاده از داده های جستجوی ارگانیک و پولی.

در این جلسه زنده، رایان مالونی، مدیر موفقیت سئو در Conductor، و آلیس تونکس، مدیر موفقیت مشتری جستجوی پولی در Adthena، شما را راهنمایی می‌کنند که چگونه می‌توانید به طور موثر استراتژی‌های جستجوی پولی و ارگانیک خود را برای رشد کسب‌وکار خود هم افزایی کنید.

آیا آماده‌اید بیاموزید چگونه و کجا بودجه بازاریابی خود را برای افزایش نتایج تخصیص دهید؟ برای اطلاعات تخصصی منحصر به فرد در این وبینار ثبت نام کنید.

پس از ارائه، شما این فرصت را خواهید داشت که در یک جلسه پرسش و پاسخ زنده از کارشناسان در مورد وضعیت منحصر به فرد خود بپرسید. و اگر نمی توانید وبینار زنده را انجام دهید، به هر حال ثبت نام کنید، و ما یک فایل ضبط شده را بعد از رویداد برای شما ارسال می کنیم.





منبع

مطالب مرتبط