نحوه اندازه گیری اثربخشی بازاریابی [Webinar]


اگر از شما بپرسم “آیا کمپین های بازاریابی شما موثر هستند؟” آیا می توانید با اطمینان به آن پاسخ دهید؟

و اگر نمی توانید، آیا می دانید چگونه آن را بفهمید؟

نه تنها روسای ما می خواهند بدانند که آیا سرمایه گذاری آنها عاقلانه خرج می شود یا خیر، بلکه می خواهند بدانند آیا ورودی ارزش بازگشت دارد یا خیر.

گاهی اوقات، ارائه این پاسخ ها چالش برانگیزترین بخش شغل ما است.

شما زمانی را صرف جمع آوری استراتژی ها و بودجه های بازاریابی می کنید. هر کانال را به دقت ترسیم کرده و ردیابی را تنظیم می‌کنید تا مطمئن شوید که ترافیک و تبدیل‌ها را به درستی نسبت می‌دهید. و استراتژی ها راه اندازی می شوند.

اکنون زمان آن است که ارزیابی کنید که آیا کمپین ها به همان صورتی که شما آنها را طراحی کرده اید عمل می کنند یا خیر.

آیا آنها موثر هستند؟ آیا به اهداف می‌رسید و به KPIها می‌رسید؟

آیا آنها نتایجی را که روسای شما انتظار دارند هدایت می کنند؟

با تعداد زیادی کانال و منابع ورودی، تشخیص اینکه کدام یک برای کمپین ها و رهبری شما اهمیت دارند، دشوار است. و در حالی که نمی‌توانیم به شما بگوییم کدام یک برای کمپین‌های خاص شما مهم هستند، می‌توانیم منابعی را در اختیار شما قرار دهیم تا خودتان متوجه شوید.

به من و Shaubhik Ray، مدیر ارشد تجزیه و تحلیل دیجیتال در iQuanti بپیوندید، زیرا او به شما نشان می دهد که چگونه می توانید این بینش را از داده هایی که در حال حاضر در اختیار دارید به دست آورید.

در وبینار آینده ما ثبت نام کنید تا تکنیک هایی را برای اندازه گیری بهتر اثربخشی کمپین های خود بیاموزید. شما متوجه خواهید شد که کجا به دنبال داده های پنهانی بگردید که بهینه سازی را راهنمایی می کند و به شما کمک می کند با اطمینان به این سؤال اولیه پاسخ دهید.

نکات کلیدی که می توانید انتظار یادگیری داشته باشید عبارتند از:

  • تکنیک های مختلف اندازه گیری که امروزه می توانید پیاده سازی کنید.
  • مزایا و معایب هر تکنیک اندازه گیری
  • چگونه تکنیک اندازه گیری صحیح را برای کسب و کار و کمپین های خود انتخاب کنید.

بیایید توانایی شما در پیش‌بینی موفقیت برنامه‌های بازاریابی خود را بهبود بخشیم و بینش‌هایی را که برای محور یا استراتژی‌سازی کمپین‌های سال آینده نیاز دارید، به دست آوریم.

حتماً امروز ثبت نام کنید حتی اگر نمی توانید به صورت زنده به ما بپیوندید. ضبط درخواستی را ارسال می‌کنیم که بعداً می‌توانید تماشا کنید. اما، یکی از مزایای پیوستن به لایو امکان پرسیدن سؤالات خاص برای موقعیت منحصر به فرد شما است.

امیدوارم آنجا ببینمت!





منبع

مطالب مرتبط